L-am luat de mână.
El pt moment sa uitat uimit că m-am întors dar totuşi mi-a zâmbit .
-Ţi-am lipsit?-Poate ..
-Nu am auzit un nu.
-Pai nici da nu am zis .
-Răutăioasă mică ..
-Şi ai vrea să ma creşti tu ?
-Credeam ca nu ai să mă întrebi.
-Şi totuş te-am întrebat.
-Da ..
-Ce da ?
-Te cresc eu .
-A da ,cum ? Ca atunci?
-Ţi-a plăcut?
-Poate..
Şi ma luat iara in braţe ,sincera să fiu nu prea vroiam sa stau in casă fara să vb cu el .
-Vanessa o să îmi raspunzi la intrebarea care ţi-am puso ?-Vrei sa afli?
-Da .zâmbindumi putin ca un copil mic ce asteata ceva sa ii dar ,e asa adorabil
-Ok dar nu azi ..
-Te plac ..
-Stiu ,şi ..
-Ce ?,continua.
-Vino cu mine .
-Unde si ,de ce ?
-Cam prea multe intrebari .Hai sus ,in linişte .
-Bine ,si ce facem sus?
-Vreau să ţil prezint pe iubitul meu .
-Stai ce?
-Ai spus ca să îţi povestesc despre mine .
-Da ştiu .
Era trist când i-am spus de iubitul meu habar nu avea ce va urma încerc sa ma abţin din ras să nu-i dau de banuit .
Deschid uşa si intram.
-Unde ţie iubitul scumpo?
Atunci l-am chemat .
-Iubi hai la mine.
Atunci iubi a ieşit de sub pat şi a sărit pe Eric in timp ce pe mine mă durea burta de râs.Iubitu adica câinele meu husky mare pâna la mişlocul meu îl pune la pămant pe Eric care la început sa speriat dar a realiza după ... cine e iubitul meu.
-Eric el e iubitul meu . Iubitu el e Eric. Se pare că vaţi cunoscut deja. El e cel mai bun prieten .
Rasul meu la trezit pe tata care imediat a batut la mine la uşă eu puţi speriata le făceam amândurora semn să tacă.
-Da?
-Scumpo eşti bine pot să intru?
-Da tati sunt bine ,nu poţi să intri mă schimbam si iubitu mi-a luat sutienul
Eric atunci încerca să se abţină din ras.
Sinceră să fiu situaţia era comică nu cred ca o sa ma creada sunt putin agitata daca intra ce ma fac?..
-Ok scumpo ,a şi să ştii că am încuiat porţile sa anunţat în zonă că ar fi un deţinut liber.-Stai ce? ce ar cauta el la noi ? Lasa portile deschise nu cred ca are vreo legătură să vină aici e chear absurd (incercam să il conving Eric era la mine in camera ce facem daca porţile sunt închise?)...
-Bine scumpo mâine voi deschide porţile acum culcăte că mâine avem de discutat .
Uitasem că am fugit de la ultima ora probabil Directoarea la anunţat. Ce mă fac eu acum ?-Ce ma fac eu acum ?
-Termina din ami citeşti gandurile .
-Totuşi nu cred că sunt aşa o problemă.
-Nu ..
-Şi?
-Ce?
-Acum ce vom face ?
-Simplu iei lecţii de zbor .
Era comic camera mea era la etaj si sigur Eric nu a invaţat sa zboare dar minte să aterizeze.-Hai facem practica tu imi arati eu execut.
-Da sigur.. păi alceva nu putem face decât să rămâi peste noapte aici.
-Dacă însişti.
-Nu insist .. dacă vrei il chem pe tata pariu ca in 2fractiuni de secunda ai ajunge acasă .
-Ok reao nu insisti am inteles...
-Bun ce mult imi place sa il tachinez
El se uita prin camera mea si imi spune-Mai speriat putin cand ai zis ca ai iubit.
-Si de ce te-ai speriat ?
-Vanessa te plac ..
-Mi-e puţin somn hai sa ne culcăm .
-Off .Ok dar ai un singur pat .
-Am sacul de dormit dacă vreii.
-.... bine.
Eu ma asez pe marginea patului uitanduma la el ce dragut e si cat de rea pot sa fiu cu el .
-Noapte bună iubito.-Comic dar noapte bună Eric
.
Atunci am auzit un mic oftat .
-Esti bine ?-Cred ca da .
Si la luat somnul . Ce frumos e când doarme nu ca nar fi la fel si treaz . Maş pune langă el ştiu că nu e confortabil dar totuşi... Il mangai uşor pe obraz adevarul e ca sunt indragostită de el dar nu vreau sa ii spun . El ma simtit cand il mangaiam si imi zâmbea desi isi tinea ochii inchisi .
-Și eu te plac .. (ii spun in soaptă )lasăndumi mâna pe pieptul lui ).El zambind ma tras de mană căzând brusc pe el .
--------------------------------------
Hei dragilor mulțumesc mult pentru că îmi citiți carte și pentru steluțe.
Vreau părerea voastră ca să știu dacă să mai continu.
Mulțumesc mult 💙
CITEȘTI
Lupta Sentimentelor
CasualeVanessa fata a carei viata plictisitoare dispare dupa aparitia baiatului pe care ea ajunge sa il iubeasca. Eric acel baiat special e si cel mai invidiat baiat de toti pt ca e increzutul a carui toate fetele ii cad la picioare. Totul se schimba dat...