Insfarsit ma iubeste !

86 9 3
                                    


Am incercat sa il ajut si sa ii dau indicii , dar era in zadar , el stia intrebarea aceea " misterioasa " insa era frica de raspunsul pe care il puteam da .
Ajunsa in fata scolii in sfarsit a spus-o ...( greu de tot ) . Si bineinteles raspunsul meu a fost DA . Incepusem sa ne alintam prin intermediul telefonului , nu ma interesa ca poate colegii mei ma asculta ci eram super mega extra fericita ca insfarsit eram un CUPLU 👫 .
Timpul trecea , iar noi , ca cuplu deveneam din ce in ce mai apropiati , incepusem sa stiu aproape tot despre el...vorbeam in fiecare zi cu el si partea cea buna a fost faptul ca nu mi-a afectat notele pana in momentul actual .
Mama mea nu stia de faptul ca suntem un cuplu , nici nu avea incredere in Daniel . Incercam sa o fac sa inteleaga situatia , insa ea nu voia sa auda vreun mic cuvintel legat de el sau de numele lui . Era imposibila !
Despre mama lui Daniel pot spune ca era la fel , nici aceasta nu ne intelegea . Cu toate ca Daniel avea 18 ani , nu era lasat sa isi poata trai viata linistit alaturi de mine .
Chiar a fost greu ... sa trecem impreuna peste aceste greutati . Insa la un moment dat am decis sa ne intalnim la o manastire , numai noi , singuri si impreuna insfarsit .Oare va intrebati cum am ajuns acolo si cum de ma lasase mama... pai incepuse cam asa :

Stateam in camera gandindu-ma la intalnirea pe care as putea sa o am cu Daniel . Era greu ... nu puteam sa ne vedem .... insa aveam o speranata . Care inca nu era pierduta . In acel moment m-am gandit sa imi sun o colega pentru a ma ajuta cu intalnirea mea alaturi de Daniel .
Pusesem mana pe telefon , formasen numarul si asteptam raspunsul :
-Alo ?
-Hey . Erika ? Ma poti ajuta cu ceva ?
-Desigur . Spune !
-Ei bine .. as vrea sa ma intalnesc cu Daniel .. insa singura metoda prin care ne putem intalni este prin a ma duce la manstirea din Piatra Neamt .
- Si .... ? Du-te acolo .. daca iti doresti sa il vezi ..
- Asta e si faza , nu pot , mama mea ... stii cum e . Nu mar lasa . Doar daca iai spune tu ca voi dormi la tine . Stii ca in tine are destul de multa incredere ..
-Nu .. scuze Sarah , nu pot lua parte la minciunile tale . Stii ca nu mi-ar placea sa iti mint mama .
- Dar este pentru mine si Daniel ! ( spun eu pe un ton ridicat )
- Stii ca nu imi place sa mint ...
- Te rog din suflet ...o faci pentru mine . Doar suntem prietene de atata timp .
- Bine . Insa daca voi fi certata de mama ta si pedepsita , voi da vina numai pe tine !
- Multumesc. Esti cea mai buna ! Stiam ca ma pot baza pe tine .
-Cat timp vei sta acolo ?
-In jur de 3 zile . Adica vineri , sambata , duminica . Nu stiu sigur cat ma costa drumul catre Piatra Neamt ... o sa aflu maine de la Daniel .
-Aha . Pai atunci ...iti ures succes , iar de mama ta ma voi ocupa eu . Un singur lucru : Fa in asa fel incat sa nu o sune mama ta pe mama mea .
- Ok ☺ Incerc .
- Bine . Asta este tot ?
- Da . Merciiiii mult .
-N-ai pentru ce , voi incerca !
- Ok . Hai ca o sa te mai sun ... sa imi raspunzi . Maine la scoala te vei intalni cu mama . E ok pentru tine ?
- Da . Voi face tot posibilul . Iti urez o seara frumoasa . Pup . Pa !
- Pa , Erika .

Am inchis telefonul si am sarit din pat . Mi-am facut ceva de mancare si l-am sunat pe Daniel . Am vazut ca nu a raspund , mi-am facut un dus si am adormit .
De dimineata ma trezise Daniel cu un apel surpriza la ora 6 ( cum face el de obicei) . I-am povestit tot ce am vorbit cu Erika , insa el nu era de acord cu ideea mea ca eu sa imi mint mama . Mi s-a impotrivit pana cand .. din greu acceptase . Eram asa fericita ca peste 4 zile ne putem vedea . Imi faceam planuri si incercam sa ii cumpar ceva frumos .

Dimineata :
Ma spalasem pe fata , ma imbracasem si GATA DE SCOALA 😐! O sunasem pe Gabriela sa ne intalnim in fata statiei . De aici am mers impreuna catre scoala .
In tramvai :

-Auzi . Cum mai e cu baiatul ala ?
- Ce curioasa .... esti mai nerabdatoare decat mine .
- Apropo .. am vorbit cu Erika . Te va ajuta cu manastirea ? Si cum vei face ?
- Eu zic ca va fii bine .. prefer sa gandesc pozitiv .
- Sarah , stiu ca tu il iubesti , numai ca iti va fi foarte greu . Sa iti minti mama asa . In locul tau .. as fi stat acasa .
- Te rog , nu imi spune ce sa fac . Fac ce cred si daca eu asta simt e alegerea mea . Nu stii cum este sa fii indragostit.

* dupa ce coborasem din tramvai

Se lasase o tacere asupra noastra si Gabriela incepe sa imi reproseze tot felul de lucruri :
- Nu vei ajunge bine Sarah . Crede-ma dragostea e destul de grea si pun pariu ca intr-un sfarsit vei spune ca am avut dreptate . Nu iti poti parasi viata doar pentru un baiat . Cum ramane cu scoala ?
- Este doar pentru 3 zile . Nu este ca si cum m-as muta cu el . Nu inteleg ce ai impotriva noastra . Am crezut ca suntem prietene .
-Suntem , din cauza asta ma ingrijorez pentru tine ....
- Nu o mai face ... ma descurc asa !

* m-am departat de Gabriela incet , incercand sa ii arat ca tot ce spune ea nu este de folos .

Dupa ceva timp o intalnesc pe Erika . Era putin speriata .
- Stii ceva Sarah ... nu vreau sa mai fac asta .
- Ce asta ?
- Sa te ajut . Nu mai vreau .
- Stai un pic... ma lasi balta ?
- Cam da ... stii nu vreau ca sa patesc ceva din cauza ta .... voi fii pedepsita asa de tare de nici pamantul nu-l voi mai vedea .
- Da , sigur . Iti multumesc pentru sustinere . Parca ne cunosteam din clasa intai . Mereu cand aveai nevoie de ajutorul meu eram alaturi de tine sa ti-l ofer ... insa tu .. refuzi .
- O fac pentru binele tau ! ( spuse Erika plangand )
-Nu mai plange ... daca ai fi fost o prietena adevarata mai fi ajutat !
- Sarah intelege ! Poti pati ceva rau ! Nu stii ce vrea baiatul ala .
-Stii ceva ... vad ca imi pierd timpul cu tine si apropo il cunosc pe Daniel mai bine decat ai crede . Oricum nu mai conteaza .... ma voi descurca singura .
- Sarah ....( a spus Erika nelinistita)
Insa eu ma indepartasem de ea incet .....stiam ca nu ma pot baza pe nimeni . Trebuia sa imi croiesc singura drumul ...

Iubire Intr-o ManastireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum