Kapıyı tıklattım ve içeriye girdim. İçeriye girdiğimde gördüğüm oda çok büyüktü. Sanki insan içinde kaybolucak gibiydi. Jamie beni gördü ve bana ''Hoşgeldin hanımefendi, buyrun lütfen.''dedi. Yanına gittim ve geniş koltuğa oturdum. Bana baktı ve bana''Ben sanki seni daha önce gördüm. Yanılıyormuyum? '' diyince ben '' Hayır, yanılmıyorsunuz.Evet beni dün görmüştünüz. Konferans çıkışı. Sizin odanıza gelmiştim.''dedim ve o da bana''Evet hatırlıyorum. Sen benimle konuşmak istemiştin önemli bir konu için,sahi ne konuşmak istiyordun?" dedi ve ben ne diyeceğime karar veremedim.Ve ona ''Evet haklısınız sizinle konuşmam gereken bir şey var ama şuan konuşmak istemiyorum ben o meseleyi size daha sonra söyleyeceğim.''dedim içimden bu gelmişti çünkü.Ona sana aşığım diyemezdim. Sonra o bana sorular sordu, ben cevapladım. Bu sırada onun bana nasıl baktığınında farkındayım. Sanırım o da bende etkilendi. Ve sonra odadan çıkarken bana ''İşe alındın, bugün işe başlayabilirsin.'' dedi ve benim içimde kelebekler uçuştu. Ve bana tekrar bakınca göz göze geldik. İşte o an sanki dünyadan kopmuş gibiydim. Ve ben ''Her şey için teşekkürler.''dedim ve odadan çıktım. Koridorda heyecandan yürüyemedim. Kalbim küt küt atıyordu. Asonsere bindim ve aşağı kata indim. Burası benim çalışacağım yerdi. Çok sıcak insanlar var gibiydi. Şimdiden işimi çok sevmiştim.
Yanlarına gittim ve her bir çalışanla tanıştım. Hepsi beni çok sevdiler, ben de onları sevdim. Bana işimi nasıl yapmam gerektiğini anlattılar. Ben de hemen anladım ve çalışmaya başladım. Biraz çalıştıktan sonra öğle molası verdik. Dışarıya yemeğe gidecektimki tam asonsere binerken Jamie geldi. Ben onu görünce çok sevindim. Yanıma geldi ve bana''Jane sen de mi burdaydın? Nasıl gidiyor iş?" dedi. Ben de '' Çok iyi jamie bey gerçekten çok iyi çalışanlarınız var. Hepsi çok sıcakkanlılar. Beni hemen sevdiler.'' deyince bana'' Onlar öyledir hepsi gerçekten çok iyidir.'' dedi ve sonra bana''İstersen beraber yemeğe gidebiliriz.'' dedi ve ben de ''Olur neden olmasın.'' dedim.Çünkü bir an içimden onu söylemek geldi. Bu benim hayalimdi ve ben artık hayalimi gerçekleştiriyorum. Ve sonra asonserden indik ve dışarı çıktık. Bir araba bizi bekliyordu. Bu araba sanırım Jamie'in arabasıydı. Arabaya bindik ve restaurana doğru yol aldık. Arabayı kullanan Jamie di. Onun araba sürmesi bile o kadar güzel ki , insan onu izlerken kendinden geçiyor. Ve sonunda restaurana geldik.