Ξημερώνει και είναι Παρασκευή! Και είναι έχουν και συνέλευση οι καθηγητές οπότε δεν έχουμε σχολείο!
Απ' την μία η διάθεσή μου είναι τέλεια, γιατί έχουμε τριήμερο και ελάχιστο διάβασμα, αλλά από την άλλη σκέφτομαι την χθεσινή μέρα, που όλο το πρωί ήμουν τόσο χαρούμενη και γενικά ήταν μια ωραία μέρα στο σχολείο, αλλά απ' την άλλη ένιωθα χάλια με τον εαυτό μου. Ένιωθα σαν να ήμουν η πιο άσχημη και η πιο πουτάνα στον κόσμο... Αλλά πως μπορούν να με λένε έτσι και εγώ να το πιστεύω, την ίδια στιγμή που ξέρω πως δεν έχω καν φασωθεί με κάποιον; Πως γίνεται να με επηρεάζουν τόσο πολύ οι γνώμες 3 αγοριών; Σήμερα όμως που έχουμε αγγλικά με τον Θαλή, έχει να γίνει πόλεμος!
*Καλημέρα μικρή *
ΕΣΤΕΙΛΕ, ΕΣΤΕΙΛΕ, ΕΣΤΕΙΛΕ, ΕΣΤΕΙΛΕ!
* καλημέρα :) *
*Σκεφτόμουν κάτι χθες... *
*Ωχ για πες... *
* Θέλω να σου πω πως σ'αγαπώ, και γι' αυτό την Δευτέρα επειδή μ' αγαπάς και εσύ θα κάτσουμε μαζί χημεία :)*
*Οκ :) *
*<3*
*<3*
Ρε δεν μπορώ! Τον αγαπάω αυτόν τον άνθρωπο! Για να ξεχαστώ και να μην περιπλανιέμαι στο σπίτι τραγουδώντας μόνη μου το I will always love you, βάζω να δω το Dark Shadows. Αυτή η ταινία είναι τόσο υπέροχη! Την έχω δει ήδη 10 φορές από τότε που βγήκε αλλά αυτό δεν με σταματάει από το να την δω και μια 11η! Έτσι και αλλιώς το 11 είναι ο τυχερός μου αριθμός!
Κοιτάω το ρολόι και βλέπω πως είναι ήδη 4 παρά 20 και στις 4 έχω Αγγλικά! Βάζω γρήγορα ένα τζιν με ένα μαύρο κορμάκι από μέσα, βάζω λίγο μεικ απ, μάσκαρα και λίγο λιπ γκλος και αφού βάλω το adidas μου παίρνω την τσάντα μου και φεύγω γρήγορα.
Σε όλο το μάθημα ο Θαλής πετάει σπόντες και εγώ τον αγριοκοιτάω αλλά δεν το πιάνει... Έχε χάρη που ετοιμάζομαι για lower και θέλω να προσέχω το μάθημα!
Με το που τελειώνει το μάθημα και βγαίνουμε στον δρόμο λέω στον Θαλή :
"Έλα λίγο να σου πω κάτι..."
"'Οπα τι έγινε θα μας κάτσεις; Λέω να μην σε κουράσω, έτσι και αλλιώς πήγες με πολλούς για μια μέρα και"¨
"ΠΑΛΙΟΜΑΛΑΚΑ! ΠΑΣ ΚΑΛΑ; ΤΙ ΣΟΥ ΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ;; ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΧΑΡΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΠΟΥΤΑΝΑ;"
"Ηρέμησε κοπελιά... για χαβαλέ το κάνουμε! "
Εκείνη την ώρα μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι...
~Flashback~
Είμαι στο σπίτι μόνη μου, και ξαφνικά μου έρχεται μια ιδέα... γιατί να συνεχίσω να προσπαθώ αφού είμαι χάλια; Τι νόημα έχει; ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
Με αποφασιστικό βήμα πάω προς την μπαλκονόπορτα στο σαλόνι. Να τελειώνουμε. Αφού δεν αξίζει.
*Γειααα <3 ήθελα να σου πω ότι είσαι θεά που με βοήθησες στο τεστ σήμερα... θενξ <3 *
Αυτό είναι το μήνυμα που με έκανε να τα σκεφτώ όλα πιο θετικά, να αλλάξω γνώμη.
ΟΧΙ. Δεν θα τους αφήσω να μου το κάνουν αυτό.
~__________________________________________________________________________~
Σηκώνω το χέρι μου και πάω να τον χαστουκίσω αλλά το πιάνει και
"Όχι. Φύγε και παράτα μας. Μια πλάκα κάναμε. Ηρέμησε κοπελιά! "
" Είσαι μαλάκας Θαλή. Αυτό που κάνεις δεν βοηθάει κανέναν. Σκέψου λίγο το τι θα μπορούσα να είχα κάνει χάρη στις μαλακίες σας. Τις δικές σου, του Σπύρου και του Κώστα. Αν είσαι τόσο ανώριμος άντε και γαμήσου Θαλή."
"Μαζί σου πάντως σίγουρα. Δεν θα' ναι δύσκολο."
Νιώθω τα μάτια μου υγρά και ένα δάκρυ κυλάει στο μάγουλό μου. Το σκουπίζω γρήγορα πριν το δει και γυρνάω για να φύγω.
Τον ακούω να φωνάζει το όνομά μου αλλά δεν γυρνάω. Στην στροφή βλέπω κάτι αγόρια που τον χαιρετάνε και μετά από λίγο τους ακούω να φωνάζουν και αυτοί μαζί του. Στο επόμενο στενό αυτοί φεύγουν και εγώ μπαίνω σπίτι μου όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Αύριο έχει το σχολείο τους χοροεσπερίδα και θα πάω. Αλλά για την κολλητή μου, όχι για αυτούς... Και τότε θα δουν ποια είμαι... Θαλή.... THIS MEANS WAR.
YOU ARE READING
The world is not a Wish Granting factory
Teen FictionΚαι ναι... άλλη μια ιστορία ενός κοριτσιού που της αρέσει απίστευτα πολύ ένας τύπος... πόσο συνηθισμένο ακούγεται... αλλά σε αυτήν την ιστορία δεν είναι όλα ρόδινα. Ο "τύπος" δεν είναι ο πρίγκιπας του παραμυθιού, η κοπέλα δεν είναι απομίμηση της ba...