Inceputul

70 5 0
                                    

Mă cheamă Yuki Tsunade, am 21 de ani, sunt în ultimul semestru de facultate și încă stau la părinți ... sau la mama mai bine spus . Când aveam 9 ani mi s-a spus că tata a murit din cauza unui accident rutier... Am 1.59 m, păr castaniu spre blond iar ochii albaștrii. îl moștenesc pe tata la ochi. Și pentru că mă întreba o colegă nouă din clasă ieri...ce să am? Un prieten/Iubit? Pfft, "ERROR - file not found".
Da, nu sunt chiar așa sociabilă, dar asta nu înseamna că nu pot avea un secret crush, nu? Numele lui este Light Yagami și e cel mai deștept din clasă. ❤

Era o dimineață îngrozitoare de luni= facultate= tortură. Mă ridic din pat, îmi fac rutina de dimineață și mă duc în bucatărie să iau micul-de-jun. Jos era mama ce îmi pregătise un bol cu cereale.

- Neața mamă!
- Neața! Ești gata pentru ultimul semestru de facultate?
- Nu mai pot de fericire... spun eu sarcastică.
- Pai, ar fi bine să te grăbești. Doar nu vrei să întârzi, nu?
- Mhm, ar fi minunat dacă aș scăpa de examenul de la matematică...
- Oh, haide- o să iei o notă bună, sunt sigură.
- Păăi... să speram. Merci pentru micul de jun, merg să mă pregătesc.

Mă duc sus, îmi pun o pereche de pantaloni negri + o bluză roșie în carouri. Îmi pun geanta pe umăr și-mi iau tălpășița.

Ajung la facultate, intru la mine în clasă, mă așez în banca mea și aștept să vină doamna profesor, dar văd că întarzie 25 de minute.

"Perfect!" îmi spun eu. "Nu v-om mai da testul la matematică..."
După câteva minute apare și profesoara urmată de o fată nouă. Părea o fată destul de liștită...înaltă, cu părul negru și niște ochi ciudați, galbeni.

- Bună ziua! Din semestrul acesta veți avea o colegă nouă. Numele ei este Erica Marie Walsh, și are 20 de ani. Erica, poți să te duci și să-ți alegi un loc.

Și logic că ea s-a așezat în aproprierea mea, fix în stânga mea.
" Hmm, ciudat... oare nu am observat eu bine culoarea ochilor sau..." Ochii ei acum erau un albastru puternic, dar puteam vedea că încerca să-și ascundă ochii. Ea se întoarce spre mine, mă analizează din cap până-n picioare, ochii revin la acel galben și apoi își mută privirea... Nu înțeleg ce naiba a fost aia... Oricum, pare o persoană destul de drăguță.

Aventurile lui Yuki - Poveste alternativă.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum