Dupa primele 3 ore a sosit si pauza de masă. Ne aflam cu toții în cantină. Eu m-am așezat împreună cu Erika la masă. Era liniște deplină, Erika nu scotea un sunet, așa că încerc să îi vorbesc:
- Uhh... Cum ți se pare facultatea asta?
- E ok... presupun.
- Mă bucur... Apropo, am observat ceva ciudat... Ai o culoare ciudată a ochilor... se schimbă.
- Probabil e de la lumină...
- De la galben la albastru puternic?
- Uh, păi, eu-*TARRRRRR TARRRR TARRR*
- Oh, uite, s-a sunat, trebuie să mergem la ora de engleză... Ne vedem...
"Erika e atât de suspicioasă... trebuie s-o urmăresc." îmi spun eu în gând. Merg pe holurile pustii și observ ceva negru pe jos. Mă aplec, îl ridic și văd...Era un caiet negru cu "Death Note" scris pe el. Îl deschid repede, dar nu apuc să citesc prima pagină deoarece îmi amintesc că trebuie să mă grăbesc la oră. Îl bag în geantă și-mi contiunui drumul spre clasă. Toate orele trec cu greu, iar colega noastră nouă, Erika, mă evită încontinuu.
Ajung acasă, deschid Death Note-ul, și reapuc să citesc ce e pe el. "Omul al cărui nume este scris în aceast caiet va muri"? În cele din urmă îl pun în sertar, zicând că o să mă interesez mâine de el.
----A doua zi-----
Ajung la faculatate și se pare că avem un coleg nou (sper că nu la fel de ciudat ca Erika...), ce s-a așezat în bancă cu Light. Arăta ciudat (*răsulfă* și eu care voiam să fie mai normal...). Purta o bluză largă și albă, o pereche de blugi largi ți o pereche de teniși uzați. Părul lui era negru și răvășit , iar în jurul ochilor avea niste cercuri negre. Stătea întotdeauna cocoșat iar poziția lui în bancă era ciudată. Numele lui era Ryuzaki.
În pauza urmatoare mă duc după colegul nou, sperând că măcar e mai normal decât Erika la ceva, orice. Mă duc pe hol și îl văd pe Ryuzaki vorbind cu Light. Mă apropii puțin și îi ascult:
- Hei, Light?
- Da ce este?
- Eu te suspectez că ești...
CITEȘTI
Aventurile lui Yuki - Poveste alternativă.
AdventureO fată normală, în anii ei de facultate, întâmpină niște probleme destul de mari. În încercarea de a rezolva problemele își bagă nasul unde nu îi fierbe oala și dă-n niște probleme și mai grave. Oare va reusi să treacă peste?