8.časť- Liiné narodeniny

10 1 0
                                    

Wow nenapísala som sem poriadnu časť už od 24.12.2014 dúfam že to tu ešte aj niekto bude čítať keď by som začala pridávať... Okaz dnes sa vám budem snažiť napísať časť aj keď popravde mám pocit že som už tak trochu zabudla o čom som tu písala snažila som sa to tu si nejak rýchlo prečítať aby som sa aspoň trochu vrátila "na trať" tohto príbehu takže ak bz tu niečo nedávalo zmysel pretože to bolo predtým v storz inak tak prepáčte... :) Užite si novú časť:)

Z pohľadu Lii

Ten ples bol perfektný. Lil bol tak strašne milí a nesarkastický až som tomu pomalz neverila. Asi pred hodinou sme sa všetci vrátili a baby už spia ale ja niesom vôec unavená. Rozmýšlala som nad tým že by som išla za lilom a išli by sme na prechádzku. Dúfam že bude ešte hore a že nešiel hneď spať. Potichu som sa obliekla do normálnych vecí (čím myslím tepláky a oversized sweater) a čo najtichšie sa dostala z izby bez toho aby som zobudila baby. Po pár minútach som zastavila na chodbe na ktorej mali chalani izbu a už z druhej starny chodby som počula že ešte určite nespia keďže z ich izby išiel hluk. Podišla som bližšie k ich dverám aby som zaklopala. Po pár sekundách mi Lil otvoril celý vysmiaty. Pozval ma dnu a ja som samozrejme vošla. Teda snažila sa keďže mali po zemi toľko bordelu že som ani nemala kade chodiť. Sadla som si na jednu z postiel ktoré tam boli. "Deje sa niečo že si prišla takto neskoro Lia?" Spýtal sa ma Lil. "Nie len sa mi nechcelo spať a tak som si povedala že by sme sa mohli ísť poprechádzať keďže je vonku docela príjemne." odpovedala som mu. On mi na to iba prikývol a potiahol ma za ruku aby som vstala. Pozdravila som chalanov a vyšla z izby s Lilom za mojím chrbátom. Keď za sebou zavrel dvere od ich izby chytil ma za ruku a začal s našimi rukami jemne pohojdávať. Ja som sa na neho len pozrela že či je to naozaj on a on sa len začal rehotať na čo som sa začala rehotať aj ja keďže má strašne nákazlivý smiech. Keď sme chvíľku blúdili po chodbách aby sme našli východ na dvor sme sa rozprávali o úplnych blbostiach a o tom aký bol ples. Lil si vytiahol mobil hneď ako sme vyšli z budovy keďže bola vonku tma aby nám zasvietil. V dialke by mala byť jedna lavička tak sme sa vybrali tým smerom. "Kolkatého že to je dnes?" Spýtala som sa Lila akonáhle sme si sadli na lavičku a on si išiel strčiť mobil do vačku. Vedela som že je už začiatok septembra lebo sme sa sem dostali v deň Paigeiných narodenín ktoré boli koncom augusta. Spýtala som sa ho preto lebo keďže už je začiatok septembra tak by som mala mať teraz niekedz narodeniny. "Je 3. septembra. Prečo?" 3-tieho? To už. Ak si pamätám správne tak by som mala mať 5-teho narodeniny. Mmmm fajn. "Len tak sa pýtam keďže som narodená  na začiatku septembra tak som chela vedieť že o kolko dní mám narodeniny." Usmiala som sa. "Kolkatého máš narodeniny?" spýtal sa ma "Piateho.". On mi na to len prikývol a ďalej sme sedeli v úplnom ticho. Po asi hodine sedenia, bozkávania a rozprávania sa sme si povedali že by sme sa mali vrátiť aby sme mali aspoň trochu spánku. Lil ma odprevadil ku mojej izbe. Na rozlúčku som mu dala rýchlu pusu a vošla do izby. Zajtra by sme mali mať voľný deň takže môžem spať dlhšie. Čo je presne čo teraz potrebujem. Spánok.

Ten ples naozaj bol perfektný keby sme ho tak mohli zažiť znova že? Mám pocit že všetky tri nad tým teraz tak rozmýšlame. Ten čas naozal rýchlo letí.

Z pohľadu Lila-

Dobre o dva dni má narodeniny. Ešte dobre že mi to povedala aspoň dva dni predtým a nie v ten deň alebo ešte lepšie po jej narodeninách. Takto mám šancu aspoň trochu pripraviť tajnú oslavu pre ňu. Na ďalší deň som si zavolal Paige a Diamond s Justinom, Fredom, Travisom a Evanom do herne aby som im povedal o Liiných narodeninách a o tajnej oslave pre ňu. Každý sme si rozdelili veci ktoré zariadíme a pripravíme. 

Z pohľadu Lii-

V deň narodenín a oslavy Lii

Včera bol jeden z tých dní keď sa vám neche nič robiť okrem spania a jedenia. Samozrejme to je ja to čo som robila. Prvá vec čo som po vstaní dnes urobila bolo pozrela sa na mobil. Bolo 5tieho septembra. Deň mojích narodenín. Nikto okrem Lila o tom nevedel tak som bola docela rada keďže by som nechela žiadne prekvapenia. Vošla som do kúpelne kde som sa osprchovala, umyla si zuby a jemne sa nalíčila. Baby už v izbe neboli tak mi došlo že už šli na raňajky. Zobrala som si so sebou mobil a kľúče a vyrazila som do jedálne na raňajky aj ja. "Dobré ráno!" Pozdravila som všetkých ktorý sedeli pri stole ako som si sadala. Oni mi iba kývli hlavou keďže mali všetci plné ústa waflami ktoré sme dnes mali na raňajky. Hovorím si aké dobré raňajky v deň mojích narodenín. Väčšinou nemávame wafle ani niečo podobné tak som bola rada že akurát v deň mojích narodenín boli kuchárky také milé a urobili nám wafle. Počas raňajok sa väčšinou spolu dosť nasmejeme a dnes nebol výnimkou. Väčšinou ani neviem o čom sa rozprávame ale nevadí. Hneď ako sme dojedli Lil ma zobral na bok od ostatných aby mi niečo asi povedal. "Všetko najlepšie babe!" zagratuloval mi a pobozkal ma. Ja som sa na neho usmiala poďakovala som mu a šla som späť za babami keďže ma už volali. Akonáhle som za nimi prišla zobrali ma za ruky zatial čo chalani niekam šli a rýchlo ma ťahali do izby. Sadli sme si na postel a len tak sme tam potichu sedeli. Po chvíli Paige niečo napadlo. "Čo keby sme si spravili menšiu "módnu prehliadku"?" Vysmiata od ucha k uchu nám navrhla. Keďže Diamond súhlasila už som nemala na výber. Rozhodli sa že začneme so mnou. "Takže Lia zavri si oči. My ťa nalíčime pripravíme ti oblečenie ktoré sipôjdeš obliecť potom čo ťa nalíčime a potom budeme na rade my." Nariadila mi Diamond a ja som usela len súhlasiť keďže som naozaj nemala na výber. Posadili si ma na stoličku a začali dávať ich magické schopnosti s makeupom do práce. Po asi pól hodine skončili. Za tú pól hodinu mi urobili nádherný makeup, spravili vlasy a ešte aj vybrali outfit. Prezliekla som sa vyšla som z kúpelne v ktorej som sa prezliekala. Pravdu povediac vyzerala som fakt pekne. Baby ma donútili aby som tak šla aj na obed tak som po pár minútach prehovárania súhlasila. Po obede si ma Lil zobral do herne kde sme chvílu hrali video hry. "Musím uznať honey vyzeráš naozaj nádherne." polichotil mi Lil. "Ďakujem, ale vieš, všetko toto je práca Diamond a Paige." usmiala som sa. On iba pokrčil plecami a hrali sme ďalej. Asi o takej 5 večer mi Lil povedal že pôjdeme niekam ale musím si zavrieť oči a nepozerať sa. Najskôr som sa trochu bála ale nakoniec som si aj tak zavrela oči a šla som ako ma on navigoval. Po asi 15-tich minútach chodenia mi povedal že si môžem otvoriť oči. Boli sme na lúke kde boli aj Diamond, Paige, Fredo, Justin, Evan a Travis všetci s party hat na hlave. Všade boli balóny a na veľkom stole bola torta s mojím menom na nej. "Všetko najlepšieeee!!" Všetci naraz vykríkli. Ja som tomu ani uveriť nemohla veď nikto ani nevedel že mám naroden...."Liiiiiiiiiiiiil?! To ty si toto všetko pripravil a povedal im že mám narodeniny??" Tvárila som sa trochu "naštvaná" ale on vedel že nieosm naozaj naštvaná. Iba sa na mňa nevinne pozrel a prikývol. "Ďakujem" dala som mu za to malú pusu a keďže odniekial pustili hudbu tak sme začali všetci tancovať. Teraz už viem prečo chceli mať baby tú "módnu prehliadku". Popravde bola som naozaj rada. Oslavovali sme až do 3 ráno kedz sme si povedali že už stačilo a všetci smeboli unavený chalani zobrali všetkz veci späť do vnútra, rozlúčili sme sa a každý sme išli smerom ku svojím izbám. Samozrejme ako každý večer som sa znova osprchovala, odlíčila a umyla si zuby. Obliekla som si pyžamo zhasla svetlo a lahla si do postele kde som okamžite zaspala.

Táááááák dúfam že sa vám nová časť konečen po roku a dvoch mesiacoch páčila.:) BUdem sa snažiť aspoň trošku pridávať ak budem mať čas čo neslubujem ale budem sa snažiť:)) Dúfam že to tu ešte niekto číta ak hej tak yanechajte koment a like :)

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 14, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The Most Important JobKde žijí příběhy. Začni objevovat