AŞK FEDAKARLIK İSTER

31 1 0
                                    

Hızlıca yürüdüm ve konferansın olduğu yere vardım. İçerisi gerçekten bayağı kalabalıktı. Hemen bilette yazılı koltuğu buldum ve hemen oturdum. Konferansın başlamasına tam 2 dakika kalmıştı. Ah tanrım kalbim küt küt atıyordu. Öyle heyecanlandımki, sanki bir an kalbim duracakmış gibiydi. Sonra derin bir nefes aldım ve arkama yaslandım.Ve işte o sahneye girdi. Evet o işte,artık onu gördüm ve çok mutlu oldum. Heyecanım en azından biraz daha dindi. Ve Jamie söze başladı. İlk önce bize buraya geldiğimiz için teşekkür etti. Daha sonra röportajcı'nın sorularını cevapladı. Ve nihayet konferans bitti. İşte şimdi planımı uygulama vakti geldi. Onun odasına gidip ona her şeyi anlatacağım.Koridorda yürüdüm ve jamie'nin odasını buldum. Tanrım kalbim küt küt atıyordu,ilk defa onunla konuşacaktım. Bu gerçekten çok heyecanlı. Derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım. Bana'' gel ''dedi.Ve ben de içeriye girdim. İçeriye girdiğimde, telefonla konuşuyordu. Biraz bekledikten sonra telefonu kapattı ve bana doğru döndü. ''Ne istiyorsun.'' dedi onun bu kadar kaba olduğunu hiç düşünmemiştim. Bir an sesi bana kaba geldi.
          Ve sonra ona dönerek ''e..... ben şey,  sizinle görüşmek istiyorum çok önemli bir şey konuşmak istiyorum.lütfen beni dinleyin.'' Jamie ' in biraz  acelesi var gibiydi ve biraz sinirli gözüküyordu. Sanırım işleri iyi gitmiyordu. Ve bana ''Seninle şuan konuşamam gerçektende çok acelem var acil bir yere yetişmem gerekiyor.'' dedi ve dışarı çıktı. Ben biraz üzüldüm ve odadan çıktım. Bu onunla ilk konuşmamdı ve ben onunla hiç bir şey konuşamadım. Tam o sırada bir masanın üstünde Jamie'in şirketinin resmini gördüm ve kağıda bir göz gezdirdim. Şirkette asistan aranıyormuş. Benim olabileceğimi düşündüm ve hemen telefon numarasını arayıp onlarla görüştüm ve işe kabul edildim. 
         Ertesi sabah erkenden kalktım , hemen kahvaltımı yapıp, evden çıktım Evet Jamie'in şirketinde çalışmaya gidiyordum bu benim için çok ama çok iyi bir fırsat. Evet işe alındım ama bugüm gidip mülakatları geçmem gerekiyor ve mülakatı yapan kişi Jamie yani bu sefer onunla konuşabileceğim. Bu gerçekten ama gerçekten benim için çok önemli.
          Evden çıktım ve bir taksiye bindim. İş yerine vardım ve hemen içeri girdim. Asonsöre bindim. 15. Kata çıktım ve asonsörün sesiyle birden irkildim. Koridorda biraz yürüdükyen sonra, bir bayan karşıma çıktı. Ve bana ''Hoşgeldiniz hanımefendi Jamie bey sizi bekliyor. Buyrun lütfen.'' dedi. Ben çok mutlu oldum ve Jamie'in odasına doğru yürüdüm.
       

AŞK FEDAKARLIK İSTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin