Multimedia:Bar Kombinleri

28 1 0
                                    

Selinden...

Sabah olmuştu bütün herkes bizim eve gelmiş hem kahvaltı yapıp hemde akşam için plan yapıyorduk

"Ben diyorum ki bara gidelim. dedi Ada"

"Olur knk."

"Ayn olur. dedi Defne ve Elçin bir ağızdan. "

"Kısa giymiyorsunuz. Defne Ada ve Elçin. Selin beni ilgilendirmez. "

"Selin bende. Kısa giyebilir ben prensesimi özgür bırakırım. "

"Ya yerim seni askemm."

"Tamam hadi herkes odasına kızlar benle gelsin. Can ve Doruk da Selinin odasında giyinirler. "

"Bana uyar. "

"Ayn. "

1 saat sonra...

Doruk ve Can giyinmiş bizi bekliyorlardı ilk önce saat 12 ye kadar gezip sonra 12de bara gidecektik.

"Hadi çıkalım."

"Tamam. "

Şuan içimde kıskançlık duygusu vardı kimi derseniz ADA evt en ykn knkamı kıskanmak kötü ama kısa giymesede benden güzel olmuştu aman neyse...

Şuanda Canla birlikte dönme dolaptaydık Canın göğsüne yaslanmış bir şekilde oturuyordum.

"Prenses korkuyormusun? "

"N-nerden çıkardın.?"

"Hahahaahha. "

"Ya salak gülme. Belki yükseklik korkum var."

"Tamam tamam."

Göz göze gelmiş bakıyorduk birden Can dudaklarıma yapıştı şuan hiç korkmuyordum onun dudakları bana güven veriyordu sanki bende bekletmeden karşılık verdim.

Adadan...

Şuan karşımda ne durduğunu bilmiyorsunuz muhtemelen zaten bir tek benim değil

Doruk

Elçin

Defne

Ve Çevredeki Herkes.

Koca iki tane öpüşen insan. Can ve Selin. Resmen yiyişiyorlar.

"Selinnnnnnnnnn !!"

"E-ee-efendim Ada. "

"Yani yuh size mk ya bune ya salaklar. İnin şurdan hadi. "

"Rezil ettiniz ya."

"Ya Defne nolcak ya biz sevgiliyiz. "

"Tamam olabilir. Ama illa da insan ortasında lunaparkta öpüşün demiyiz size gidin eve yatakta öpüşün yani. Dimi Ada. "

"Ayn. Neyse hadi bara gidelim mi artık ya ben çok sıkıldım artık burdan. "

"Tamam hadi gidelim bari. Hazır Ol kısa giyinme kontrol yapcam. "

"Haahahhahahhahaha."

"Hadiiii... "

"Böyle bak. "

"Ha... Tamam be."

"Tamam gidebiliriz. "

2 saat sonra...

Sonunda bara gelmiştik. Doruk içecek almaya gitmişti.

Elinde 6 bira ile geri geldi...

Sohbet ettik konuştuk falan filan derken saat 3 olmuştu bu yüzden Doruk beni ve Elçin ı eve bırakıp Defneyle eve gittiler...

---

Arkadaşlar bu bölümde geç geldi ama k.b sizi seviyorum iyi geceler...😘😘

Aşkın Kırmızı TonuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin