Korku 13 (Çöldeki Cin)

995 21 8
                                    

Wattpad izin verse videoyu koyacaktık, ama koyamadık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Wattpad izin verse videoyu koyacaktık, ama koyamadık. İşte yukarıda işaretlediğimiz video.

Her ne kadar kitabı bıraktık, bir daha bununla ilgili konuşmayacağız desekte kendimizi tutamadık ve bununla ilgili video izlemeye devam ettik.

Okulda bunu ve gece gizli kamera ile çekilmiş banyoyu izledik. Banyodan etkilenmedik açıkcası, şey hatta hiç etkilenmedik. Sonra biliyorsunuz ki youtube da video izlerken altta önerilenler gibi izlediğiniz ile ilgili videolar çıkar. Bizde altta bunu gördük. Uzaktan gördüğümde isminden etkilendim ve Merve'yi dürtüp bu videoyu gösterdim. Görünce o da etkilendi ve sınıfın meraklılarını yanımıza çağırdı. Zaten hepsi korku bağımlısı.

Videoyu açtığımızda ne kadar cinle alakasız gibi görünsede bizi baya ürküttü. Videoda karanlık bir yerde görülen garip bir varlık vardı ve topallayarak yürüyordu. Bulundukları yerin çöl olduğu kesindi. Kadın yada kadın olduğunu tahmin ettiğimiz varlık, fazlasıyla kamburdu ve beyaz bir elbisesi vardı. Ayrıca arka fondan gelen adamın şizofren bağırışı daha fazla ürkmemize neden oluyordu. Geri kalanını videoda izleyebilirsiniz.

İzleyen kişiler eve gittiğinde pek de rahat uyku çekemedi. Ben de dahil. Odamda garip birşey olduğunu farkediyordum ama uyuyunca geçeceğini kendimce tekrarladım ve uyudum. Şey, arkadaşlarımında böyle birşey yaşayacağını tahmin etmemiştim.

Her neyse. İzleyince görürsünüz. Sonraki bölümde görüşürüz.

İyi korkular!

Yaşanmış KorkularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin