1.časť- Premena

180 14 4
                                    

Konečne som sa rozhodla vám pridať prvú časť. Dúfam že sa vám bude páčiť :)

Pred dvoma rokmi (august 2012)

Z pohľadu Lii

Nepamätám si vôbec nič zo včerajšiej noci. Posledné čo si pamätám je že som bola na nejakej narodeninovej oslave a strašne som sa opila. Teraz ležím na nejakom gauči, v bielej miestnosti s ďalšími 5 ľuďmi. Všetci sa pomaly prebúdzajú, a obzerajú sa tak ako aj ja po miestnosti. Po chvili sme sa s kazdy s kazdym zoznamili. Na väčšom konferenčnom stolíku v strede miestnosti sme mali jedlo, tak sme sa každý najedli. Asi hodinu po tom čo sme sa všetci prebudili, nám vošiel do miestnosti- strede nášho hádania kde, a prečo sme tu- nejaký muž v strednom veku. "Ahojte," pozdravil nás a pokračoval, "teraz vás poprosím poďte so mnou. Ukážem vám to tu a potom prejdete premenou, a dozviete sa ostatné dôležité informácie, ktoré potrebujete vedieť." oznámil nám to a ukázal nám smerom ktorým máme ísť. Netuáim kde sme, a čo za miesto je toto, ale je to tu strašne moderne zariadené. Všade obrazovky, počítače, a všetká možná elektronika. Po pol hodine nás ten pán doviedol zase do tej miestnosti v ktorej sme sa prebudili. "Počkajte tu! O chvíľu príde jedna pani, ktorá vás po jednom zobere a spraví vám kompletnú premenu." Posledný krát na nás všetkých prehovoril a odišiel. Po pár minútach sedenia v tichu sa otvorili dvere. "Ahojte, som tá pani ktorá vám spraví kompletnú premenu." oznámila nám vysoká čiernovláska. "Budem si vás po jednom volať. Ako prvá pôjde..." odmlčala sa a pozrela sa do zložky v jej rukách "...Paige Campbell." Paige sa postavila a odišla. Rozprávali sme sa medzi sebou kým neprišla nejaká baba ktorá si sadla na druhú stranu miestonsti, a hneď po nej vošla tá pani ktorá nám má spraviť tú "premenu" . "Ďalšia bude Lia." započula som moje meno tak som sa postavila a následovala tú pani."A kde je Paige??" spýtala som sa s menším strachom v hlase. Ona iba ukázala hlavou na tú babu čo prišla pred ňou. Nemohla som uveriť vlastným ušiam aj očiam. "Poď, tu si sadni. Teraz z teba spravíme nového človeka." Postrčila ma k otáčaciemu kreslu. Ja som sa pohodlne usadila zatial čo ona mi dávala takú tú zásteru ako u kaderníka (myslím ten taký plášť keď vám idú strihať vlasy, neviem ci viete co myslim :D). Otočila ma chrbtom k zrkadlu. Zobrala si nožnice a odstrihpa mi asi 20 centimetrov mojích vlasov. Takže z mojích pod pás vlasov je asi polovica. Potom mi to zarovnala a začala robiť zase niečo iné, myslím ze mi farbila vlasy. Po dosť dlhej dobe skončila a mňa otočila k zrkadlu. "Wow!" to bolo jediné na čo som sa zmohla. Vlasy som mala asi kúsok pod prsia, takej istej farby ako má najnovšie Demi Lovato (Ak pozeraváte xfactor tak také ako má Demi má aj ona). Vyzerala som úžasne! Potom mi išla ešte vybrať oblečenie. Obliekla som si biele roztrhané rifle s vysokým sedom, obyčajné bledomodré tričko, a bielu bundičku zo zadu kúsok nad lopatkami a kúsok pod lopatkami tiež roztrhanú. "Wow, vyzerám úžasne. Vyzerám úplne ako iný človek!" Už chápem ako som nespoznala Paige, veď ja nespoznávam ani sama seba. "Lia, tvoje prvé meno je Jasmine, však?" spýtala sa ma. Ja som len nechápavo prikívla "Dobre odteraz keď sa ťa niekto spýta ako sa voláš, povieš Jasmine nie Lia! Rozumieš?" s úsmevom na perách sa ma spýtala. Ja som opäť len prikívla. Vrátili sme sa do tej miestnosti kde sú všetci a ona si zavolala zase niekoho ďalšieho.Toto je prvá kapitola z nášho života. Čitajte ďalej a dozviete sa mnoho ďalších zaujímavých vecí z nášho neobyčajného života!

Dúfam že sa vám prvá časť  páčila :3 :D Ak chcete ďalšiu časť  musíte mi tu nechať 3 Votes :) Budem dávať ostatné časti na venovania ;) Takže ten najkrajší koment bude mať v následujúcej časti venovanie :))  Jasmin xx

The Most Important JobKde žijí příběhy. Začni objevovat