Atenție!!! Îmi cer scuze ca în capitolul 3 am scris ca Zayn e varul lui Matlea defapt îl cheamă Bellamy cum am scris si in distribuitie si doar m-am încurcat când am scris numele.
Mă trezesc dimineața și cobor jos ducandu-ma la bucătărie unde îl văd pe Bellamy făcând micul de jun.
-Arata delicios nu? mă întreabă el.
-Da! O singură problemă.
-Care?
-Mananc la Nicol.
-De ce?
-Pentru ca orice gătești tu e otrava pentru corp.
-Adica?
-Tu mănânci carne dimineața.
-Da si...?
-Si discutia noastră s-a terminat si eu am plecat. spun părăsind bucataria plecând spre casă lui Nicol.
Am ciocănit la usa si in scurt timp a apărut și ea.
-Bun...
-Cine e ala? spune ea fără sa ma lase sa termin de vorbit uitandu-se spre casă mea unde Bellamy stătea la geam fumând o țigare.
-Ala e varul meu care stă cu mine până vin bunici mei si nu îți fac cunoștință cu el.
-Dar...
-Niciun dar, el are 18 tu iar tu 15 așa că puneți pofta în cui.
-Uite cine vorbea de vârstă.
-Bine mă mai gândesc.
-Oh, așa mai merge. a spus ea și am mers în bucătărie sa mâncam.
După ce am terminat si am strâns masa am mers in camera ei.
-Deci ce o să faci în legătură cu Harry?
-O las baltă.
-Cum să o lași balta? Trebuie să îi spui măcar cât de...
-Eu spun că știu ce am de făcut și nu mă mai bate la cap, ne vedem mai tarziu. spun si ma duc acasă.
Întru în casă și dintr-o dată mă ia ameteala si durerea de cap, merg la baie si îmi dau cu niste apa pe fata. Nu înțeleg de ce mă simt atât de rau, am mai stat puțin să îmi revin si am început să vomit. După ce mi-am mai dat cu niste apa pe fata am început sa îmi revin cate încet și am plecat la școală. Da am zis bine la școală duminica să m bucur de o carte bună la biblioteca, alceva nu am ce face pentru că am o viață plictisitoare.
Cand mai aveam puțin de mers până să ajung la școală o mașină oprește lângă mine si îmi deschide ușa pasagerului unde îl pot vedea pe Harry la volan.
-Urca.
-Nu mersi.
-Matlea am zis sa urci.
-Si dacă nu vreau? am spus si el si- a întors privirea lui rece spre mine uitandu-se fără nici o emotie.
-Nu trebuie să vrei, vei urcă și te voi urca eu. a spus el si nu vroiam sa facă vro scena să mă facă de râs pe strada așa că am urcat punamdu-mi centura.
-Serios? a spus si eu m-am uitat la el urat.
-Da.
-Ok.
-Unde mergem?
-La mine acasă.
-De ce?
-Pentru ca vreau sa ne cunoaștem mai bine.
-Nu înțeleg.
-Ce nu înțelegi?
-Acum ceva timp îmi spui sa te las in pace si sa încetez să te mai bat la cap, apoi tu vi întruna la mine si acum vrei sa ne cunoaștem mai bine! Spune-mi Harry ce înseamnă toate astea?
-Inseamna ce vreau eu să însemne.
-Nu are nici un sens.
-Asa crezi tu.
-Am ajuns. spune coborând din mașină și eu l-am urmat.
Am intrat în casa lui, nu am de ce să ma holbez ca o stiu de la petrecerea aia idioata. Am mai mers după el până sus în dormitorul lui și deja știam ce urmeaza dar tot intreb ca idioata.
-Ce facem aici?
-Aici așteptam.
-Ce asteptam?
-Mai bine zis pe cine.
-Cum adică?
-Am un prieten si daca ii place de tine o să te cumpere.
-Iti bați joc de mine?
-Nu. a spus plecnd si incuimd ușa.
-Lasa-ma să ies! Harry ce naiba? Hei! Te rog Harry deschide!
Am mai stat câteva minute bune si Harry a intrat cu un bărbat învârstă cred că de vro 30 de ani după aspect.
-Ce zici de ea? întreabă Harry.
-E frumoasa si cred ca as putea sa găsesc un cumpărător pentru ea si daca nu va deveni sclava, asta dacă nu avem ce face cu ea. spune bărbatul acela ir eu mă rog să fie o glumă de a lui Harry. Bărbatul se apropie de mine apucandu-ma de încheietura si tarandu-ma după el.
-Unde naiba mă duci? Am întrebat dar nimeni nu ma baga in seama.
-Ma bucur că am încheiat încă o afacere cu tine Harry Styles.
-Si eu la fel domnule Damons, ser sa ne revedem curând pentru o nouă afacere.
-Mi-ar face mare plăcere. a sus acel bărbat și mi-a pus mâinile la spate legandu-ma cu o funie.
-Ce naiba înseamnă asta? Am tipat eu dar nimeni nu îmi adresa măcar o privire si m-am băgat în mașină lui, după un timp a intrat si el pornind masina.
-Unde ma duci?
-Nu e treaba ta.
-Cu siguranță e treaba mea.
Cat timp am mai stat în mașină i-am tot pus întrebări dar nu mi-a mai răspuns deloc si intr-un final am ajuns undeva la marginea orașului intr-un depozit vechi. Am intrat si la usa ne aștepta o femeie de vârsta mijlocie îmbrăcată cu niste haine albe si un fel de halat de doctor.
-Doamna va rog să îi faceți examinarea si aveți grijă să nu fie bonlava ca se duce dracu afacerea.
-Da domnule Damons. a spus acea femeie și m-a tras după ea intr-o camera.
-Asaza-te te rog. sune desfăcând funia din jurul încheieturilor mele.
M-am așezat pe acea masa si ea a început sa ma examineze luandu-ma si sânge, după s-a uitat la ochii si urechile mele, iar apoi la burta mea cu un fel de aparat.
-Avem o mică problemă scumpete.
-Ce anume?
-Se pare că ești însărcinată.
-Poftim?
-Ia astea. sune ea intinzandu-mi niste pastile si un pahar cu apă.
-Ce sunt?
-Pai doar nu ai de gând să păstrezi copilul.
-Nu stiu ce s fac, dar nu vreau să îl omor.
-Ma tem că nu ai de ales, ori omori copilul ori muriți amândoi si in plus ai doar o lună de sarcină și nu e ca si când îl omori.
-De ce voi muri dacă îl păstrez?
-Nu contează, asta e o informație privată și acum ia pastilele. a spus ea si eu le-am luat pentru că acum nu sunt în situația de a alege ce vreau să fac.
-Cum este?
-Domnule Damons este sănătoasă și gata pentru afacerea dumneavoastră, o mică problemă.
-Care?
-Se pare că fata e insarcinata, dar am avut grijă de problema, o puteți lua. a spus acea femeie și Damons a venit luandu-ma si ducandu-ma în altă cameră.
Caitolul needitat
CITEȘTI
Vanduta
FanfictionEa este Matlea o fata obijnuita cu o viata plictisitoare, dar totul se va schimba cand ea si prietena ei Nicol au mers la o petrecere, acolo l-a intalnit pe el Herry Stiles. Herry era in cautare de o aventura, o distractie sa scape de plictiseala si...