*seoul art hs*
Taehyung pov
"Agak agaknya.. ap jadi kat nasib aku lepas buat minah gorilla tu macam tu..dia balas balik tak.. hihoh"
End taehyung pov..
Taehyung berjalan menuju ke kelasnya.. setibanya dia di kelas dia dapat merasakan sepasang mata memandangnya tajam..siapa lagi kalau bukan yoon aeri..
Taehyung: apa kau pandang pandang! Tak pernah nampak orng ke ap?!
Aeri menahan geram...
Aeri: //tak guna kau taehyung.. main sedap badak taik kambing kau je nak jerkah aku pagi pagi yang indah bak mutiara yg dinamakan mutiara yoon aeri.nie..//
Aeri memandang ke arah lain sambil menahan kemarahannya..
Taehyung: marah ah tue..*ckp slow*
Taehyung duduk ditempatnya lalu dikeluarkan iphone dari poket seluarnya dan headphone dari begnya.. dia memakai headphone itu.. dan lagu tomorrow mula dimainkan...
Sedang taehyung asyik mendengar lagu aeri bangun dari tempat duduknya dan keluar dari kelas itu.. tak mampu nak tengok muka mamat tak berapa hendsem ni.. taehyung hanya memerhati susuk tubuh aeri keluar dari kelas itu dan hilang... selepas itu dia memejamkan matanya sambil menghayati lagu yang dimainkan..
Beberapa minit kemudian..
Kelas masih kosong..hanya ada taehyung yang masih memejamkan matanya sambil menghayati lagu yang dimainkan sekarang iaitu lagu "whalien"... mungkin harini semua murid sudah bercadang untuk buat segmen "mari berlambat bersama" atau mumgkin aeri dan taehyung yang terajin awal..
"pakk!"
Bunyi seperti sesuatu terlanggar sesuatu..
Taehyung yang tersedar akan bunyi itu mula membuka matanya lalu menoleh kearah kanannya.. terdapat seorang yeoja yang sedang memegang penyapu melihat ke arahnya dengan riak wajah takut.. taehyung meletakkan headphone yang dipakainya tadi di atas meja.
Taehyung: kau ni sapa?
Junghee: sss.say..saya junghee.. maafkan saya.. saya nak bersihkan tempat awak.. tp saya terlanggar kerusi awk dengan penyapu.. sa..ya.. mintak maaf *takut*
Taehyung: ah tak pe.. kenapa kau mcm takut je?
Junghee: aw..awa..awk kan kingka dekat sekolah ni.. saya ingat awak akan bengang dan jadikan saya sasaran buli..
Taehyung: ouh.. x perlu takut.. yg paling jahat dkt sekolah ni queenka.. kala queenka tak bermaharajalela.. kitorg ambik alih *senyum*
Junghee: *terkedu* //senyuman dia... ah//
Skip..
"Kring!!"
Bunyi loceng sudah berbunyi menandakan rehat telah menjelma hohohi
cg lee halee: ok saya nak awk balik rumah buat homework muka surat 0 hingga 0 ye 😉
Semua murid berpusu pusu keluar untuk rehat... begitu juga ahli bangtan.. namun aeri dan yoon tidak keluar dan juga junghee. Dan hyemin,haemin,yeri dari kelas sebelorh(bertentangan) datang..
Yeri: hai junghee~ *duduk atas meja junghee*
Hyemin: miss us junghee? *senyum kat junghee*
Junghee: na..nae..
yoon: kalau miss arini aku nak kau setiap 5 minit lap meja aku paham!?
Junghee: tapi eonni
Haemin: berani kau nak langgar ap dia cakap!!? *jerit kat junghee*
YOU ARE READING
Married To The Byuntae Cousin!!
Random(part byun start kt.chap 7) Kim Taehyung ialah cousin kepada jung aeri.. taehyung mamat byuntae yang suka bermain main dengan perempuan dan taehyung selalu bergaduh dengan aeri boleh dikatakan mereka adalah musuh ketat.. tapi pada suatu hari eomma d...