Jsi ta nejlepší na světě Domi

37 4 0
                                    


Tahle kapitola je věnována speciálně pro Domču chci abys věděla jak důležitou roli v mém životě hraješ 😍. Asi je to zvláštní ale pamatuji si každý moment s tebou od chvíle co tě znám.

Takže
poznali jsme se ve 3. Třídě když sem propadla nebudu ti lhát ale nesnášela sem těm.
Potom byla 4. Třída a tam se to něják ani nevím jak změnilo začali jsme se částečně bavit jako normální spolužačky.
V 5. Třídě si mi úplně přirostla k srdci měla sem tě za BFF a bylo to super ten náš každo denní kroužek ráno jak jsme kecali a drbali prostě úžasný. A když sem se ti svěřila s tim že sem zamilovaná do Jirky usmyslela sis že se pokusíš udělat mně štastnou a dala si nás dohromady i když to na konec smutně skončilo.
Lituju jedné věci kterou sem ti udělala na Hubertce řekla sem o tobě že jsi falešná nemyslela sem to tak ale prostě sem to řekla a mrzí mně to.
Když byl skoro konec roku a mluvili jsme o tom kam každá půjde na školu hrozně mně ranilo když si řekla že chceš jit na Husovku protože mi došlo jak moc bys mi chyběla a už bychom se neviděli.
A najednou mi spadl kámen ze srdce že půjdeš taky na Purkyňovu byla sem z toho moc nadšená že se nemusíme rozdělit.
Na konci roku jsme měli vystoupení naší třídy a ty jsi mi pomohla když mi nešla choreografie doučila si mně to i když ses na mně mohla vykašlat a nechat mně se totálně strapnit ale neudělala jsi to prostě jsi nepřemýšlela a okamžitě mi mohla.
A na konec se to vystoupení moc povedlo.
o prázninách si mi moc chyběla protože sem jsi s tebou nemohla povídat.
Začal nový školní rok v nové škole byla sem ráda že tě zase vidím.
Moc sem s tebou nebyla když sem poznala nové přátele a lituji toho protože když se z nich vyklubali hajzlové ty jsi tu pro mně byla pořád.a když se konalo to vystoupení v kině ještě 3 minuty přesně před tím než sem šla na jevistě jsme si psali SMS a já to chtěla vzdát k vůli trémě jsi mi dodala odvahu to dokázat. Když se se mnou Tomáš rozešel podržela jsi mně a pořád jsi mi opakovala buď silná ukaž mu že si vpořádku a podržela si mně.
A teď jsi pořád stejná a možná ještě lepší vždy mně vyslechneš poradíš a hlavně podržíš když to nejvíc potřebuji jsi pořád se mnou ať udělám jaké koliv rozhodnutí nesoudíš mně podle toho co dělám špatně.
I když tě občas pěkně vytočím a neříkám ti to každý den jsi pro mně moc důležitá jako moje sestra a bez tebe bych to už dávno vzdala a nedokázala všechno to co sem v životě udělala správně.
Kdyby tě někdo unesl a chtěl milion za to že tě vrátí neváhala bych a prodala bych ledvinu protože kdybych měla být někdy bez tebe vím že bych to nezvládla úplně bych se zhroutila. Jsi pro mně nejdůležitější na celém světě ještě víc než rodina, kluk, ostatní přátele.
Doufám že jednou až vyrosteme spolu budeme často chodit na nákupy na kafe a jednou budeme vyprávět jó to byli časy takový veliký kamarádky jsme byli ve škole a né Ježíši ty se ještě ptáš to byla jedna kráva ze školy.
Doufám že až bude ta soutěž zlatá nota tam jsi to pořádně užijeme a ten den nám nikdo neskazí.
Pevně věřím že těch úžasných okamžiků a zážitků bude ještě mnohem víc.

Mám tě ráda ségro! Já tě přímo miluju (z kamarádství)
Snad budeme stále stát jedna při druhé. jen my dvě proti světu!
😍😍😍😍😍

jsi úžasná a měla bych ti to opakovat každý den

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

jsi úžasná a měla bych ti to opakovat každý den.

Otevřený DeníčekKde žijí příběhy. Začni objevovat