~Κάποτε δέν είμαστε καλά αλλά φοράμε τό καλύτερο μάς χαμόγελο γιά νά πείσουμε τούς άλλους ότι είμαστε χαρούμενοι αλλά θέλουμε νά έρθει κάποιος καί νά δεί πραγματικά πώς είμαστε καί να μας πεί πώς όλα θά πάνε καλά.. ~
"Τί είναι αυτά πού λες Ally?πάς καλά?" μού είπε εκνευρισμένος ο harry.Εδώ καί μισή ώρα προσπαθώ νά εξηγήσω στόν harry τήν κατάσταση ενώ ταυτόχρονα έχω βάλει τα κλάματα.
"Harry δεν ξέρω τί άλλο να κάνω. Θα τήν σκοτώσει τό καταλαβαίνεις?πρέπει νά κάνω κάτι άμεσα καί γρήγορα."
"Κάτι καλύτερο θά υπάρχει νά κάνουμε.Ally καταλαβαίνεις ότι πρέπει νά πεθάνω?! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ALLY"
"Ε τότε βρες μού μία λύση. Νομίζεις ότι θέλω να πεθάνεις?φυσικά καί όχι harry.Αυτός κυριολεκτικά μού λέει να διαλεξω εσένα ή την Alex." τού είπα εκνευρισμένη.Ο harry με έβλεπε απογοητευμένος. Εκείνη τήν ώρα χτύπησε το τηλέφωνο. Ήταν αυτός..
"Ναι?" ειπα φοβισμένη.
"Το έκανες ή οχι?" ειπε με την ανατριχιαστική τού φωνή.θεέ μού τί θά του πώ.
Ο harry με έβλεπε μέ αυτό το βλέμμα που μέ ρωτούσε αν ήταν αυτός. Τού κουνησα το κεφάλι μου ναι και μου αρπαξε τό τηλέφωνο.
"Λοιπόν ακου.άν θες να πεθάνω θα το κάνω απλά άφησε ήσυχη τήν Alex." είπε ο harry και μπορούσα νά ακούσω αυτόν νά γελάει μέσα από τό τηλέφωνο.
"Έλα να με βρείς στην πλατεία στις 11 το βράδυ.Μήν φέρεις τήν αστυνομία μαζί σού ή κάποιον άλλον μαζι σού γιατί θά πεθάνεις εκείνη ακριβώς τήν ώρα καταλαβες?"
"Κατάλαβα.Θά είμαι εκεί." έκλεισε τό τηλέφωνο καί μου το έδωσε.Γύρισε γιά νά φύγει αλλά τόν σταμάτησα.
"Harry συγγνώμη.Και δεν πρόκειται νά πάς μόνος θά έρθω μαζί σού."
"Δέν θά έρθεις. Δέν θέλω να παθεις κακό.Θα πάω μόνος." είπε καί άνοιξε την πόρτα.
"Harry κάτι ακόμα." γύρισε καί μέ κοίταξε.
"Σώσε τήν Alex."
Ο harry έφυγε. Κάθησα και σκεφτόμουν. Δεν θά τον αφήσω νά πάει μόνος τού καί να πάθει κακό. Θα πάω μαζί τού αλλά δέν θά χρειαστεί να το μάθει.Θεε μου..
VOTE~COMMENT~SHARE.❤