Fata in fata

57 3 0
                                    

Ma trezisem chiar atunci cand eram pe la mijlocul drumului . Din autobuz puteam zarii minunatele dealuri ... apele curgatoare si pasarelele ce isi faceau cuiburi alaturi de puisorii lor . Privelistea era extraordinara . Cu toate ca ma simteam foarte prost .. din cauza parasirii orasului meu natal , pe deoparte ma simteam minunat . Sentimentele isi faceau loc in sufletul meu , care tanjea dupa dragostea lui Daniel din minut in minut .
Nici mult nu mai trecuse si apelul lui Daniel imi ridica starea de spirit . I-am raspuns , iar pe un ton plin de sclipire am raspuns :

-Hey !!! Daniel .. sunt in drum spre Piatra Neamt . Mai avem 54 de kilometri . Deabea astept sa ne vedem .
-Buna, draga . Eu am ajuns deja . Sa ma suni cand ajungi , ca sa stiu de unde te iau . Ok ?
-Desigur . Apropo ... cum ai facut cazarea ?
- Pai .. ti-am platit tie o camera la et 1, iar mie o camera la et 2
-Super . Deabea astept
-Inteleg , esti nerabdatoare , insa tu ar trebui sa iti pastrezi calmul . Ce vei face daca nu iti va mai placea de mine ?
-Daniel .. ce e asta ! Stii doar ca eu te plac pentru sufletul pe care il ai . Nu pentru frumusete . E adevarat , poate nu esti celai frumos de pe planeta, insa esti iubitul meu . La tine tin cel mai mult !
-Ce dragut .... ma emotionezi ..
-Daniel ?
-Da .
-Va fi foarte frumos cand ne vom vedea .
-Mai mult ca sigur . Sunt un mare nerabdator . Mi-e dor de tine .
- Si mie .

In timp ce vorbeam la telefon , observasem ca Maria ma ascultase tot timpul . A fost cam greu sa ii explic tot , insa sa prins ea de ceva .. acolo ...
Am fost nevoita sa ii inchid brusc lui Daniel , caci un apel neasteptat de la Erika imi atrase atentia:

*convorbirea cu Erika

-Buna !
-Buna Erika ! De ce ai sunat ? Este vreo problema ?
-Da, este ! Colegii toti intreaba de tine , iar diriginta este pe cale de a o suna pe mama ta .
- Pai fa ceva .. doar nu esti tu prietena mea ..
-Draga .. eu nu pot sa te ajut mereu . Vreau sa iti fac bine .. NU RAU ! Acesta este doar planul tau de a fi cu Daniel si crede-ma nu vreau sa iau parte la asa ceva .
-Dar ..
- Eu doar te evertizez , nu vreau ca dupa sa imi spui ca nu ti-am spus din cine stie ce motive .....
- Erika ... stiu ca nu vrei sa ma ajuti, dar atunci cand tu aveai nevoie de ajutorul meu ... Cum era ???? Mereu eram acolo sa ti-l ofer !
- Nu am cum sa te ajut ! Intelege-ma ! Este mult prea greu . Nu vreau sa devin complice , iar dupa sa nu mai pot vedea lumina soarelui.... din cauza unui plan de- al tau !
-Ok ! Te las in voia ta . Asta e , eu te-am ajutat .. tine minte !
-Bine .. hai .. sa ajungi cu bine . Pa !

Nici Erika nu ma intelegea . Evident , daca ar fii trecut si ea prin aceste momente , poate m-ar fi inteles . Insa , nu este mereu asa cum ti-ai fii putut imagina . Pentru acest plan , eram singura care ma satraduiam ... chiar daca in jurul meu eram inconjurata de prieteni care m-ar fi putut ajuta . Nimeni nu a vrut sa imi fie alaturi ... cu greu treceam peste tot ...stiam ca va trebui sa ma descurc singura !

Dupa cateva minute atipisem si am fost trezita de catre Maria care imi facea semn ca ar trebui sa cobor . Insfarsit ajunsesem ..

Coborand din masina incet... ma uitam in jur . Nu il vedeam pe Daniel ,insa eram extraordinar de nerabdatoare sa il zaresc . In acelasi timp simteam un fior in stomac de frica . Presupuneam ca erau acei fluturasi pe care fiecare persoana ii are inainte de intalnirea cu cineva special . Asteptasem in jur de 10 min si imi luasem bagajele ... iar dintr-o data , apelul lui Daniel ma facu sa tresar si sa ma uit in jurul meu .

- Daniel ?? Unde esti ?
-Mai am 2 min pana sa ajung . Este destul de departe statia . Vin sa te iau .
-Oh God , sunt emotionata !
-N-ai de ce ..
-Daca nu o sa ma placi ...
-De unde stii tu ??
-Pai ...
- Pai .. ce ?
-Nimic . E in regula . Unde esti ?

Si chiar atunci cand l-am intrebat , il zarisem langa mine . Se uita in ochii mei adanc si imi invalui corpul in mainile lui . Imbratisarea lui era cel mai frumos lucru . Ma simteam in al -noualea cer . Chiar in acel moment imi saruta buzele suav si bland .

Iubire Intr-o ManastireUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum