Louis'in ağzından:
Zayn sikik kıçlı Malik. Gerçi henüz kıçı sikilmiş değil ama bu geceden sonra o masumluğu gidecek. Lanet Malik. Sırf Liam yüzünden buralarda olmamalıydım. İşten ne kadar yorgun geldiğimi biliyor.
Elimdeki güle son kez daha baktıktan sonra zile bastım. Siktir ışıkları yanmıyor kesinlikle evde değil. Ayrıca bana işi olduğu söylemişti. Buraya gelmem aptallıktı.
Anlaşılan Zayn'in planları iptal olacak ve üçümüz kardeş kardeş uyuyacağız. Somurtarak bahçe kapısına ilerledim son kez daha pencerelere göz gezdirdim derken ışıklar yandı. Oh bir an Liam ve Zayn ile uyuyacağım diye çok korktum! Sevgilim ile sarılarak uyuyacağım. Gülümseyerek kapının açılmasını bekledim. Sonunda açılmıştı.
Harry'nin kareli eşofman altı belinden düşmek üzereydi zaten üstü çıplaktı ve dövmeleri göz önündeydi. Vücudunun her bir noktasını tek tek öpmek ve ona izimi bırakmak istiyorum. Bana ait olduğunu herkese göstermek istiyorum.
Nefesim kesilmiş onu tepkisiz bir şekilde izlerken bana seslenmesiyle kendime geldim. Tanrım bu kadar ateşli olması gerekmiyordu!
Bir ressamın özenle çizdiği resim gibi. Tek kelime ile kusursuz ve mükemmel. Ona tek bir kusur bile bulamıyorum. Boynuna koşarak atladım. Beni belimden tutmayı başarmıştı. Bacaklarımı beline doladım. Huzur bulduğum kokusunu içime çektim. Saçları çilek gibi kokuyordu ve kesinlikle bu koku tüm yorgunluğumu geçirmişti. " seni özledim" diye mırıldandım. " bende seni özledim" diye mırıldanmıştı ama sesi yeni uyandığı için boğuk çıkmıştı. Boynuna minik, sulu bir öpücük bıraktım.
Kucağından indikten sonra dudağından öpüp gülü verdim. " awww Louis çok şirinsin....." Iki elimi de tutup içeriye asıldı ve beni duvara sertçe yasladı. Bu gece Zayn kadar azgın biri daha var ve bu iyi mi kötü mü bilmiyorum. Bugüne kadar hiçbir erkek ile yatmadım ne yapacağımı bilmiyorum! " geleceğini söyleseydin hazırlık yapardım." Cekedimi çıkarıp yere attı.
" bende öyle..." Diye mırıldandım. Tam öpecekken başını kaldırıp bana anlamsızca baktı. Yanlış birşey mi dedim? Evet öyle oldu. " Harry birşeyler içeriz diye düşünmüştüm."
" buraya sevişmek için gelmedin mi Louis?" Saati kontrol ettim. 12'ydi. Bu vakitte onun için geldiğimi tahmin etmiştir. Ama o yüzden gelmedim ben. " olabilir." Dedim.
" pekala, içeriye gir ben birşeyler getireceğim."
*
Harry ile gecemiz harika geçmişti. Gece şöminenin karşısında romantik bir şekilde şampanyamızı yudumlayarak sohbet ettik. Selfie yaptık* medya* ve anlamadığım bir şekilde pis bir şekilde konuştuk. Harry'nin konuşması beni sertleştirmeyi başarmıştı.
Nasıl bunu başarıyor bilmiyorum ama beni tek kelimesi ile bile azdırmayı başarıyor bu benim açımdan iyi birşey değil çünkü neredeyse her gece onun yüzünden sağ elimi kullanmak zorunda kalıyorum. Sanırım artık sağ elimi kullanmak zorunda kalmayacağım.
Beni şöminenin karşısında çırılçıplak bırakmıştı. Ikimiz içinde ilk olmasına rağmen ateşli bir şekilde sevişmiştik. Bu birçok kızla yattığım gibi değildi. Çok farklıydı. Beni 2 defa boşaltmayı başarmıştı.
Birbirimize olan dokunuşlarımız çok özeldi. O geceye ait hiçbir ayrıntıyı unutmayacağım, Harry'nin çilekli dudak nemlendircisini dahi. Tanrım bunu sürekli tekrarlamak istiyorum. Hatta yanından bir saniye bile ayrılmak istemiyorum belki de aynı evlerde yaşamalıyız böylece ondan ayrılmak zorunda kalmam. Evet bu fikri en kısa zamanda Harry ile paylaşmalıyım.
Eve geldiğimde Zayn yürümekte zorlansa da yüzünde aptal bir sırıtış vardı. " nasıldı?" Diye sordum ama Arkasından Liam çıkınca yüzümü buruşturdum. Zayn'in dudağından öptü. Ah Liam kesinlikle fotoğraftakilerden daha fazla yakışıklı.
" görüşürüz bebeğim." Zayn'in kıçını okşadıktan sonra ayrıldı. Bahçe kapısından açıp son model spor arabasına bindi. Yüksek sesle sokaktan ayrıldı. Zayn hala onun arkasından aptalca bakıyordu. Omzunu dürttüğümde kendine geldi. Şuan ergenler gibi davrandığının farkına varmalı. " nasıldı dedim?"
" Liam'ın lanet cezaları olmasına rağmen harikaydı. Zor ve sert. Sanırım hafta sonuna kadar oturamayacağım ve böyle penguen gibi yürüyeceğim." Yüzünü buruşturdu. " bana asla Beceren taraf olmayacağımı söyledi." Ona acıyarak baktım. " sizin?"
" mükemmel ve sanırım Harry ile aynı kaderi paylaşıyorsunuz." Kahkaha atarak içeriye girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, Louis... | Larry ✔️
FanfictionLouis'nin yaptığı tüm her şeye rağmen Harry yine " Üzgünüm Louis" yazdı. 23.10.15 - 13.04.16