KURBANLIK KOYUNLAR!

45 6 0
                                    

Babam arkada biz önde kurbanlık koyun gibi arabaya gidiyorduk. Babamı durdurmasaydık erkekler ölmüştü babam öldürecekti. Son anda "baba altıma işedim!!" diye bağırıp dikkati dağıttımda kurtardım. Babam bize 'biz seni böylemi yetiştirdik' bakışı atarken klasik baba tipi yani bizde yavru köpek bakışı atıyorduk. Arabaya bindiğimizde ben öne oturdum. Aslına şu an babamdan korkuyordum, ya bana vurursa diye ama babam çocukluğumda yaptığım o kadar yaramazlığa bile vurmadıyla şimdide vurmaz herhalde. Çünkü küçükken vazonun içine tuvaletimi yapıp babamın kahvesine koyup babama içirmiştim. O zaman dövmemişti şimdide dövmez herhalde diye düşünürken eve gelmiştik bile. Arabadan depar atarak indim anneme sarıldım "anne senin bu kocan varya bu kocan bizim eğlenmemize izin vermiyor bizi kelepçeli tutsaklar gibi getirdi buraya ya" deyip ağlama numarasına başladım "oyy yavrumm kıyamam sana, siz kızlarla eski odana çıkın ben babanla konuşayım" dedi babama sinirli sinirli bakarak. Biz hemen yukarı uçtuk odaya girdik "iş anneme kaldıysa Allah'a dua etmek gerekir ama annem başarır görürsünüz" dedim elif "Nurcan teyzeyi biliyoruz bir keresinde sen balkondan düşmüştün kolunu ve bacağını kırmıştın o zaman Sami amcanın hiçbir ilgisi olmamasına rağmen Nurcan teyze Sami amcaya kızmıştı sende tam 4 ay çocuklarla futbol oynayamamıştın ve her gün ağlamıştın" haklıydı bunu deyince güzel bir anırma attım ortaya hepsi eşlik etti. Futbol oynayamamıştım sokaktaki çocuklar bana not yazmışlardı "buse nolur iyileş yoksa futbol oynatmayız hemen geçsin Serdar seni çok özlemiş" yazmışlardı. Serdar benim bebeklik arkadaşım kardeşim o benim herşeyim ya yani beni anlayan tek insan çok çapkında değil uslu biri yani. Aslına uzun zaman olmuştu görmeyeli, burdan çıkınca onu görmeye gitmem lazım...





Bu hafta az oldu kusura bakmayın keyfim yok hiç hastayım öbür bölüm daha iyi olacak :)

~LİSELİ KIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin