Mert masamıza yaklaşıp elindeki kadehleri bize verdi burası bar gibi bir yerdi zaten, hepimiz kadehleri aldık ben bir dikişte içmeyi planlarken kimse izin vermemişti, bende alıştıra alıştıra kızlar sayesinde iki saatte bir kadehi bitirmiştim. Hayatımda hiç içmediğim için bir kadeh bile başımı döndürmeye yetmişti mert "iyi görünmüyorsun yüzün sarardı iyi olduğuna emin değilsen barın arkasına evim var kızlarla seni oraya götürebilirim" dedi "yok manda boku sen bizi eve bırak şimdi sen sarhoşsun Allah korusun sakatlık çıkarırsan abim seni öldürür heheh" kızlar içmemişti. Yani içmişlerdi ama çok değil onlar yürüyebiliyordu ama ben yürüyemiyordum ve tam da tahmin ettiğim gibi götümün üstüne düştüm. Herkesin kafası güzel olduğu için yani bende dahil kahkaha atmaya başladık. Kızların yardımıyla arabaya bindik ve manda boku bizi eve bıraktı. İçeri geçince kızlarla kanepede sızmışız zaten.Bir sabahta gözüme güneş ışığı vurarak uyansam şaşarım, her sabah aynı bok. Nisa gelir sanki zehirli birşeymişim gibi parmak ucuyla götümü dürtükler. "Amacın o parmağı götüme sokmaksan deneme bile sevgiline söylerim" evet sevgilisi vardı tipini yidiğim ya sevgilisiyle acayip yakışıyorlardı zaten "oha kanka söyleme zaten sizi bile kıskanıyo yani :D" ayağa kalktım her zamanki sbah rutinlerimi yerime getirdim bu rutinlerin arasına merdivenden düşmeyide eklemeliyim. Hemen üstüme siyah dar pantolonumu ve bordo bluzumu geçirip aşağıya indim. Aşağıda Mustafa Emre Meyra ve Zehrada vardı. Bunları Mert'in yanında görmüştüm dün partide. Aynı sınıftaydık hepimiz. Mustafayı tanıyordum duygunun sevgilisiydi yani eniştem zaten duygunun yüzünden bu okuldayız neymiş efendim "yo bon mostofoyo ozlodom goroşomoyoz". Kapıya yaklaşıp "sizi dün Mert'in yanında gördüm bişeymi istemiştiniz?" diye sordum "Hiç öylesine geldik sınıf arkadaşımızla beraber okula gitmek istedik" dedi Zehra sıcak kanlılıkla. Bende sıcak hir gülümsemeyle karşılık verip onlarla birlikte dışarı çıktım. Kızlar arkamızdan geleceklerdi ne karıştırıyorlardı acaba bunlar. Neden evime kadar gelsinlerki? Bokmu var yani bizde anlamıyorum?!
Ben böyle düşüncelere dalmışken Emre denen çocuk yere düştü Mustafa Meyra Zehra anırmaya başladı bende onlara katıldım tabiki. Bir süre sonra karnım ağrıyınca gülmeyi kestim. Mustafa bir anda kaybolmuştu meyraya sorduğumda "Duygunun yanına gitti çifte kumrular çok vıcıklar XD" dediğinde gülümsedim onlar tam iki senedir beraberlerdi "bende öyle sevmek istiyorum birini onların şimdi iki sene ama bence ömür boyu devam edecek bu ikili keşke bende öyle aşık olsam" dedim ve düşündüm biraz kim beni severdiki etek giymem dışında herşeyim erkek gibi. Futbol maçları izlerim futbol oynarım evi asla toplamam elime mısır alıp televizyon izlerim yani buyum ben. Kim severki beni.
Ben bunları düşünürken okula gelmiştik bile. Okulun kapısının önünden mert gülüyordu bana. Okula geleli iki gün oldu bu çocuk vana yavşıyor ya. Yanına gittim, gamzeleri vardı her ne kadar parmak sokmak istesemde bu isteğimi bastırdım ve parmak sokmadım. Bende ona gülümseyip sınıfıma ilerledim. Gidip yerime oturdum yanımada zehra oturdu arkama meyra onun yanına nisa onların arkasına elif ve duygu. Anlaşılan bu ders gıybet kıyameti kopacaktı.
Elif bir anda "kanka bence mertle sevgili olmalısın" lafını atınca şoka girdim (elifte bime diyesim gelsene demiycem cjdjfk) "oha kanka saçmalama yani okula geleli daha iki gün olmuş sen ne diyorsun ya ne diyorsun sen ya o benim arkadaşım her ne kadar gamzelerine parmak sokmak istesemde arkadaşım yani öyle bişey olmazz!!" dedim galibaa çok hızlı konuştum hepsi bana bakmaya başladı duygu kaş göz hareketi yapıyordu bana kesin arkamda mert vardı! "Arkamdamı?" hepsi birden "hıhı" dedi arkamı döndüm mertin suratı oynamıyordu bile yani bananeki yani onun gibi yakışıklı biri benim gibi boku napsın "sen bok değilsin sen güzelsin ve biliyorum çok yakışıklıyım ;)" şu en nefret ettiğim kendimden bile habersiz sesli düşünme olayı yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Birinci sınıfta veliye içimden küfredeyim derken dışımdan ettiğim için dayak yiyecektim ama ben veliyi dövdüm. Mert bana bakıp piççe sırıtınca dayanamayıp gamzelerine parmaklarımı soktum XD "napıyon yaa" diyen acı içindeki merte baktım galiba çok sokmuşum parmaklarımı yanakları kızarmıştı. Herkes mertin o haline gülüyordu tabiki bende dahil. Tam konuşacaktımki zil çaldı bu yüzden mert kendi sınıfına gitti. Kızlara dönüp birden "kızlar bu gece parti veriyoruz hemde bizim evde!!" hepsi mal gibi bakmaya başlamışlardı. "Sadece canım istedi yani amacım merti partiye çağırıp benden hoşlanmaya başladığını öğrenmek değil yani" dedim duygu "kanka olurda nasıl olacak dedi yanlarına yaklaşıp anlatmaya başladım.
Okul çıkışı parti için süs almaya gittik. Çokta süsülü olmamalıydı. Bir kaç birşey aldıktan sonra abim Tolga gelip bizi aldı. Arabadayken piç yüzünden kaza yapıyorduk arkada duyguyla salak saçma konuşma yaparken resmen arkasını dönmüş arabayı götüyle sürüyordu. Bunlar anırmaya başlarken araba korna çaldıda sonra oturdular. Eve geldiğimizde ilk işim elbise seçmek olacaktı arabadan kızları çektim nisa "yavaş kanka noluyo lan bi sakin ol XD" gibi şeyler söylesede sakin olamıyordum saat 18:13 tü ve parti 20:00deydi. Kızları karşıma dizdim ve "BİZ NEYİZ!" "KIZLARIZ!!!" "NE İSTİYORUZ!!" "BUSEYE SEVGİLİ!!!" "NE ZAMAN İSTİYORUZ!!?" "BU GECE" "OOOO LİSELİ KIZLAR!!!" evet bu slogan bizim liseli kızlar hemen yukarı çıktım eşyalarımı hazırlamaya başladım onlar aşağıda evi toplayıp ikramları hazırladıktan sonra giyineceklerdi çünkü onlar benden hızlı giyiniyorlardı. Altıma mini bir etek üstüne göbeğimi açık bırakacak şekilde bir kazak altına siyah çizmelerim. Çok güzel oldum eheheh. Eyelinerla işimi tamamladım aşağıya inerken topuklu çizmelerim yüzünden düşmeseydim havalı bir giriş yapabilirdim. Ama beceriksiz olduğumu her konu üzerinde göstermekte çok becerikliyim. Kızlar düşmem üzerine gülmeye başlarken hepsine yastık fırlattım sonra kestiler ve giyinmeye gittiler. Bende o sırada heyecandan ikramları gizlice yemeye başlamıştım. Nisa beni görse siker ama olsun. Tam ben bunları düşünürken göbeğime biri çimdik attı "oohh omono koyom kozom dolo noyo çomdok otoyon yoo!!" "lan yeme mal bunlar gelen misafirler için" dedi aynı annem ya annemi özlemiştim zaten bu iyi olmuştu :D birden kapı çaldı. Kızları topladım duygu kırmızı bir bluz altına da siyah bir etek Elif yine bir elbise giymişti lan bu kız çok güzelsi ya elbisesinin dekoltesi vardı benim kırmızı elbiseme benziyordu bele kadar inen bir sırt dekoltesi vardı ama o dekoltenin kenarlarından dantel desenleri geliyordu. Nisanın üstündede elbise vardı göbeğinde dekolte vardı baklava şeklinde açılmış bir yer vardı ordan küçük göbeği görünüyordu. Lan ben bunların hepsini yerim ya "ben sizi varya yearim yearim :D" dedim ve kahkahalarımız eşliğinde kapıya gidip kapıyı açtık. Hepsinin sevgilisi gelmişti Duygunun Mustafası Elifin Batusu Nisanın Merti (eniştem olan) ben tek başıma otururken onlar konuşuyordu. "YANİ ZATEN BEN HİÇ KISKANMADIM TAAMMI YANE SİZ TAKILIN YANE HIHHH!!!!" diye bağırdım sinirim bozulmuştu ya niyeki derken kapı bir kez daha çaldı gidip açtım. Kapıdaki babamdı.. Yanlış görüyorum dedim kapıyı kapattım gittim suratıma bi su çarptım geri geldim kapıyı açtım. Yine babam "aaaaaaaaaaa" diye çığlık attım herkes kapıya koştu "ARTIK BİZİMLE KALACAKSINIZ!!!" diye kükredi babam......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LİSELİ KIZLAR~
RandomAilelerinin evinden ayrılan iki kız liseyi uzakta okuyacakları için ayrı eve çıkıyorlar ilginç ve seveceğinizi umduğum hikayeye başlıyorumm..