•Doğal maskara kullanmaya özen göstermelisiniz. Evde yaptığınız maskara (rimel) kullanmak daha doğru olacaktır.
İhtiyacınız Olan Malzemeler
•2 çay kaşığı hindistan cevizi yağı
•4 tatlı kaşığı aloe vera (jel)
•1 tatlı kaşığı rendelenmiş arı balmumu
•1 – 2 kapsül aktif kömür ya da kakao tozu
•Temiz bir maskara kabıYapılışı
•Düşük ateşte küçük bir tencerede hindistan cevizi yağı, aloe vera jeli, ve rendelenmiş balmumu koyun. Balmumu tamamen eriyene kadar karıştırın.
•Aktif kömür 2 kapsül (istenilen renkte, yaklaşık 1/4 bağlı – 1/2 çay kaşığı) ve yağ karışımı dökün. Tamamen kaybolana kadar karıştırın. Ocaktan alın.
•Karışımı küçük bir plastik torba içine dökün. Daha sonra, torbanın karşı köşesine çok küçük bir delik açın.
Boş maskara tüpünün içine dökmek için açtığınız deliğe doğru itin. Bu delik sayesinde tüpe dökerken elleriniz batmayacaktır.
•Tüpe güvenli küçük delikli ucu tutun. •Tüp doğru maskara karışımı basarak başlayın. Çok hızlı hareket etmeyin, karmaşamaya neden olabilir. (Ben altında bir kağıt havlu ya da peçete koymanızı tavsiye ederim.) Hepsi dökülene kadar tüp içine karışımı hareketli tutun.
•İç kapağı yerinde ve daha sonra sıkıca maskara fırçasını koyun. Tamamdır! Ev yapımı maskaranız hazır!Güle güle kullanın!