AŞKA İLAN

32 3 0
                                    

Buğra beni şok etmişti.Ben bunları haketmiyordum.Ben o kadar hazırlanıp Bugraya gitmiştim.

kimin için peki Bugram için...
Benim acilen Bugraya bir sürpriz hazırlamam gerekiyordu.Hemen Fatmanur ile Yeliz'i yanıma çağırdım.Annemin yaptığı kurabiyelerden ve portakal suyundan ikram ettim.Hem yiýip hem düşünüyorduk.Sonunda benim aklıma bir şey geldi.Bir cafe tutup orayı süsleyecektik.Tabi beni de...

Sonra dışarı çıktık.Bizim bir erkek gücüne ihtiyacımız vardı.Yeliz gizli sevgilisi Tameri çağırdı.Tamer cafe ile anlaşıp %25 indirim yaptı.Sonra iki tane puf bulduk yerleştirdik.Bir küçük fiskos bulup üzerine kalp şeklinde güller döktüm.Kalpli çikolatalar yaptırdım.Kırmızı balonlar astık tavana.Hafif yemekler de hazırladık.Sonunda sıra bana gelmişti.Bir AVM' ye gittik.Bana siyah dantelli mini bir elbise seçtik.Gümüş küçük bir kolye bir de siyah ucu sivri sletto...

Saçıma da hafif dalga verdik.Buğraya da bir hediye yaptırdım.Artık Son güç şey bugrayı çağırmaktı.Buğrayı çağırma işi de Yelize ait idi.Yeliz Buğraya mesaj attı.Buğrayı zorla ikna etti.Saat sekizde Buğra gelecekti.Çok heyecanlıyım.Kızları evine gönderdim.

kapının oraya kalpli mumları koydum.Yaktım.Romantik bir de şarkı koydum.Cafenin mutfak tarafına gittim.Buğranın az sonra ayak seslerini duydum.

Hemen müziği açtım.Hemen içeri girdim.Buğra gidecek gibi oldu.Dur diye bağırdım.

Buğra olduğu yerde kalakaldı. Ben...

-Buğra ben seni her zaman dinledim.Ama şimdi sıra sende. Gel yanıma otur.sana anlatacaklarımı dinle.dedim.

Buğra oturdu.

Ben:

-Buğra hani sen bana aşkını ilan ettiğinde ben kabul etmemiştim ya,

Buğra:

-Eeeee

Ben;

-Onda senden nefret ediyordum.Ama artık kararımı değiştirdim.Şu tatlılığa kıyamadım. Beni affedip benimle sevgili olur musun?

...............................................................
Nolur kitabımın bölümlerine bol bol oy ve yorum yapabilir misiniz.Yaparsanız ne mutlu bana.Simdiden tesekkürler....
...............................................................

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇİLEK KOKAN HAYALLERİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin