Am ajuns acasă de la petrecere si m-am pus în pat pentru că nu mai pute-am de cap la cat de beata sunt. Până la urma am pus mâna pe el, Harry cel mai frumos si mai popular băiat din scoala mea. Dar acum ma bag la somn ca nu mai pot.
Ma trezesc dimineata si imi fac rutina zilnica, ma intrept spre dulap si imi aleg cateva haine. M-am imbracat cu un tricou negru si niste blugi de un albastru inchis simpli si mi-m luat jurnalul. Am iesit afara si m-am dus la cimitr locul meu preferat unde m-am asezat la mormantul fratelui mamei care ma lua mereu de la bunici si ma plimba prin Romania din cauza serviciului. A fost un om minunat si iubitor pana a avut un accident cu masina. Mi-am deschis jurnalul si am inceput sa scriu despre tot ce mi s-a intamplat, fara sa vreau l-am vazut pe Harry la un mormant unde aprindea o lumanare, am vrut sa il salut dar am asteptat sa termine. Cand am vazut ca vrea sa plece m-am indreptat spre el.-Hei ce faci Herry?
-Tu cine naiba esti?-Matlea, ne-am intalnit aseara la petrecere. am spus si si-a incruntat sprancenele pentru un moment.
-A te stiu, esti cea pe care am fut-o si am parasit-o, pa Madlea. a spus punand accent pe numele meu.-Ce?
-Ce acum esti si surda?
-Asta crezi tu despre mine?
-Nu normal, eu nu cred eu o fac.
-Tu nici macar nu ti la mine.
-Asculta copilo tu ai 14 eu 17 asa ca baga-ti mintile in cap!
-Si nu cinteaza varsta!
-Nu varsta e de vina, ci tu ca esti prea proasta si stupida pentru mine. a spus si a plecat lasandu-ma cu ochi in lacrimi.
Il urasc atata si ma urasc pe mine pentru ca am fost atat de stupida si proasta pentru faptele mele si am cedat. Am cedat pentru ca mi-am dat seama ca am gresit si sunt naiva, atat de naiva pentru ca am incredere oarba in oameni. Am plecat spre casa dar m-am gandit sa ma duc pana la Nicol prietena mea cea mai buna sa ii spun, am batut la usa si am auzit un ,,Vin!".
-Hei Matlen.
-Matlea.
-Lea intra in umila mea casa caci diseara sunt singura si dam petrecere! tipa ea la ultima parte.-Am ceva important de vorbit cu tine.
-Lea poti vorbi orice cu mine, te ascult.-Sti ca am mers la petrecere?
-Da...-Am facut sex cu el si...
-Ce? Nenorocita naibi ce ai facut!?-Da am fost...
-O proasta stiu si eu.-Si acum sunteti impreuna?
-M-am intalnit azi cu el dar m-a respins.-Imi pare rau ca am uitat sa iti spun atunci cat de ingamfat e.
-Vreau sa dai petrecerea aia si sa il inviti pe Harry sa am ocazia de a vorbi cu el.
-Bine Lea dar cred ca nu e bine cea ce vrei sa faci, baiatul ala e un monstru.
-O sa am grija, bine?
-Bine.Am plecat dupa ce am ajutat-o sa aranjeze toate detaliile pentru petrecere, ducandu-ma acasa. Am intrat in camera mea si mi-am luat o roche din dulap, era de culoare alba cu putine modele si niste pantofi cu toc inalt de aceasi culoare, aratam bine dar trebuia sa ma machiez ca sa nu se vada fata mea plina de lacrimi si obosita. Am iesit afara indreptandu-ma spre casa lui Nicol dar mi-a sunat telefonul, m-am uitat sa vad cine e si era bunica mea.
-Da bunico.
-Ce faci dulceata?
-Sunt in camera mea Nicol trebuie sa vina la mine, cum e la pensiune?
-Este excelent scumpo doar ca imi lipsesti si as fi vrut sa fi cu noi.
-Da dar m-as fi plictisit atata acolo. am spus si l-am vazut pe Harry iesind din masina.
-Bine scumpo.
-A venit Nicol te pup buni. am spus si i-am inchis, fugind spre Harry.
-Harry hei!
-Iar tu pustoaico?
-Asculta stiu ca nu ma iubesti dar de ce ai facut dragoste cu mine?
-Tu tocmai ai pus cea mai tampita intrebare din lume, eu te-am futut si s-a terminat nu iti mai face fantezii cu mine ca nu o sa fie nimic intre noi si daca mai vrei o partida suna-ma iti dau numarul meu.
-Ce? am intrebat socata si i-am tras o palma de i-am intors capul.
S-a intors inapoi spre mine si m-a apucat de umeri izbindu-ma de masina.-Daca se mai intampla un asemenea gest din partea ta o sa fie foatre rau pentru tine, spre binele tau baga-ti mintile in cap ca am puterea sa fac ce vreau.
-Da cine te crezi tu nenoro...
-Dumnezeu!
-Zici tu?
-Da, sunt cine vreau eu si nimeni nu imi spune cine sa fiu, eu nu cred in Dumnezeul care crezi tu, cred in mine si atat! a spus el si a inceput sa ma stranga mai tare si din instinct l-am scuipat in fata.-Inca o gresala.
-Si ce o sa imi faci, o sa ma bati sa te vada toti?-Am auzit ca esti singura acasa.
-De unde naiba? Sunt cu ai mei de ce?
-Nu ma fraieresti, am sursele mele ca vroiam sa fiu sigur daca mai vrei o partida sa vin la tine acasa. a spus el iar eu m-am incruntat. Ma eliberat apucandu-ma de un brat si tarandu-ma spre casa mea.-Ce vrei sa faci?
-O sa vezi tu printeso.
Capitol needitat!!!
CITEȘTI
Vanduta
FanfictionEa este Matlea o fata obijnuita cu o viata plictisitoare, dar totul se va schimba cand ea si prietena ei Nicol au mers la o petrecere, acolo l-a intalnit pe el Herry Stiles. Herry era in cautare de o aventura, o distractie sa scape de plictiseala si...