Multimedia:Can

43 3 0
                                    

Sabah olmustu. Kaltim ve dusa girdim. Dustan cikinca Selin asagida beni bekliyordu hemen hazirlanip asagiya indim.

"Selin bari bi kahvalti hazirlasaydin yaaa"

"Mrk etme tatlim onu dusundum."

"Ne dusundun acaba cnm?"

"Disarda yicez."

"Ben o igrenc cafeye gitmem."

"Ayy tmm senin de nazin cekilmiyo."

"Cekilmez."

"Tmm baska bi cafede yeriz."

"Cok iyi olur cook."

Konusmamizi sonladirip evden ciktik.Selinin arabasiyla "Kelebek Cafe" diye biryere geldik. Icerisi cok guzel ve ferahti. Cok sevmistim burayi.Kirmizi nasa ortusu ve beyaz duvarlar iceriye cok uygundu. Garson cagirip siparisleri verdikten sonra sohbet ederek beklemeye basladik, sonunda siparisler gelmisti. Kahvaltiyi yapip okula gectik Doruk ve Can coktan gelmislerdi. Onlar sohbet ederken biz onlara gozukmeden bi lvboya gittik.

1 saat sonra...

3. Dersteydik ve cnm cok sıkılmıstı sonra kendimi uykuya birakmisim.

Okul Cikisi...

Doruk ve Can bizi eve birakip isleri oldugunu soyleyerek ciktilar. Selin hemen sıkıldığımı anlayarak ortaya sacma bir fikir atti.

"Tombala oynasak ?:)"

"Selin sacmalama ciddi olamazsin."

"Gayet ciddiyim."dedi kendinden emin bi sekilde.

"Olmaz"

"Bal gibi olur"diyerek yanima yaklasti ve beni gidiklamaya basladi

10 DK Sonra...

Selin beni ikna etmeyi basarmis ve oyunu kurmustu.

1 Saat Sonra...

Saat 12 idi ve benim uykum gelmisti.

"Selin ben yukari cikiyorum"

"Tamam cnm bnde geliyorum."

5 DK Sonra...

Ben kendimi coktan uykuya birakmistim.




Ve canlar bu 4 bolumu bugun attim cunku multimediadakiler bas karakter o yuzden digerlerini de sık atmaya calisicam... Umarim begenirsiniz vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin... Aslinda bu bolumu pazar yani simdi yaziyorum saat 21:22 pazartesi 5 gibi atarim bb sizi seviyorum...

Aşkın Kırmızı TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin