Bu bölümü #PandaDelisi ne ithaf ediyorum.
---
Masaldan...
Evet sonunda doğup büyüdüğüm güzel Türkiyeme geldim... Daha önce neredeydin diye sorarsanız Hollandadaydım. Buradaki ailemden uzaktım he ailemide söyleyim. ÇAĞLAYAN AİLESİ...
2 saat sonra...
Kapıda bekliyodum bavullarımı yere yerleştirdim sonra zile bastım. Bekledim. Bekledim ve Bekledim...
Sonunda kapıyı odunum açtı."Abiiiiiiiii!!!! "
Boynuna atladım ve ölesiye sarıldım arkadan öksürük sesi gelince bıraktım :D
"Kızım bırak lan öldüren mk. Yani böyle kaslı bir vücuda bişey olsun istemezsin. "
O egoist yığınını aldırmayıp
"Annemle babam nerde?"
dedim."Şirketteler."
"Ben süpriz yapıcam."
"Kısa giyme!!"
"Öff Tamam!!!"
Odama çıkıp hemen kısa bir duş aldım. Üstümde bordo renginde göbeği açık bir bol tişört giydim altıma siyah yırtık bir pantolon giydim saçlarımı düzleştirip hafif bir makyaj yaptım siyah kalın topuklu bir boti giydim siyah çantamla bordo deri ceketimi alıp evden çıktım.
1 saat sonra...
Şirket kapısından girdiğimde sekreterimiz Yaprak hoşgeldiniz Efendim deyip beni karşıladı asansöre binip annelerin odasına çıktım kapıyı tıklattım içerden gel sesini duyduğumda yavaşça kapıyı açarak içeri girdim.
"Prensesimmm! "
"Annem! Seni çoooook özledim!"
"Bende bitanem bende gel otur Yapraktan iki türk kahvesi içelim. "
"Tamam babam nerde? "
"Toplantıya gitti."
Diyip tfyle Yaprağı aradı ve iki Türk kahvesi istedi. Biraz sonra kahveler geldi biz sohbet muhabbet derken saat yedi oldu ve bende kalktım eve gidip bavullarımı yerleştirip uyicaktım. Yani sonuçta uzun yoldan geldim yorgunum dimi.
2 saat sonra...
Sonunda bavulumu yerleştirmeyi bitirip siyah geceliğimi giydim ve kendimi yatağa attım acaba nerde okuyacaktım artık kesin abimin yanında olurdum öff öyle yapma böyle yapma bi rahat bırakmazdı pislik egoist...
---
Evettttt bir son daha nasıldı yb bence güzeldi ve özenerek yazdım. Sizi seviyorum canlarım benim bb ♥😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kırmızı Tonu
AcakSonra ne mi oldu? Döküldüm bir yaprak gibi ağaçtan uçuruma doğru savruldum aşk yüzünden... Sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı...