Capitolul 》11

12 3 1
                                    

Nu pot sa cred ca fac asta . Sunt într-o mașină cu Fran ea e eu și eu sunt ea într-un fel ciudat, bine recunosc e puțin amuzant dar și riscant.  Părinții mei nu am vorbit cu ei de ieri și pe iubitu nu l-am găsit și asta mă îngrijorează. 

"Vane esti bine? " ma trezește Fran din gânduri

"D-da sunt bine. "

"Ce e? "

"Iubitu nu l-am găsit habar nu am unde e dacă e bine dacă mai trăiești Fran. "

"Liniștete va fi bine îl vom găsi.  Uite când terminam orele te ajut sa îl găsești "

"Mersi "  privesc pe geam se pare ca am ajuns deja

"Vane încă ceva atâta timp cât tu ești eu și eu tu nu trebuie sa ne întâlnim dacă ai ceva sa îmi spui trimitem un mesaj și ne vedem în vestiarul ingrijitorului el nu se supara niciodată .  Prima ora ai geografia  de obicei nu sunt așa interesata de ora asta asa ca nu te chinui sa atragi atenția răspunzând.  Prietena mea cea mai buna e Tina ea o sa stea lângă tine dar nici ei nu trebuie sa îi spui deoarece se înțelege prea bine cu Eric si sar putea sa spuna tot cea ce aveam de gând ai sa dus cu planul nostru. Ok deci ne vedem aici la sfârșitul orelor."

Plec înainte de Fran ca nimeni sa nu ne vadă . Sunt îmbrăcată la fel ca ea e super ciudat sa joc teatru ca as fi ea sper sa mă descurc deja o sa am probleme nu știu care e clasa ei.

"Hei Fran aici erai cât te-am căutat aseară.  Nu ai mai venit la petrecere"

"O.. da scuze cred ca am uitat "cred ca ea e Tina mai mult ca sigur ea e are o brățară la mana cu numele ei sper sa scap de conversația asta cât mai repede nu vrea sa dau greși oare Fran cum se descurcă? Dacă mă face de ras ?ce idioata sunt o cunosc de 24 d'ore și deja îmi ia locul.

"Pământul către Fran "și îmi flutura mana prin fața mea

"Fran ești bine? "

"D-da  sunt bine scuze nu am dormit deajuns "

"M-am asta se vede nici nu ești macheta ca de obicei ba chear de loc.  Sigur ești bine?"

"Da sunt bine "

"Ok cum spui tu acum hai repede la baie nu pot sa te las sa te arăți așa "

"Daca nu te-as fi cunoscut as spune ca ai spus -o din răutate "și da chear ăsta cred nici măcar nu o cunosc. Nici bine nu am intrat în baie ca ea a scos toate fardurile din geanta ei mica oare unde încap atâtea. 

Suna clopoțelul și intru cu ea în clasă dau să mă așez pe scaunul de lângă ea dar ea se opune:

"Na,na,na. Nu ăsta e locul tău și acela "și își îndreaptă privire lângă un tip inalt și bine făcut cu ochi verzi și par șaten.

"Iubitul tău te așteaptă "stai ce? Fran nu mi-a spus de nici un iubit sa vezi ce o sa îi fac .
Mă așez lângă el și rămân tăcută mana lui e pe coapsa mea. 

"Ce faci?"

"Bine iubi tu ce faci mi-ai lipsit aseară de ce nu ai venit la petrecere, toți erau acolo ?"și se îndată sa  mă sarute ăsta trebuie sa se oprească aici pana nu îl iau la batae

"Scuze iubire am răcit și nu mă simțeam prea bine așa ca am stat acasă "se retrage brusc când eu încerc sa mă prefac ca tușesc nu e o imagine frumoas sa îi tusesc în fața cu greu mă abțin sa nu rad.

"O îmi pare rău ,te simți mai bine fața de aseară? "

"Puțin mai bine dar tot răcită sunt "

"Daca te simți mai bine poate Îți faci apariția în seara ăsta acasă la Daniel da o alta petrecere și toată lumea va fi acolo"

"Nu cred că pot."în sfârșit sa găsit și profu sa intre și tipul si-a luat mana de pe coapsa mea zau daca mai stătea mult așa  îl luam la batae în fața tuturor. 
Ora au trecut foarte repede îmi iau telefonul și îi dau mesaj Francescai
*P.S ai mari probleme în vestiarul ingrijitorului în jumătate de ora *
Sper ca mesajul ăsta o va speria puțin și merita nu mi-a sus ca are un iubit și zau iubitul ei e prea pervers la naiba sa spună  mersi ca nu l-am bătut încă îi mai simt mana lui cum rca și  coboară e piciorul meu . Habar nu am unde a dispărut acum dar nici nu mă interesează sper sa nu se întoarcă prea curând .
Ies din liceu nu mai suport sa stau acolo fata ăsta are muți prieteni și prea multe persoane de salutat și răspuns la întrebări de ce nu am venit la petrecere .

"Au ai grija pe unde mergi "Ce neatenta sunt îmi da mana sa mă ridic de jos e Eric

"Da bine scuze "

"Waw nici o înjurătură pana acum ,ce sa intamplat cu tine "habar nu am cum de nimeni nu si-a dat seama ca nu sunt Francesca acum trebuie sa mă comport ea.

"Da bine ce vrei ?"

"Nimic doar sa iti spun ceva dar nu aici "

"Ce anume ?"

" E despre Vanessa dar hai sa nu vb aici ca ne poate auzi toți vino cu mine "mă îndrept cu el către mașină lui și plecam . Pe drum e o liniste totala

Lupta SentimentelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum