Gata de drum

74 6 2
                                    


Desi stiam ca nu ma voi descurca de una singura , tot speram la un final fericit alaturi de Daniel . Incercam sa fac tot posibilul pentru a-mi indeplini scopul . Ramasesera inca 3 zile , trebuia sa ma pun la punct cu cazarea intr-un hotel si banii . Stiam ca imi pastrasem niste banii in puscultia pentru zile mai negre , asa ca ma hotarasem sa ii folosesc pe aceea . Pur si simplu ma inecam in propriile ganduri , caci Erika se retrase , nevrand sa ma ajute in continuare . Nu mai aveam pe nimeni care ar fii putut sa ma ajute ....chiar daca va fii greu , va trebui sa ma acomodez cu faptul ca poate voi fii pedepsita ...destul de rau .

In clasa :

Mergeam putin abatuta spre banca in care stateam pana cand un apel din partea lui Daniel imi facu starea de spirit sa infloreasca din nou.

-Alo ? Pui ?
-Da . Eu sunt . Ce mai faci ? Cum mai e ? Te simti bine ?
-Sunt ok . Uite acum am ajuns la scoala , tu ?
-Sunt destul de bine , in drum spre scoala ...
- Ma bucur . Deci ... in legatura cu manastirea..
-Da ...
-Stiu cum voi face ! Chiar daca Erika nu vrea sa imi mai acorde ajutorul ei
- Te rog , draga , nu face ceva necurat . Stii ca nu mi-ar placea sa ne vedem daca as stii ca poate tu fugi de acasa. Ma gandesc nu numai la tine , ci si la mine ... daca voi intra in inchisoare ?
-Ce inchisoare ??? E dragoste !
- Noi credem asta , insa mama ta nu va crede in dragostea noastra cand va auzi ca fugi de acasa .
-Daniel.. ( ii spun eu pe un ton calm ) linisteste-te , mama stie si este de acord cu noi .
-Stie ca ne vom intalni la manastire ?
-Da ...( insa erau doar minciuni , daca mama ajungea sa afle ce fac , nu cred ca mai ieseam din casa . Tot ce conta era iubirea , iubirea lui ma facea mai puternica )
-Sper sa nu ma minti !
-Ok... Daniel , nu ma pot vorbi , vom incepe orele . Vorbim mai incolo ...
- Ok. Te iubesc , nu uita ☺
-Si eu pe tine . Iti promit ca peste 3 zile ne vom vedea ...
-Bine , puiut ... am incredere in tine ...

* inchisesem telefonul si ma asezasem comod in banca , aici colegul meu Victor ma tot lua la intrebari ...

-Cu cine ai vorbit ????
- Curios ! Nu te intreseaza...
-Cu iubitu' ala al tau , nu ? Daniel .. parca ..
-Da , si .. ???
-Sper ca nu pleci ... cu cine o sa mai stau in banca ? De la cine voi mai copia ?
-De parca m-as muta cu el 😂😂
-Pai .. nu e acelasi lucru ?
-Nu ! In primul rand .. stai sa iti explic tie si ce i-am explicat Erikai ... stau doar 3 zile acolo . Nu ma mut acolo . Plus ca Daniel are bacul anul acesta , nu il pot abate in halul asta de la invatat.
-Noroc lui ,atunci ..
-Da .. sa fie !
-Auzi ... ti-ai facut tema la romana ??? Eu mi-am facut-o de pe un site . Cred ca dna o sa imi de-a 10 .. e frumoasa compunerea ...
- Draga , Victoras , nu mai visa 😂 si termina odata cu maneaua aia , ca ma enervezi ...
- Ok ! Incerc ...

Dupa ce s-au terminat orele am ajuns acasa , mi-am facut o baie si m-am bagat in patutul meu cald . Am stat la taclale cu Daniel si am adormit gandindu-ma la intalnirea noastra ...


De dimineata :

Ma trezisem putin buimaca , am zburat din pat direct in baie si m-am spalat pe dintii in ritmul muzicii , asa cum fac de obicei . Pun pariu ca ma trezisem inaintea lui Daniel , pentru ca nu ma mai sunase .... cred ca dormea . Oricum l-am sunat eu in jurul orei 8 si am vorbit , tot asa , 30 de minute , cat a putu si el .
Dupa ce m-am mai dezamortit , mi-am reamintit ca mai am 2 zile pana la intalnirea mea cu el . Mi-am luat banii din pusculita si am sunat la aceea manastire . Imi facusem rezervare pentru Vineri , Sambata si Duminica . Deabea asteptam , insa mai lipsea un lucru .... cadoul pentru Daniel!!
Stiam ca astazi era Miercuri si nu aveam cum sa ii i-au ceva din cauza faptului ca nu putean lipsi de la scoala ,insa la ora 6 seara puteam sa dau o fuga pana la mall .

