Intru in clasa si ce noroc pe mine ca a imtarziat profesoara de chimie ca altfel cadavru scria pe mine. M-am asezat in banca langa cea mai buna prietena a mea Nicol si am realizat ca mi am uitat bani acasa.
-Ahhhh!
-Bani? Intreaba Nicol.
-Bani. am raspuns enervata.
-Poftim. spune dandu-mi niste bani.
-Ti returnez maine. spun eu si profesoara intra in clasa. Cotoroanta aia cu parul blond ciufulit si fustele ei de pitipoanca. Bine asta e ce gandesc eu.
Dupa orele de tortura am mers acasa preganindu-ma pentru petrecerea la care m -a invitat Nicol. Nu prea vreau eu sa merg dar nu ma va lasa in pace daca nu o fac si oricum nu am ce face acasa.
M-am dus sa fac un dus si mi-am ales niste haine, o pereche de blugi rupti , o bluza in curele si jacheta mea neagra. Mi -am luat telefonul si am plecat la petrecere unde m -am intalnit cu Nicol.
-Ai venit! a spus ea bucuroasa.
-Da am venit. am spus eu mai mult plictisita.
-Pai hai ce stai asa sa dansam! a spus ea tragandu-ma in mijlocul camerei incepand sa dansam. Am si baut putin si deja ma simte-am bine insfarsit ma simteam acceptata si chiar era distractiv o sa fac asta mai des de acum in colo. In timp ce dansam ma opresc si vad un tip dragut intraznesc sa spun chiar sexy.
-Cine e ala? am intrebat-o pe Nicol.
- El e cel mai popular si mai sexy baiat din scoala noastra. Dar de ce intrebi?
-Doar asa. am spus eu si am continuat sa il privesc, dintr-o data isi intoarce privirea spre mine acum ochi nostri intalnindu-se. Am mutat repede privirea cuntinuand sa dansez fara sa ii mai acord atentie.
-Buna! aud pe cineva in spatele meu, ma intorc si il vad pe el.
-Buna! am spus si am continuat sa dansez.
-Vrei ceva de baut?
-Sigur! am spus eu si el a plecat sa ia bautura cred.
-Poftim.
-Multumesc.
-Cum te chema?
-Matlea, pe tine?
-Harry. Esti foarte draguta.
-Multumesc.
-Vrei sa mergem intr-un loc mai retras sa vorbim mai bine?
-Da hai. am spus eu si am luat-o pe niste scari intrand intr-o camera. Asta e camera ta?
-Da. a spus el asezandu-se in pat confortabil.
-Este minunata.am spus punandu-ma langa el.
-Ma bucur ca iti place. spune el intorcandu-se spre mine apropiindu-se din ce in ce mai mult de fata mea vrand sa ma sarute eu raspunzandu-i normal. Cand cel mai popular tip te saruta e ceva.
Am inceput sa ne sarutam salbatic el punandu-se deasupra mea dandu-mi tricoul si sutienul jos, la randul meu i-am dat tricoul si cureaua de la pantaloni jos. M-a luat de talie pumandu-ma deasupra lui dandu-mi pantaloni si lenjeria jos, dupa s-a dezbracat si el ramanand in boxeri.
S-a pozitionat intre pi ioarele mele si m-a penetrat usor, facand miscari incete de du-te vino in mine.
-Iti place?
-Da! Aaa! am gemut cand a accelerat ritmul.
Dupa ce ne-am dat drumul amandoi s-a pus langa mine si m-a luat in brate.
-Eu trebuie sa plec dar sper sa ne vedem luni la scoala. spun si plec din camera.
-Bine.
CITEȘTI
Vanduta
FanfictionEa este Matlea o fata obijnuita cu o viata plictisitoare, dar totul se va schimba cand ea si prietena ei Nicol au mers la o petrecere, acolo l-a intalnit pe el Herry Stiles. Herry era in cautare de o aventura, o distractie sa scape de plictiseala si...