Bara geldigimizde daha pek insan yoktu gun saat 12:00 den sonra basladigi icin pek kisi gelmemis.
2 saat sonra...
Saat 12 olmustu ve yavas yavas bar doluyordu.
Yarım saat sonra...
Bar artik tamaman dolmustu muzik acilmis herkes dans ediyordu. Seline baktigimda ayaga kalkiyordu. Kolumdan cekistirip beni kaldirmaya calisiyordu muhtemelen dans etmek icindir. Selin iyi dans eder. Daha fazla dayanamayip bende kalktim Doruk ve Can arkamizdan geldi. Dans etmeye basladik.
1 saat sonra...
Saat 1:30 du bu yuzden Selin ve ben eve gitmek icin kalktik. Doruk "Prenses ben birakirim sizi ne de olsa ayni evde yasiyosunuz"dedi. Acikcasi Dorugun fikri mantikliydi. Selin"Cok iyi olur dedi. Can "Askim gel seni bi opim " Selin tebessum ederek Can a yaklasti. Biraz sonra baran ciktik. Yolda hic konusmadik araba sessizlige hakimdi.
1 saat sonra...
Eve gelmistik ben odama cikip dus aldim. Sonra pijamalarimi giyip salona gectim. Selin coktan dus almis salonda oturuyordu. Ben "Filmi acsana gizemli kiz basladi" Selinle o filme bayiliyorduk.
2 saat sonra...
Saat gecenin 3ydu Selin " ben uyumaya gidiyorum ada uykum var."Ben tamam tatlim gel beraber cikalim yukari benim de uykum geldi.
Canlar boyle sik sik bolum atmami istiyosaniz okuma sayisini ve yorum , voteleri guclendirin !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kırmızı Tonu
AcakSonra ne mi oldu? Döküldüm bir yaprak gibi ağaçtan uçuruma doğru savruldum aşk yüzünden... Sonra hiçbirşey eskisi gibi olmadı...