*Ajunsa acasa de la mall si de la scoala :

Cand am ajuns acasa , am pitit foarte bine cadoul care continea o carte numita " Administrarea iubirii" inca o carticica in miniatura cu proverbe pe baza dragostei si o ciocolata cu orea ( preferata noastra ) Le-am pus frumos intr-o cutiuta albastra , am impachetat si i-am facut o mica felicitare . Eram foarte entuziasmata . Inca o zi se ducea , iar timpul se scurgea cat mai repede ....
In seara aceea ma culcasem destul de tarziu . Vorbisem si cu Daniel ...imi facusem temele si invatasem pentru romana . Din acel moment ma declaram multumita si ma bagasem in pat sa adorm .

Dimineata urmatoare :

De dimineata ma trezisem ca de obicei cu o pofta mare de viata . Cel care ma trezise a fost Daniel , a fost chair frumos ... imi plac acele momente cand ma scoala din somn crezand ca m-am trezit.
Ma imbrac ,ma pregatesc si plec la scoala . La scoala ii povestesc Gabrielei si Erikai ce am de gand sa fac , si ca tot este planuit deja . Acestea nu se bucura pentru mine , ba din contra ...incearca sa ma faca a-mi schimba decizia.

Dupa scoala :

Ajung acasa obosita , fara ca mama mea sa poata vedea ceea ce fac , impachetez bagajele plina de entuziasm . Maine era Vineriiiiii !!!!! Stiam ca mama Vineri , Sambata si Duminica urma sa lucreze destul de mult . Asa ca i-am spus ca voi dormi la verisoara mea . Norocul meu a fost faptul ca nu il sunase pe unchiul meu sa il intrebe .... ☺
Dupa strangerea bagajului , mi-am facut un dus si m-am bagat in pat . Daniel nu ma sunase in seara aceea , insa de dimineata ii asteptam apelul numaidecat .
Am inchis ochii incet ...si am asteptat venirea rasaritului ... urma sa fie una dintre cele mai frumoase zile din viata mea .

De dimineata :

Ma trezisem repede , am analizat casa pentru a vedea daca mama a placat sau nu . Spre norocul meu plecase . Am sunat pe Gabriela sa o anunt de plecarea mea :

-Hey !
-Buna. La cat ne intalnim in statie ??
-Nu ne mai intalnim ! Azi de dimineata trebuie sa merg la gara .
-Wtf !!Ai luat-o razna !!!!!!???
-Daaa. Te rog spune-i doar Erikai ca plec . Ceilalti daca intreaba spune-le ca sunt racita .
-Sarah ... mai socat ! Nu am crezut ca vei face asa ceva .
-Stiu ca iti va fii greu , insa pentru mine este cel mai bun lucru !!
-Offf....
-Bine . Te pup . Mai vorbim ...
-Sarah .. stai ..

*insa era prea tarziu , inchisesem deja telefonul .

Imi luasem bagajele in mana , coborasem cu liftul si ajunsa in statie asteptam tramvaiul 11 pentru a ma duce direct la gara . Eram putin abatuta , insa apelurile lui Daniel imi dadeau puterea pentru a continua drumul parcurs ...

La gara :

M-am uitat in jur , nu cunosteam pe nimeni ... ma simteam putin singura . Oare faceam o greseala ? Oare imi parasisem tot pentru el ?
Cand sa urc in masina de Bucuresti -Piatra Neamt vad pe cineva familiar . Era chiar una dintre vecinele mele de bloc . O chema Maria , aveam noroc cu ea pentru ca ea majora :

-Maria?? ( spun eu nedumerita )
-Sarah ? Cum de te gasesc aici ?
-Merg la manastirea din Piatra Neamt.
-Ce noroc ! Si eu ! Unde e mama ta??
-Este o poveste lunga . Ti-o voi povesti in masina . Dar te rog sa ii spui controlorului ca iti sunt sora.
-Ok. Nu-i nicio problema . Ce mai stam? Urcam ?
-Da !! Normal ...

Urcasem in autobuz , acolo m-am asezat pe un loc alaturi de Maria . Gandurile incepura sa isi faca loc in capul meu . Eram atat de entuziasmata dar si atat de dezamagita . Sentimentul acesta ma putea doborî din moment in moment . Insa pentru a uita de agitatia care era in autobuz si gandurile mele , mi-am inchis ochii si am asteptat plecarea ....





Iubire Intr-o ManastireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum