Koncert

346 27 7
                                    

"Sakra co si vezmu na sebe?"právě stojím u skříňky s oblečením a nemůžu si vůbec nic vybrat,nakonec jsem zvolila mimoňácký tílko a černý šortky.

S Teri se mám sejít ve 14:00 na Václavskym Náměstí,koncert začíná v 15:00 no je lepší tam bejt dřív.
Ale nemůžu se dočkat,bude to vlastně můj první koncert.
Tak a ted si půjdu udělat vlasy a namalovat se přece nemůžu vypadat hrozné a ještě k tomu před nima teda spíš před Vojtíkem...

****************
14:30
Teď právě s Teri stojíme a čekáme az to začne,musím říct že jsem nehorázně nervózní...
Teri:"páni já se tak moc tešim na Lukyho"řekla ni zamilovaně Teri.
Já:"neboj za chvíli ho uvidíš."
Teri:"hm.jo no"odpověděla mi s klidem.
14:59 "už jenom minutu"řekla jsem si pro sebe.
Najednou jsem slišela ječicí faninky a na podio přiběhl Vojta,Chris,Ondra a potom Luky nejprve zaspívali písničku přízrak a potom.......................
Koncert byl úžasnej a ted je na řadě autogramiada (ještě nikdy jsem na jejich koncertě nebyla takže nevím jak to tam chodi;))
S Teri jsme si stoupli do fronty a čekali.
Už jsou před námi jenom 3 lidi,najednou jsem si všimla jak se na me Vojtík podíval a když jsem se na něj podívala tak se na mě usmál,já jsem zrudla jako rajče.
Už jsme na řadě všichni nám dali podpis a pak se s námi vyfotili a bylo to super.
Ondra:"nevyhrála náhodou jedna z vas ty VIP lístky?"zeptal se Ondra,,Teri:"jo já"odpověděla s úsměvem Teri.
Ondra:"aha,tam máme pro vás ještě takovej bonus",,Já:"jo a jakej?"Ondra:"odvezeme vás domu",,Já:"to jako vážně?"zeptala jsem se překvapeně.
Ondra:"jo",,Já:"páni"nemůžu tomu uvěřit oni nás odvezou domu to je můj splněnej sen.

Vojta se na me furt díva,už si toho všimli i kluci tak Luky do něho šťouchnul.
Luky:"kámo prober se"
Vojta:"c-co je?"zeptal se nechápavě Vojta
Luky:"koukáš tady na Natku jak ňákej úchil"
Vojta:"to neni pravda"řekl výtězně Vojta
Já:"Vojto promin ale Luky má pravdu"řekla jsem Vojtovi.
Luky:"a máš to".
Vojta dal pěstí Lukymu do ramene a na me se jen vyplazl jazyk,já ho na něj na oplátku taky vyplázla.

Teri:"tak už pojedem?"
Luky:"jo,a kde bydlíte?"
Teri:"v Ústí nad Labem"
Luky:"oki,Vojto řídíš"
Vojta:"jasně"

Teď právě sedíme v autě,Teri ta si furt povídá s Lukym,Ondra s Chrisem a já se bojim na Vojtu promluvit a nevim proč.
Vojta:"do háje!"vykřikl Vojta
Já:"co se děje?"
Vojta:"došel nám benzín"
Já:"to si děláš srandu a co teď?"
Vojta:"ne nedělám, no tady neni někde poblíž žádná benzínka,ale je docela blízko jeden Hotel."
Já:"ale já musím domu"
Vojta:"no ted vas asi už neodvezu"
Já:"tak já pojedu vlakem"
Vojta:"no to teda nepojedeš,už je docela pozdě a navíc stejnak už asi žádný nejezděj."
Já:"oki,tak já to zavolám rodičům".

Zrovna stojíme před hotelem.
Já:"Teri že budeš se mnou na pokoji?"
Teri:"no já budu s Lukym,promin"
Já:"aha,tak nic."super no a s kým budu?........

Pokračování příště.....


OMLOUVÁM SE ZA CHYBY.....
xxnatyxx


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 19, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Love and Love...Kde žijí příběhy. Začni objevovat