odejście dziewczyny

19 0 0
                                    


           Część 5

Dziewczyna po traumie co się w jej życiu wydarzyło nie mogła w ogóle się pozbierać.

Wmawiał sobie że jest bez nadzieją, że zawsze będzie miała pod górkę że zawsze ktoś będzie ją ranić.

Nigdy nie mogła sobie ułożyć życia tak żeby już naprawdę było dobrze.

Napisała do byłego Chłopaka Michała SMS-a „ Nie daje sobie rady z tym wszystkim co się wydarzyło w moim życiu, dosyć że nikt w dzieciństwie mnie nie chciał traktował mnie jak szmatę. A ty dawałeś mi to cudowne szczęście i wiedziałam że z tobą będę naprawdę szczęśliwa i czuła się bezpieczna, a Ty po prostu to olałeś i tak mnie zdradziłeś z łatwością i mnie tak oszukiwałeś.

Do zobaczenia na drugim świecie. Kocham Cię"

Chłopak po odczytaniu tej wiadomości szybko jechał do niej do domu. Chciał powstrzymać dziewczynę od robienia głupstwa.

Niestety nie udało mu się. Aleksandra zalała sobie wodę do wanny i weszła do niej i pod cięła sobie w wannie żyły.

Chłopak od razy zadzwonił po karetkę. Ale nie udało się dziewczyny uratować.

Aleksandra zmarła od razu. Ratownicy próbowali uratować dziewczynę, ale nie dawało rady.

Michał się załamał po tym co się stało, obwiniał się że przez niego dziewczyna popełniła samobójstwo.

Wiedział że popełnił błąd ale sobie go wybaczyć sam nie potrafił.

Chciał być jak najbliżej kobiety postanowił że też chce popełnić samobójstwo. Nie mógł żyć z tym że jego dziewczyna zrobiła to z jego powodu

{&; 

samobójcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz