Selesai makan taehyung duduk di ruang tamu sambil menonton televisyen.. eomma dan appanya sudah keluar selepas siap bersarapan katanya ada hal penting.. tempat sensitiv taehyung sudah tidak sakit lagi..
Aeri turun ke bawah dan pergi ke ruang tamu dan dia duduk di sebelah taehyung..
Taehyung: *pandang aeri* asal kau duduk sebelah aku?
aeri: wae? X boleh ke? -_-
Taehyung: tanya je..
Mereka diam seketika..Taehyung mula naik bosan kerana keadaan sangat sunyi dia memandang ke arah aeri.. dia melihat aeri memakai singlet putih dan seluar pendek. Ya mungkun kerana cuaca panas sekarang.. tiba tiba.. satu rancangan muncul di minda..
Taehyung: aeri~~ *suara manja*
Aeri: em? *still pandang tv*
Taehyung: mianhae
Aeri: nae? *pandang taehyung*
Ketika aeri memandang taehyung.. taehyung terus menolak aeri ke bawah dia mendekatkan mukanya ke muka aeri dan memberikan senyuman sinis dan dia terus mencium bibir aeri. Aeri tidak mampu membuat apa² dia kaku dan membenarkan taehyung menciumnya..
Taehyung: mianhae baby *angkat aeri*
Aeri: *terkejut* yah!! Turun kan aku lah!! Yahhhh!!!!
Taehyung menghiraukan jeritan aeri dan membawa aeri ke bilik tetamu yang berada berdekatan dengan ruang tamu.. dia meletakkan aeri di atas katil. Aeri cuba untuk lari tapi ditahan oleh taehyung. Taehyung menolak aeri ke dinding hingga aeri tidak dapat melepaskan diri.. lalu dia terus mencium bibir aeri.. Aeri menolak taehyung dan cuba untuk melepaskan diri tapi tidak berjaya.. taehyung segera menolaknya kembali ke dinding dan mencium bibirnya lagi.. tapi kali ini tangan taehyung liat meraba paha gebu aeri.. aeri menolak taehyung sekali lagi.. lalu taehyung menolak aeri ke atas katil dan mendekati aeri perlahan lahan dengan senyuman sinisnya..
Aeri menjadi takut dan hanya mampu menangis.. semakin lama taehyung semakin dekat.. dan berapa minit kemudian taehyung sudah berada di depannya
Taehyung: my baby takut ya? *sentuh bibir aeri*
Aeri: *tepis tangan taehyung* jangan sentuh aku lah tak guna!!
Air mata aeri sudah hampir jatuh.. tiba tiba taehyung gelak macam orang gila..
Taehyung:hahahhahahhahha!!! Lawak lah weyh tengok kau sekarang nie hahha!
Aeri sudah paham bahawa taehyung mempermainkannya.. dia sedikit pon tidak rasa lucu.. dia marah.. sakit hati kerana taehyung hampir mengambil maruahnya.. hampir membuatkan dia tidak suci lagi!!
Taehyung:.its funny la hahaha..
Aeri melihat muka taehyung dengan perasaan yang jijik sungguh dia benci manusia yang berada di depannya.. Taehyung bangun dari katil itu dan menuju ke pintu.
Taehyung: ah sebelum aq keluar aku nak kata yang.. bibir kau sedap macam stawberry *bite lips*
Taehyung keluar dari bilik dengan ketawa yang berdekoh dekoh.. ye.. itulah rancangannya.. dia akan cuba buat aeri rse annoying but dlm mse yg sme dia akan buat rancangan untuk buat aeri jatuh cinta dengannya.. dan ketika itu lah.dia akan menyakiti hati aeri.dengan meneceraikannya.
Taehyung: //wait and see.. aq akan seksa hati kau.. and aq takkan jatuh cinta dekat kau//
*malam*
Pnkim,Enkim,taehyung dn aeri sedang menonton Running Man rncgn yg diminati semua manusia tak kira bangla atau nepal(😂) di ruang tamu.. Taehyung,pnkim dn enkim selalu akan ketawa bila jaesuk,kwangsoo atau yg lain buat lawak.. tapi bukan aeri.. aeri memandang televisyen dengan pandangan yang kosong.. pikirannya masih terfikir tentang tadi.. tentang ap yang dilakukan taehyung.. dia takut.. dengan perlakuan taehyung.. dan rasa benci membuak buak.. kerana taehyung telah menyentuh badannya tanpa izinnya.. dia menyesal menerima untuk berkahwin dengan mamat gila nie... tiba tiba satu suara menyapa aeri
YOU ARE READING
Married To The Byuntae Cousin!!
Random(part byun start kt.chap 7) Kim Taehyung ialah cousin kepada jung aeri.. taehyung mamat byuntae yang suka bermain main dengan perempuan dan taehyung selalu bergaduh dengan aeri boleh dikatakan mereka adalah musuh ketat.. tapi pada suatu hari eomma d...