LUNAPARK!!

44 5 1
                                    

Lunaparkın kocaman kapısının önündeydik heyecanlıydım aslında biraz, kamikazeye binecektik, yani sormadım onlara ama binecektik. "Noluy kamikazeye bineyim noluuuyy" deyip yavru köpek bakışları attım, bu bakışlara kimse dayanamaz. "Buse ya aq bakma şöyle ya vallaha bak dayanamıyoz ya" diye isyan ettiler, piç smile yapıp kamikazeye doğru ilerledim. Kusmak istemiyorum ama buna binmeyi çok hâyâl etmiştim ve şimdide binecektim. Biletleri aldıktan sonra adam sıra sıra herkesi almaya başladı tabi buna binmek için 15 yaşını geçmiş olmak lazımdı. Bize doğru el hareketi yaptı serdarla koştuk serdarda buna binmeyi istiyordu zaten. Beraber oturduk, arka koltuktan biri dürtükledi o dürtüklediği sıra serdara kahkaha atıyordum. Kahkaha atarak döndüğümdeyse beni dürtükleyenin Mert olduğunu gördüm, "aaa orangutan yüzlü manda bokuuu ne arıyon sen burdaa" diye yapmacık bi gülümseme takıp söylemiştim bunu. "Serdar hemen atladı "bir sorunmu var çilek kız " dedi Merte bakarak, tanrım bir civciv bir çilek kız başka varsa söylesin bu ne böyle rezillik yaa serdarın kafasına vurdum önüne döndürdüm "bana çilek kız dersen ağzını burnunu dağıtırım! -_-" dedim merte ve önümü döndüm "tamam çilek kız, demem :D" diyip dalga geçti. Bok beyinli ne olacak!!

~lunapark çıkışı~

Kamikazede midem bulanıp ters olduğumuz için mertin kafasına kustum. Serdar buna anırarak güldü sonra oda inince kustu. Bizim kızlarla ayrı oturduğumuz eve merti özür olarak davet ettim sonuçta kafasına kustum serdarıda çağırdım bu akşam pijama partisi verecektik. Gece için markete uçtum çünkü sabahlıyacaktık ve tıkınmamız lazım. Markette ne bulduysam bol bol aldım iki şişede kola aldım haliyle fatura 54.30 lira tuttu para sıçmıyorum ama yüz liram vardı ödeyip eve doğru yol aldım. Saat altıda geleceklerdi ve saat 17:55di eve varınca tabaklara koydum hepsini cipsler çikolatalar jelibonlar hemde ayıcıklı jelibonlar kolalar hepsini koydum ve kapı çaldı. Üzerimde çilek kız pijamamla kapıyı açtığımda kahkahayı bastım serdarın üstünde pikaçu pijaması vardı o tamamda mertin üzerindeki neydi öyle ya adventure timedaki karakterler vardı finn ve jake gülme krizine girdim o an. "Sus yoksa çilek kız derim sana ayrıca nesi var çok seviyorum hâlâ izliyorum ben onu sen kendine bak ÇİLEK KIZ"çilek kız derken vurgu yapmıştı umurumda değildi desin banane. Hemen içeri aldım ikisinide pikaçuma sarıldım öptüm yanaklarından mertede sarıldım yanaklarını çektim onun. İçeri geçtik kızlar kendi halinde takılıyordu nisanın üstünde tibkır bel pijaması elifin üstünde twetty pijaması duygunun üstünde minnie mouse pijaması vardı hepsi çok tatlı duruyordu yerim ben bunları yaa "lan varya hepinizi yemek istiyorum şu an" dedim ağlamaklı sesle uzun zaman olmuştu bizimkileri bir arada görmeyeli küçükkende bizim böyle pijamalarımız vardı ve hep böyle yan yana otururduk bir an küçüklüğümüz geldi aklıma bir damla yaş aktı gözümden hepsi gelip sarıldı mert hariç. O gece herkes tıkındı mertler içki getirmişler kola yerine içki içince bizim kafalar bizden güzel oldu mert, merdivenlerin tepesine çıkıp arkasını dönüp oturarak yuvarlandı, serdar desen yemekten kustu sonra kusmuğunu yaladı duygu elifi mustafa sanıp dudağından öptü elif suratını tükürdü dugunun nisa beni eniştem olan mert sanınca sarıldı sevişmeye kalktı bense sormayın bile.. Mertin gamzesine kustum sonrada öpmeye çalıştım. Rezillik!!



~sabah~

Sabah bu sefer üzerimdeki ağırlık yüzünden uyandım nefes alamadım, çünkü üzerimde nisa ve elif vardı hemen ikisinide itekleyip ayağa kalktım. Başım çatlıyordu delirecektim gidip ağrı kesici içtim ve içeri geçip dün geceki şaheserimize baktım. Yerde kusmuk lekeleri aldığımız atıştırmalıkların etrafa saçılması filan şimdi bunları kim temizleyecek? Tabikide biz koca bir "ooffff" çekip çocukların yanına gittim "KALKIN LAN TEMİZLİK YAPICAZZZ!!!!!"





Heyo hadi vote verin okuyosunuz bari vote verin emeğe saygı bunları yazarken bir tarafımı yırtıyorum duyarlı olalım pilis fkdhfk vote ve yorum pilissssss :)) jdldjf

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~LİSELİ KIZLAR~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin