En nefret ettiğim şey götümden dürtüklenerek uyandırılmak ve Nisa şu an tam olarak götümü dürtüklüyo "Kanka bokunu yiyim bi elleme az daha uyuyım nolur ya" "Buse hadi gerzek geç kalcaz bugün yeni bir liseye başlıyoruz lan kalllkkk!!!" diye bağırdığı an aklıma geldi sahi biz bugün yeni liseye başlıyoduk oley!! Hemen ayağa fırladım ve altıma yapmak üzere olduğumu fark edip tuvalete depar atarak uçtum. Klozete oturduğumdaki rahatlığı anlatamam. Hemen dişlerimi fırçaladım elimi yüzümü yıkadım ve dolabımın karşısında mal gibi beklemeye başladım ne giysem diye düşünüyorum siyah bir deri etek üstüne beyaz gömlek tamamdır. Aşağıya indiğimde Nisa'yı görünce bi oha çektim çok güzel olmuştu üstünde siyah dizin üç parmak üstüne biten bir elbise vardı hafif göğüs dekolteliydi ve çok güzel görünüyordu abime anırır gibi bağırdığımda aşağıya uçtu günaydın bile demeden arabaya bindik ve okula gitmeye başladık "abeeeğ Allah rızası için bi elli lira pilis" "hıı bok ye o benim elli liram siktir git aç kal" " abi bok ye -_-" dedim ve arabadan indim arabadan inmemizle herkes bize bakmaya başladı nisa "amına koyim ne bakıyolar ilk defamı insan görüyolar" deyip anırarak gülmeye başlayınca bende ona katılıp kahkaha atmaya başladım kapıdan girince sınıfımızı sorduk ve 11/A olduğunu öğrendik merdivenden uçar gibi çıkıp sınıfa girdiğim an dondum "kanka bu çocuk gerçekmi bi çimdik at bakıyım bana" dedim ve buda ciddiye alıp kolumu çimdirdi "ah aq şakadan dedim be" diyip çocuğa yaklaştım çocuk bana dikkatlice bakıp süzüyordu bende onu süzüyordum kumral kahverengi gözlü 1.83 boylarında 60 kiloya yakın bir çocuğa benziyodu tam olarak abimin aynısıydı. Çok tatlıydı "merhaba" dedim bir an şaştı ve oda "merhaba ben mert"dedi bende elimi uzatarak "merhaba bende buse" dedim ne kadarda ilginç bir tanışma. O sırada yanıma elif ve duygu geldi sırıtarak aynı anda "nabıyon kız civciv :D" diyerek beni rezil edip piçlik yaptılar. Siz yürüyün sikicem sizi bakışı atıp merte döndüğümde anırmamak için zor duruyordu. "Neyse görüşürüz" deyip kızların kolundan tuttuğum gibi sınıfa soktum ders başlamak üzereydi ve dert matematikti -_- hoca geldi 1.70 boylarında siyahşın djsjd ama mavi gözlü bir kadındı taş gibiydi yani benden güzeldi -_- ders boyunca nisa elif duygu ve ben gıybet yaptık. Benimle yanmayı göze alan tek insan bunlar :D. Zil çaldığında kızlarla giderken biri kolumu tuttu "napıyon lan piç!!" diye bağırdığımda kim olduğunu bilmiyordum arkamı dönünce mert olduğunu anladım "oğlum sen malmısın annem orangutan yüzlü manda boku napıyon koluma???!!!!!" dediğim an yere çöküp gülmeye başladı gülmek ne kelime kişniyodu resmen kızlarda mertin gülmesine gülüyordu herkes kopmuştu. Sonra mertin elinden tutarak kaldırdım. "Bu akşam parti vardıda onu söylicektim abimin doğum günü partisi 23 yaşına girecek ve sevgilisi yok kesinlikle evde kaldı :D"bunu duyunca sevindim değişiklik istiyordum ve bu parti iyi olacaktı kızlara baktığımda onay aldığım an "tamam akşam görüşürüz konum at numaramı söyliyim 0537 248 **** mesajını bekliyorum görüşürüz" diyip hızlı adımlarla kızların yanına gittim ve hepsi aynı anda "alışverişe gitmemiz lazım" dedi alışverişten nefret ederim ve unuttuğum birşey vardı. Bu akşam GALATSARAYIN maçı varrr off unutmuşum ya.
✔okuldan sonra..
Nihayet okul bitti ve alışverişe gidiyorduk abim şarkı açmıştı arabada kopuyorduk şarkının adı fetty wap trap queendi ve bu şarkıya aşığım dinlerken AVMye gelmiştik bile. Arabadan inip avmye gönülsüzce baktım. Abim bile alışverişi severken ben nefret ediyordum. Dolandıktan sonra düzgün bir elbise buldum kırmızı sırt dekoltesi bele kadar iniyordu çok güzeldi belden itibaren bollaşıyordu dizimin bir karış üstündeydi ve gerçekten çok hoştu. Elbiseyi aldım ve kızları orda bırakarak abimi alıp kuaföre uçtum en sevdiğim yer kuafördü. Saçlarım sarı ve kalçama kadar iniyordu ilk önce düzleştirip uçlarına dalga verdirdim ve tepeden at kuyruğu yaptırdım. Telefonumdan ses gelince elim telefonuma gitti mesaj gelmiş mesajda "Saat sekizde alırım orangutan yüzlü manda bokun :D" yazıyordu istemsizce kahkaha atmaya başladım "Tamam orangutan yüzlü manda boku görüşürüz :D" yazıp telefonu pantolonumun cebine attım. Saçlarım bittiğinde kızlar daha yeni gelmişti kuafördeki kabine girip elbisemi giyme savaşını başlattım. İki saat sonra giymeyi başarmıştım. Dışarı çıkınca abim "ohaa" dedi "çok güzel olmuşsun abim ya" dedi "teşekkür ederim prensim" deyip yanağından öptüm" kızlarda çok güzel olmuşlardı elifin beyaz bir elbisesi vardı pek dekoltesi yoktu çok hoş kalem bir elbiseydi duygununki sade bir elbiseydi süslenmeyi pek sevmezdi zaten nisa kopmuştu sanki düğüne gidiyorduda gelinlik giymişti çok güzel ve göz alıcıydı. Hepimiz abimi yollayıp merti beklemeye başlamıştık. Önümüzde bir araba durunca şok geçirdim bu mertti acayip yakışıklı olmuştu üzerinde takım elbise vardı ve kaslarını belli eden bir gömlek "oha mk öldümmü ben" dediğimde ne dediğim farkına sonradan vardım utanarak arabaya bindiğimde mert piç smile yapıyordu. "Oha bendemi öldüm yoksa" diyip dalga geçiyorken partiye gelince sustu içerde ağır bir alkol kokusu ve sogara dumanı vardı iğrençti. Kızlarla yüz buruşturup bir yere geçtik hiç içki içmemiştim ve bu gece içmeyi düşünüyordum....
Bu ilk deneyimimdi kötüyse yorumlayın size göre yazayım özeldende yazabilirsiniz yorumlarınızı dediğim gibi ilk defa yazdığım için kötü olabilirr :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~LİSELİ KIZLAR~
De TodoAilelerinin evinden ayrılan iki kız liseyi uzakta okuyacakları için ayrı eve çıkıyorlar ilginç ve seveceğinizi umduğum hikayeye başlıyorumm..