~κάποτε αφήνουμε τα συναιθήματα να μας παρασέρνουν και νιώθουμε πράγματα για ανθρώπους που δεν πρέπει..~
Επιτέλους η προπόνηση του έχει τελιώσει.Όλα τα αγόρια έλεγαν συγχαρητήρια ο ένας του άλλου,έστεκα εκεί και περίμενα.Ο ήλιος ήταν φωτηνός και όλοι τους είχαν ιδρώσει.O harry έτρεξε προς εμένα αφήνωντας τους υπόλοιπους πίσω.Όταν ήρθε γέλασα με τα μαλλιά του που ήταν σε διάφορες κατευθήνσεις,εκείνος κατσούφιασε.
"τι?" τον ρώτησα με περιέργεια
"έχεις κάτι στο πρώσοπο σου" για μια στιγμή ήταν τελίως σοβαρός αλλά στο ύφος του έβλεπα πώς αστειέυετε και πρίν να το καταλάβω σούπισε το χέρι του στο μάγουλο μου.
"τωρα ξερεις" ειπε και άρχισε να γελάει.Έκανα ένα βήμα πίσω.Ο harry συνέχισε να γελάει.Κάθησα κάτω στο πάτωμα με το κεφάλι μου επάνω στα γόνατα μου.Ο harry με είδε και σταμάτησε να γελάει.
"Είσαι καλα?" ακουγόταν ανυσηχιτικός και απλά έμεινα εκεί.Ήρθε δίπλα μου και έβαλε το χέρι του στήν πλάτη μου.Νόμιζε ότι έκλαιγα.Όταν πήγε να με αγκαλιάσει γύρισα απότομα και τον χαστούκισα παιχνιδιάρικα.Αυτός έμεινε σοκαρισμένος για ένα λεπτό.Οι υπόλυποι ήταν στα δοκιμαστήρια και είμουν μόνο εγώ και ο harry,έτσι συνεχείσαμε τον 'καυγα' μας.Όταν τελιώσαμε ο harry έβγαλε την μπλούζα του και τα παπούτσια του και ξαπλώσαμε στο πάτωμα.Έβαλα το κεφάλι μου στο στήθος του και κοιτούσαμε τον ουρανό.Μετά απο λίγα λεπτά σηκώθηκα και τον κοίταξα στα μάτια,εκείνος με κοιτούσε πίσω.Κάθησα επάνω του και έβαλα τα πόδια μου γύρω απο την μέση του.
"Εμ,πώς ειναι η Έλενα?" Δεν μπορούσα να μην ρωτήσω.Ήθελα να μάθω αν του αρέσει γιατί αυτή τον θέλει τρελλά.
"σε παρακαλώ μην αναφέρεις αυτό το όνομα σε εμένα" είπε με αηδία και τα χέρια του έπεζαν με τις ακρες του σόρτς μου.Το συναίσθημα ήρθε ξανά,να θέλω να τον πιάσω και να τον φιλήσω.Έβαλα τα χέρια μου και τα σταμάτησα.
"Είσαι καλά εδώ?" με ρώτησε
"ναι γιατί?" κοίταξα κάτω και συνηδειτοποίησα,τα χέρια μου ήταν επάνω απο το ευαίσθητο του σημείο.Άβολα τα έφυγα σιγά και τον κοίταξα ντοπαλά.Μου χαμογέλασε και μου πήρε τα χέρια μου στα δικά του και με ρώτησε μια ερώτηση που δεν περίμενα.
"Πόσο προχωρημένα πήγες με τον Austin?" Ο harry κοίταξε το πρώσοπο μου για απαντήσεις.
"Όχι πολύ." Ο harry και εγώ μοιραζόμαστε τα πάντα μαζί,αλλά ποτέ δεν συζητήσαμε για τις προηγούμενες μας σχέσεις,ο harry είχε πολλές κοπέλες αλλά όχι για πολύ.γιατί λέει πως δεν τον ενδιαφέρουν κορίτσια που τον ακολουθούν συνέχεια.Η μόνη σχέση που είχα ήταν μαζί με τον Austin αλλά χωρίσαμε πρίν λίγους μήνες επειδή τον ενδιέφεραν και άλλα κορίτσια.
"Πόσο προχωρημένα?" με ξαναρώτησε.
"Όχι πολύ,δέν ήμουν καλά μαζί του γιαυτό.." πρίν τελιώσω με διέκοψε.
"Σε πίεσε να κάνεις κάτι πού δέν ήθελες?" με κοίταξε.
"οχι,απλα.."
"Θα τον σκοτώσο" ο harry σηκώθηκε και εγώ μαζί του.
"Δέν κάναμε κάτι harry,μήν ανυσηχείς." με βρήκε ενα συναίσθημα ανυσηχίας.
Ησύχασε και καθήσαμε ξανά κάτω ξαναβάζοντας το κεφάλι μου στό στήθος του.
"Γιατί σε νοιάζει τόσο πολύ btw?" ήταν μια ηλίθια ερώτηση,είναι πολύ προστατευτικός και το ξέρω,αλλά θέλω να δώ τι θα απαντήσει.
"απλά,επειδή νοιάζομαι.Δέν θέλω να κάνεις κάτι πού μετά θα το μετανιώσεις"
"Το υπόσχομαι,όχι με εσένα δίπλα μου" τού ειπα.
"Πόσο προχωρημένα φτάσατε με την Ρένα?" ένιωσα αμήχανα που ρώτησα αλλά ήμουν πολύ περίεργη να μάθω.
"όχι πολύ,δέν ήμουν και πολύ μαζί της" η φωνή του χαμήλωσε προς το τέλος.Σηκώθηκα ξαφνιασμένη.
"δηλαδή δέν?ξέρεις εσύ" κοίταξα κάτω σε αυτόν.
"όχι,τι να ξέρω?" με κοίταξε παράξενα.
"κάνατε...?"
"κάναμε..τι?" τον είδα να χαμογελάει κρυφά και έτσι ήξερα ότι ήξερε γιά τι πράγμα μιλάμε.Τον χτύπησα στο στήθος.
"Αουτς"
"ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ"
"όχι"
"θεε μου harry,είσαι τόσο σέξυ καί όλα αυτά τα κορίτσια σε αγαπάνε καί ποτέ σου δεν το συνηδειτοποίησες,είμαι τόσο σοκαρισμένη μαζί σου" γέλασα καί δέν ήμουν η μόνη.
"άρα νομίζεις ότι είμαι σέξυ τότε." σηκώθηκε επάνω και μου χαμογέλασε.Κοκκίνησα με το που συνηδειτοποίησα τι είπα.
"Έχεις δίκιο." είπα για αστείο και προχωρήσαμε προς το αυτοκίνητο του,ο harry ξεκλίδωσε το αυτοκίνητο και μου άνοιξε την πόρτα..
VOTE♥COMMENT♥SHARE♥