Capitolul 6

78 3 0
                                    

  
  State-am pe pat si incercam sa adorm cand usa s-a deschis si a intrat acel barbat.

    -Dezbraca-te.
    -Nu vreu.
    -Imi pare rau dar ce vrei tu nu e pe lista mea de dorinte, fa-ti un bine si fi ascultatoare. spune el si eu ma ridic din pat.
    -Te rog sa ma lasi sa plec, promit ca nu voi spune...
    -Nimanui? Ai face asta pentru mine?continua el cu o voce badjocoritoare.

   Ma i-a de par si ma pune inapoi in pat, imi da tricoul si pantalini jos si pantalonii, ma intoarce cu spatele la el si ma penetreaza dur, facand miscari de du-te vino foarte dureroase. Am inceput sa gem foarte tare de durere si mainile mi-le prinsese la spate cred ca cu mana lui stanga, iar cu dreapta imi tinea parul tragand de el.  Chinul a durat in jur de 20 de minute, respiram asa greu si de la atata durere nu m-am putut abtine si am varsat cateva lacrimi. M-a intors pe partea cealalta acum stand fata in fata cu el, se pozitioneaza intre picioarele mele vrand sa ma penetreze iar.

    -Te rog gata nu mai pot!
    -Daca din atat de putin nu mai poti stai sa vezi ce te astepta, asta e doar incalzidea. spune si intra atat de tare in mine incat tip de durere.
  
   Incepe cu niste miscari agresive si eu imi infig unghiile in spatele lui, ochii ii tin srans inchisi si spatele meu era arcuit. Dupa ceva timp iese din mine si ma i-a de par taranfu-ma pana cad jos in genunchi in fata lui.

    -Hai sa vad cum te descurci. spune el si facea aluzie sa ii fac sex oral.
 
   Imi era frica de ce putea sa imi faca asa ca i-am luat lungimea in mana dreapta si am bgat capul in gura, dupa tot mai adanc cu niste miscari usoare, dupa cinci minute s-a tras de langa mine si m-a ridicat in picioare.

    -Cam slabut cu sexul oral, ai tot timpul sa inveti, pana la urma noi doi o sa stam impreuna foarte, foarte mult timp. Asta daca nu ma plictisesc de tine, ca daca se intampla o sa fie vai de tine. spune calm si la ultima fraza zambeste si pleaca.

   Imi i-au hainele de pe jos si observ ca tremuram dar nu de la frig, de la tit ce mi-a facut el, nu ma mai puteam tine bine nici pe picioare. M-am imbracat si m-am pus in pat invelindu-ma cu o patura si incepand sa plang pana am adormit.

     Ma trezesc si ma dau jos din pat mergand spre bucatarie, intr-un final am gasit-o si mi-am facut un santwhich. Dupa ce am mancat am fost sa maplimb prin casa si am vazutinca o baie, cand am intrat am vazut un geam mai mic dar sunt destul de sigura ca as putea sa ies pe el, cu greu dar as putea. 
   Pana la urma dupa zece minute de chinuiala am reusit sa ies si sa fug. Am mers ceva si am vazut o masina venid spre mine, i-am facut semn sa opreasca dar din ce se apropia mi-am dat seama ca era el. Am vrut sa fug dar ce rost are daca stiu ca ma va prinde.

     -La naiba fato, tu chiar ai mers ceva. spune si rade. Sus in masina acum.

Ma urc in masina si speram sa nu imi faca ceva pentru ca am fugit.

    -Dar cum te cheama ca nu mi-ai spus?
    -Matlea.
    -Eu sunt Dean si daca mai fugi vrodata iti pun un lant la gat de cinci metri. spune el si eu inghit in sec si tac tot drumul pana ajungem.

  Intram in casa si dau sa plec spre camera mea dar el ma prinde de mana si ma trage spre el.

    -Acum ce mai e? intreb nedumerita.
   -Ca pedeapsa pentru tot ce ai facut vei umbla trei zile dezbracata si daca intraznesti sa nu ma asculti te voi bate asa de rau incat nu vei mai putea sa mergi. spune el si eu nu ii raspund lasand privirea in jos. Ai inteles?! tipa si eu scancesc cand imi strange bratul.
    -Da. spun si imediat ce m-a elibereaza fug in camera mea.

   

VandutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum