MTBC_chapter12

247 11 0
                                    

*didalam kereta jungkook*

Jungkook: hyung ko ok x tak nie?

Taehyung: jangan tanya..

Jungkook: muka kau macam tengah tahan berak je.. asal hyung?

Taehyung: jangan tanya

Jungkook melihat ke arah taehyung yang sedang memegang kain pelekatnya sambil muka tak leh bla macam tahan kentut ja..

Jungkook: kau sakit perut eah?

Taehyung: ye! Ye! Nak terkeluar dah ni!! Kau drive lah laju²! ni kau drive kalah kereta kura² mr bean tu tau takkk!

Jungkook paham yang rakan gilosnya mungkin dah tak tahan.. jadi dia drive laju laju kalah hussein bolt..

*dirumah tae/ae*

"Hahahahhahahahhahahahh bawhahahahaahahah!!! Boboiboy!! Hahaahhahhaha"

Kedengaran gelak ketawa langsuir di ruang tamu.. tak ingat pulak author yang taehyung bela hantu langsir ni.. ish ish...

Aeri: aduh sakit perut aku.. haha lawak siak

Aeri masih memegang iphonenya dan skrin terpapar gambar taehyung dengan muka terkejut berok dengan kain pelekat yanv dah jatuh and then terpapar boxer boboiboy..

aeri: kesian kau hahahaahahah...

*flashback*

Aeri meletakkan beberapa titik cecair ke dalam makanan itu.. cecair itu adalah JULAT... Julat ada dalam jenis cecair dan juga pepejal.. kalau makan.. memg confem boleh terkeluar habis.. em paham² la..(cirit)

Aeri: cirit lah kau malam ni taehyung hehe *gelak jahat*

*endflashback*

Aeri: hoho sian kau tae.. sapa suruh setuju jadi husband aku muahahhhahahahhahahqgqg....

(Amboi kau aeri kuat geloknya.. )

*dirumah family jungkook*

Pnjung: mana pulak anak kite ni...*gelisah*

Pn jung agak gelisah kerana lambat juga si jungkook tu balik.. entah kemana dia pergi pon dia tak taktahi.. tengok² dah hilang dah..

Enjung: ada kat rumah taehyung lah tue *baca surat khabar*

Pnjung: *tengok en.jung* jagi nie asyik baca surat khabar malam2 buta je

Enkim: macam mana awak tahu malam tu buta *betulkan spek mata and then belek muka surat lain*

Pnjung:ish loyar buruk pulak jagi nie.. yeobeo terajang kang bersepai gigi jagi tue..

Gangster jugak lah si eomma jungkook nie.. berapa minit kemudian kedengeran bunyi seperti kereta memasuki halaman rumah jungkook yang besar itu.. pn jung segera ke arah muka pintu..

Kelihatan jungkook dan juga taehyung yang sedang memegang kain pelekatnya keluar dengan tergesa-gesa

Pnjung: taehyung kamu kenapa?

Taehyung: au..aunty.. saya nak pinjam tandas bilik jungkook boleh t..ta..tak...

Terketar² suara taehyung mungkin memang tak tahan da..

Pnjung: ha ye ye lah.. pergi cepat..

Taehyung tanpa menunggu lagi dengan segera taehyung memecut laju gilaaa ke arah bilik jungkook..

Enjung merasakan seperti ada susuk tubuh yang melalui di sisinya tadi

enjung: *pandang pn jung* yeobeo.. yeobeo bela jembalang eah?

Married To The Byuntae Cousin!!Where stories live. Discover now