"Da Vane sunt eu. "
"Ce cauți aici? "Ma uit la el și tocmai îmi dau seama ca am pus cea mai tâmpită întrebare.
"Asta vroiam sa te întreb eu" el îmi zâmbește iar eu mă îndrept spre ușa dau să o deschid dar inteligenta de mine a incuiato așa ca imi ia ceva mai mult. El mă prinde de mână și mă întoarce cu fața către el.
"Noi o să vorbim mai târziu, ești udă toată și dacă vei sta prea mult așa vei raci eu deja am terminat ce aveam de făcut asa ca voi pleca tu rămâi "și iese afară lăsândumă singura.
În baie totul miroase a el a parfumul lui și tot ce gândesc eu acum e sa nu o mai ascult pe Fran în legătură cu bătutul la ușă ,Doamne dacă îl găseam gol cum iesam din asta? Nu mai stau pe gânduri și intru în duș.Perspectiva lui Eric
Fran,..Francesca sigur ea a adus aici dar cum naiba se cunosc nu mi-a spus nimic de ea . Oare de cât timp se știu?
Trebuie sa vorbesc cu ea.. bat la ușă și aștept sa deschidă
"Fran deschide "se aude pasi ei și ușa se deschide"Ce vrei?
"Ce căuta Vanessa în baia noastră?
"Ce ar putea face un om într-o baie ,sa fim serioși? "
"Fran nu glumesc de unde o știi? "Si mă pun în ușă atunci când ea vrea sa îmi închidă ușa în fața
"Hoo disperatule nu mai urla ai sa îi trezesti pe toți, intra și taci"
"Deci îmi spui astăzi? "
"Am ieșit la o plimbare și am salvato de o gașca care o urmăreau sia pierdut câinele și sa înoptar așa că iam spus să vină cu mine. "
"Iubitul "
"Ce ai visezi?Nu am fost sa mă întâlnesc cu iubitul nici nu am găsit băiatul pentru mine"
"Ma refeream la câinele ei îl cheamă Iubitu"
"O cunoști? "
"Nu e treaba ta "ușa se deschide și amandoi ne întoarcem simultan
"Am întrerupt ceva? "Intreaba Vane uitanduse ingrijorata la mine. Arata drăguț în pijamalele cu ursuleț panda pe ea.
"Nu,de loc Eric tocmai pleca " spune Fran în timp ce mă inghionteste către ieșire
"Da sunt cam obosit noapte buna "și ies repede din cameră .
Sa trezit tata ca dacă nu ,nu scapa Fran de întrebări .L-am văzut pe coridor și nu pot sa îl las sa o vadă pe Vanessa pentru ca e fiica dușmanului sau asta mi-a spus după convorbirea noastră telefonica și plus de asta mi-a interzis să mai mă văd cu ea inafara orelor și nu înțeleg de ce naiba ma include și pe mine în cearta lor nu am nici o treaba cu familia ei nu mi-au făcut nimic de ce sa mă despart de Vane ca așa vor ei?Habar nu am mai exact de la ce a ieșit cearta asta intre ei, tata nu a vrut niciodată să îmi spună. Vorbeam de lup."De ce nu dormi? "
"Scuze tata am uitat ca la 19 ani am program sa mă culc la 9 . Tu de ce nu dormi?"și mă întorc cu spatele intrând în camera mea
"Am auzit un țipat puțin mai devreme "
"Era Fran a vazut un păianjen și a țipat sa îl omor " Cat de proastă minciuna am gasit sincer habar nu am de unde tot găsesc scuze din astea și pe mine m-ar buni rasul .
CITEȘTI
Lupta Sentimentelor
RandomVanessa fata a carei viata plictisitoare dispare dupa aparitia baiatului pe care ea ajunge sa il iubeasca. Eric acel baiat special e si cel mai invidiat baiat de toti pt ca e increzutul a carui toate fetele ii cad la picioare. Totul se schimba dat...