Já se potkám s New Element!

195 23 1
                                    

Ospale se natáhnu pro mobil abych se podívala kolik je hodin "Pff 6:48,to ještě určité vztavat nebudu"řekla jsem si pro sebe a snažila se znova usnout ale to se mi bohužel nepovedlo,vzala jsem si do ruky mobila a projela všechny sociální sítě.
Nikde skoro nic novýho,nikdo s kým bych si psala,,no taky kterej blázen by vztával o prázdninách v 6:48,,'správně nikdo.

********************
10:21
(*zvoní mi mobil*)
Já:"Ano?"
Teri:"ahojky mám pro tebe dvě skvělí zprávy!!!"vypískla do mobilu ze jsem si myslela ze ohluchnu.
Já:"jaký?"
Teri:"víš jak dali New Element na Facebook ten příspěvek že když to zdílíš a napíšeš co máš na nich nejradši můžeš vyhrát 2 VIP lístky na jejich koncert?"zeptala se mě nadšeně.
Já:"no vim,a co s tím?"zeptala jsem se ji bez zájmu.
Teri:"No tak já to vyhrála!!!"vykřikla nadšeně do mobilu.
Já:"to si děláš srandu?!"
Teri:"ne nedělám,zítra jedem na New Element!"
Já:"už zítra?"zeptala jsem se docela nechápavě.
Teri:"jop,neříkej mi ze nemůžeš?"
Já:"jo snad jo"popravdě já vůbec nevím jestli mě naši pustí.
Kteří:"oki,tak já už budu končit jo a zeptej se doma jestli můžeš a pak mi to napiš tak papa"
Já:"JoJo pa"odpověděla jsem a típla to.
"Páni já se s nima asi uvidim"řekla jsem si radostně pro sebe,,no a ted jenom přemluvit rodiče a už předem vim ze to nebude nic lehkýho.
Pomalu jsem šla otevřít dveře,no super doma je i nevlastní táta a to bude ještě horší přemlouvání.
Já:"mami mužů se tě ne něco zeptat?"zeptala jsem se nejistě mamky.
Mamka:"jasně,ptej se"odpověděla mi s klidem v hlase Mamka.
Já:"víš jak máme já a Teri rádi New Element?"
Mamka":no vim,proč?"
Já:"no tak ona Teri vyhrála dva VIP lístky na jejich koncert,tak jsem se te chtěla zeptat jestli bych tam s ní mohla jít?"zeptala jsem se mamky.
Mamka:"a kdy?"
Já:"zítra"
Mamka:"no hele já nevím"
Já":mamí prosím,víš jak dlouho po tom toužim?"
Mamka:"tak dobře no"
Já:"dekuju"vypískla sem a skočila mamce kolem krku,utíkala jsem rychle do pokoje napsat to Teri.
Já:"Teri tak jo mužů tam."
Teri:"tak to je super,bylo to těžký?"
Já:"ani ne,tak pa:*"
Teri :"pa:**"
Sakra už zase slišim jak se dole hádaj tak si radši pustim do sluchátek písničky od New Element...............

Asi jsem na chvlku usnula,tak jsem se podívala na mobil kolik je a zjistila jsem že je 15:00 cože tak to asi nebyla jenom chvlka.
Mela jsem celkem hlad tak jsem se rozhodla udělat si něco k jídlu,sešla jsem schody a na stole ležel papírek na kterym bylo napsáno "musela jsem si jet něco zařídit vrátim se kolem sedmý,v ledničce máš jídlo. Mamka"
Super mám barák sama pro sebe,podívala jsem se do ledničky co mi tam máma nechala,mňam špagety dojedla jsem je a rozhodla jsem se ze si půjdu pustit ňákej film.

*****************
Celou dobu jsem bud si psala s Teri nebo se koukala na filmy,ted je právě 23:00 a já bych asi už měla jít spát abych na ten zítřejší koncert byla vyspalá.
Po dlouhý době se mi konečně podařilo usnout.

AHOJ VŠICHNI JENOM BYCH SE VÁS CHTĚLA ZEPTAT JESTLI V TOM MÁM POKRAČOVAT?
OMLOUVÁM SE VÁM ZA CHYBY,VAŠE xxnatyxx

Love and Love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat