'Ανοιξα τα ματια μου και είδα τον ήλιο να περνάει μεσα απο τις κουρτίνες μου.Όταν σηκώθηκα προσπάθησα να συνηδειτοποιήσω τον ήχο που με ξύπνησε,μου πήρε λίγα λεπτά να ακούσω την πόρτα να χτυπάει.Σηκώθηκα και γύρισα το κεφάλι μου να δω τι ώρα ειναι,8:20,πρ'επει να ειμαι στο σχολείο σε 10 λεπτά!Ήξερα πολύ καλα οτι ο ήχος απο την πόρτα ανήκει στον ενοχλτικό μου φίλο harry.Κατέβηκα τις σκάλες γρήγορα,οι γονείς μου και τα αδέρφια μου έλυπαν όπως συνήθως.Η μητέρα μου δούλευε μέχρι τις 10 το βράδυ και στο τέλος κατάληγε να μένει στο σπίτι της φίλης της γιατί ήταν κοντά στην δουλειά της και τα αδέλφια μου ήταν στο πανεπιστήμιο και ερχόντουσαν μόνο τα σαββατοκυρίακα.Είμαι 18 και είμαι αρκετά υπέυθηνη οπως λέει και η μαμά μου.
Άνοιξα την πόρτα και όπως το είχα μαντέψει ο harry στεκόταν εκεί.Τα υπέροχα καστανά μαλλιά του έπεφταν στο πρώσοπο του.Εκείνος με κοίταξε απο πάνω ώς κάτω βλέποντας την φαρδία και μεγάλη μπλούζα που φορούσα,ήταν δικιά του αλλά μου είπε πως δεν την ήθελε ποιά έτσι την πήρα εγώ.
"βλέπω εισαι πανέτοιμη" είπε με σαρκασμό.Χωρίς να πώ τίποτα γύρισα και έτρεξα επάνω αφήνοντας τον harry να μπεί μεσα στο σπίτι.Ως συνήθως με ακολούθησε στο δωμάτιο μου χτυπόντας την πόρτα μου και μπενοντας μεσα κάθησε στο κρεβάτι μου.
"τι συμβαίνει στο ξυπνητήρι σου?το έριξες απο το παράθυρο ή μπήκε κανένας κλάφτης και στο πήρε?"
Ξυπνόντας αργά είναι κάτι συνηθισμένο για εμένα.
"απλά ξέχασα να το βάλω,μπόρεις να φύγεις,θα χάσεις την πρώτη ώρα" του χαμογέλασα και μπήκα στο μπάνιο για να αλλάξω.Αν και εγώ και ο harry είμαστε καλύτεροι φίλοι,δεν θα άλλαζα μπρόστα του ρούχα.
"Μπά,έχω χημεία,Ξέρω τα πάντα,δεν υπάρχει κάτι αλλο για να μάθω"
Δεν χρειάζεται να τον δω γιατι ξέρω πώς χαμογελά.Βγήκα έξω φορόντας μπλέ σκισμένο παντελόνι και μια μάυρη μπλούζα επάνω.Όταν βγήκα δεν μπόρεσα παρά να κοιτάξω τι φορούσε ο harry.Φορούσε μια πράσινη μπλούζα με μάυρο παντελόνι δείχνοντας πόσο κομψός ειναι.Ακόμα και αν ξέρω πως ειναι ο καλύτερος μου φίλος θέλω να πώ πως είναι sexy,αλλά δεν ειμαι η μόνη που το νομίζει αυτό,όλα τα κορίτσια τον θαυμάζουν και θέλουν να είναι μαζί του.Με είδε που τον έβλεπα και κοίταξα αλλού.
"τι σκέφτεσαι?" μου είπε χαμογελόντας.
"τίποτα σημαντικό." κοίταξα κάτω τα παπούτσια μου σιγουρέυοντας πώς δεν θα δεί οτι κοκκίνησα.
"τι,σκεφτόσουν το πόσο σέξι είμαι σήμερα?"
"Όχι,σκεφτόμουν πως πάχυνες λιγο" μου αρέσει οταν φλερτάρουμε με αστείο τρόπο και δεν είναι άβολο για τους δυό μας.Βγήκαμε έξω και προχωρήσαμε στο αυτοκίνητο του harry.Μού άνοιξε την πόρτα.Τον ευχαρίστησα και μπήκα μεσα.Ξεκινήσαμε και μιλούσαμε για διάφορα θέματα.
'Οταν φτάσαμε στο σχολείο,o harry βγήκε έξω και μου άνοιξε την πόρτα.Μπήκαμε μέσα στο σχολείο και άφησα μια ανάσα εκνευρισμού.
"'ελα τώρα χαμογέλασε,αγαπάς πολυ την κυρία Jay." του χαμογέλασα.Γέλασα όπως και αυτός και προχωρήσαμε μεσα.Μόλις μπήκαμε μεσα είδαμε την Jess την miss διάσημη του σχολείου να στέκεται μπροστά μας.
"τι,εσύ και ο harry είστε μαζί τωρα?" η φωνή της μου έλεγε πως ξέρει την απάντηση.
"όχι,εγώ και ο harry ειμαι πολύ καλοί φίλοι,ποτέ δεν ήμασταν μαζί" έκανα τον εαυτό μου να πεί δείχνοντας εκνευρισμό στην φωνή μου.Όταν μπήκα μέσα στην τάξη όλα τα μάτια ήταν σε εμένα.Πήρα την θέση μου δίπλα απο τήν φίλη μου Alex που με έβλεπε με περίεργο ύφος..
VOTE ♥ COMMENT ♥ SHARE ♥