"Ahahaha sampai pun wolf..Ingatkan takut dah" kata Sungyeol sambil tersenyum sinis menampakkan taringnya yang tajam.
"woyh kau ingat kitorang takut sangat ke hah" balas Sehun dengan marah.
"wow wow rileks la tak payah la marah-marah.Ok aku nak minta loket tu dari korang dengan cara yang elok.Kalau korang bagi dengan cara elok peperangan tak akan berlaku.So macam mana?? " tanya Sungyeol yang masih melakukan penawaran.
"Hahaha korang ingat kitorang ni bodoh sangat ke hah?? sampai nyawa kitorang ditarik pon kitorang takkan bagi loket tu" balas Chanyeol dengan kasar.
"Wah wah wah megahnya kau ni en?? Tapi kan mana awek kau eh? korang sorok kat mana eh?? Loket yang aku nak tu pon tak nampak..Dan bukannya korang selalunya ada 12 ke tapi kenapa kali ni ada 6 je ek?? Jangan-jangan... korang sembunyikan loket dan manusia tu pastu korang suruh kawan korang yang lain jaga dia kan!!!" gertak Sungyeol.
"Hermm Sungyeol apa kata kan kalau aku ngan Dongwoo pergi ke wilayah dorang.Cari pompuan ngan loket tu??" tawar Hoya.
Air muka Wolf berubah serta merta apabila mereka mendengar bahawa Hoya akan ke wilayah mereka.
"ermm betol jugak kan apa kata korang pegi wilayah dorang ni dan cari benda yang kita mahukan itu!! tapi sebelum tu boleh tak korang bawakan aku hadiah yang aku sediakan tu." arah Sungyeol.
Hoya dan Dongwoo saling berpandangan dan kemudiannya mereka berbalas senyuman sinis.Lalu mereka pergi ke arah belakang pokok.
Alangkah terkejutnya Wolf!! Hadiah yang dimaksudkan adalah MAYAT!! MAYAT SEORANG PEREMPUAN!!!...
"Ehh kejap ni bukannya Sou Ra Ahjumma ke??" tanya D.O.
"Ha'lah bukannya dia ke yang kehilangan suami dan dia nak balas dendam atas kematian suaminya tu" kata Baekhyun seolah-olah mengimbas kejadian di mana wilayah mereka digemparkan dengan kes pembunuhan seekor wolf dengan keadaan yang menyayat hati.
||korang boleh baca part6 :)||"ouh betina(bagi wolf) ni ke yang laki dia kitorang bunuh haritu?? ahahaha baguslha kalau dah mati dua-dua ekor sekurang-kurangnya keturunan daripada diorang ni takla susahkan Wolf yang lain kan?? opps buat apa nak tunggu keturunan diorang sedangkan Wolf sekarang ni pon dah susah!! tak berguna lagi!! ahhahaha menyedihkan" kata Sungyeol dengan nada yang sangat sangat sangat sangat sangat sinis.(Look author pon tulis 5 kali prktaan sangat bg mnnjukn btapa sinisnya ayat Sungyol.masuk tadi dah 6 kali XD).
"Tak guna kau" marah Sehun yang hendak menerkam ke arah Sungyeol namun masih sempat dipegang oleh Kai.
"Woyy apa salah Sou Ra ahjumma hah?? sampai kau bunuh dia??" tanya Suho.
"Kitorang takkan kacau dan takkan BUNUH dia kalau dia tak kacau tempat kitorang dan orang-orang kitorang" jelas Sungyeol sambil menekankan perkataan bunuh.
Wolf memandang ke arah Vampire dengan muka yang tidak puas hati.Tetapi baru mereka tersedar yang bilangan Vampire tidak mencukupi!!! Jika tadi mereka mempunyai 7 orang,tetapi sekarang mereka hanya mempunyai 5 orang sahaja!!.Dan orang yang tiada itu adalah HOYA dan DONGWOO!!! This is BALA!!
Sungyeol perasan yang Wolf baru menyedari ketiadaan Hoya dan Dongwoo.
Sebenarnya Hoya dan Dongwoo sudah tiada dari tadi lagi.Yang bersama mereka hanyalah reflection atau pendua mereka."Jadi korang bersiap sedialah untuk ditewaskan!!" balas Sungyeol yang sudah mula bertukar rupa,dia menghalakan kukunya yang panjang dan berwarna hitam itu ke arah Suho.
YOU ARE READING
The Wolf [New Season]
FanficSEASON 1 Hyeri merupakan anak yatim setelah kehilangan ibu bapanya dalam pembunuhan misteri.bapanya ada meninggalkan seutas rantai untuknya tetapi tidak mrmberitahu apa tujuannya. hanya dua patah perkataan yang bapanya beritahu sebelum hembuskan naf...