İlk bölümden merhaba !
Beni az çok tanıyorsunuz. Kaybedenler kulübü desem hatırlar mısınız ? Hatirlamayin.Artık öyle hatirlamayin.Ne beni ne kendinizi.Biz artık güçlü hayalperestleriz.Ve artık hayal değil gerçekleri istiyoruz.
( İsyan konuşması gibi oldu hsjsjshshsjs) Bu arada fazla ciddi gorundugume bakmayın içimden canavar çıkar benim.
Ama bugün yani 16 ŞUBAT 2016 SALI itibariyle yeni bir sayfa açtım hayatıma. Ve geri kalan sayfaları çevirmek için biraz ciddiyete ihtiyacım var.
Ben artık ciddiye alınmak istiyorum.
Artık insanların beni farketmesini istiyorum.
Artık birinin beni sevmesini istiyorum.
Artık aynaya baktığımda gülmek istiyorum.
Artık dışarı çıkarken kendimi beğenmek istiyorum.
Artık kendimi sevmek istiyorum.İnsanların iğneleyici cümlelerini duymak istemiyorum.
İçten içe dalga geçmelerini istemiyorum.
Kendi zevkleri için yaptıkları sakalarinda kalbi kırılan olmak istemiyorum.
Annemin bile laf sokmasini istemiyorum.
Geceleri ağlamak istemiyorum.
Başkalarına imrenek bakmak istemiyorum.
Her anımı pismanlikla geçirmek istemiyorum.
Birilerini platonik sevmek istemiyorum.Karşılık istiyorum.
Mutlu olmak ıstiyorum.
Herkes gibi değil ben gibi olmak istiyorum.
Başkalarının olmak istediği biri olmak istiyorum.
Ben olayım. Başkaları ben olsun.Her pazartesi diyetlere başlayıp hafta sonu bozmalar.Kim yapmadı kii ? Ya da daha kötüsü o diyeti 1 ay ilerletip hatta kilo verip sonra daha beter olmak.Yüzüne tonla ürün sürüp cips yemeye devam etmek.Tüm gün yatıp başka kızların sporla fit oluşunu izlemek. Hatalar ve hatalari düzeltmek için yapılan yanlışlarla her şeyin alt üst olup hayatın mahvolmasi.
İşte hikayemin özeti. Tam bir fiyasko.Rezalet.Ama daha kötüsü var buna devam etmek .Oysa ben şu an buna noktayı koyup yepyeni hayatima ve duzenime başlıyorum.
Peki o nasıl olacak ? Ve nasıl yapacağım?
Hepsini anlatacağım...Öncelikle zaten bu günlüğü yazmamın sebebi bu.Kendimi kontrol etmek.Yaptıklarımı kaydetmek.Yanlışları görüp düzeltmek. Doğru yolda ilerlemek.
Gunlukte her bölümün başında o günün benim açısından özetini geçeceğim. Sonrasında değişim için bildiğim ne varsa anlatacağım. Her bölümde biraz bilgi biraz motivasyon.Hedefe kadar.
Haa bu arada hedef demişken onu da söyleyelim. Ben tamı tamına 58 kiloyum.Çok değil diyebilirsiniz ama boyumun da 1.58 olduğunu düşünün ayrıca vücudumun yarısının yağ olduğunu...
(Ayrıca 14 yaşında olduğumu belirteyim.)Kilo hedefi koymuyorum.Hedef fit olmak, sağlıklı olmak,vücudun en iyi şekilde görünmesini sağlamak, aynaya bakınca mutlu olmak.
( bu arada diyet değil sağlıklı yaşama başlıyoruz bunu da başında söyleyeyim. Sebebini daha sonra ayrıntılı anlatacağım)
Motivasyon önemli. Ben bugüne kadar ne ailemden ne arkadaşlarımdan ne de çevremden destek alamadim.Hep tek basimaydim.Bu hesapla hem kendimi hem benim gibileri motive edecem.
İlk bir ay sıkı bir tutum sergilemeliyim.Vücudun alışması için. İnsan vücudu bir alışkanlığı bırakıp yerine yenisini yerleştirmesi 21 gün sürüyormuş. Sonra onu benimsiyor ve hayatına yerlestiriyormus.Biz işimizi sağlama alalım 30 gün yapalım.
Bu ilk dönemde tüm sağlıklı alışkanlıkları kazanmalıyız ki devamı öyle gelsin.
Evett...Ilk bölüm için yazacaklarim bu kadardı. Bundan sonra anlatacağım o kadar çok şey var kiii.Ne sağlıklı şeyler biliyorum.Allah hepsini uygulamayı nasip etsin.
Başlıyor muyuz? Başlıyoruz.
Hazır mıyız? Hazırız.İNANÇ. İSTEK. UMUT. HAYAL. HEDEF.
AZİM. İSTİKRAR. GÜÇ. BASARI ..........
Görüşmek üzere.Seviliyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim Günlüğüm
ChickLitHeyyy !!! Sen.Evet, sen.Sana diyorum. Kalk. İnsanların yapamayacağını söylediği şeyleri yapma vakti geldi... Hemen şimdi bugünün tarihini yaz bir kenara.Neden mi ? Çünkü ihtiyacımız olacak.Artık yıkılan hayallere ağlamak yok,artık umudunu kaybetmek...