Ek Bölüm | #1

2.7K 117 143
                                    

Medya: Louis ve ailesi....

*

Uykumu Chris'in zayıf sesi bölmüştü. Gözlerimi ağır ağır açıp karşıma baktım. Harry'nin bu sesi duyup uyanma gibi bir ihtimali yoktu karşımda horlayarak uyuyordu. Ah nöbet sırası ondaydı birde. Yine Chris ile gece ben ilgileniyorum. Halbuki uyumam gerekiyordu. Böyle anlaşmıştık ama Harry'nin bu anlaşma umrunda değil.

Beşiğe doğru döndüm. Onu kucağıma almak için doğrulmamam gerekiyordu. " minik adam sorun ne?" Kucağıma aldıktan sonra minik burnundan öptüm. Ufak elleri ile gözlerini ovuşturdu. Hala ağlamaya devam ediyordu. Yakasındaki zincirde takılı olan emziği ağzına tıkıştırdım. Birkaç kere emmişti ve geri çıkarmıştı ayrıca ağlaması kesilmemişti. Bu sefer komidinin üzerindeki yarım biberonu aldım. İçindeki mamanın karışması için biraz salladım ve Chris'in ağzına götürdüm. Yüzünü daha net görmek için yanımdaki abajurun ışığını açtım. Ellerini biberonun iki yanına koymuş iri gözleri ile bana bakıyordu. Ah harika uykusu açılmıştı ve bana bu şekilde bakıyorsa kesinlikle tekrar uyutmak çok zordu.

Kapı yavaşça açıldığında Darcy içeriye girdi. " baba yatağımın altında canavar var. Yanınızda yatmak istiyorum."

" ah dünde vardı. Onu kovduğumuzu düşünüyorum."

" hayır yorganımı asıldı bu sefer."

" gel meleğim tekrar bakalım." Ayağa kalktım o da bacağıma sarılmıştı. Şu aralar canavarlarla başımız dertte. Her gece Darcy'nin yorganını asılıyorlar, ona sesleniyorlar ve garip garip sesler çıkarıyorlardı. Sanırım kızımız çok fazla çizgi film izliyor.

Odasının ışığını yaktım. " eğer seni yatağın altına çekerse ne yapmalıyım?" Gülerek Chris'i yatağa bıraktım. " aşkım kardeşinin biberonunu tutar mısın?" Koşarak yatağa atladı. Biberon tutma işini artık o üstlenmişti. Yeniden diz çöküp yatağın altına baktım.

" dediğim gibi yatağın altında- KOLUMU YEDI YARDIM ET şaka yapıyorum o sadece çocukları yer." Bunu dememle Darcy'nin ağlamaya başlaması bir olmuştu. Elimle ağzını kapatıp yanağından öptüm. " seni babama söyleyeceğim." Göğsüme yumruklarını geçirdi. " ufak bir şakaydı."

" bir daha sen bana şaka yapma." Darcy'nin ağlaması Chris'i güldürmüştü. " kızım ağlama bak bu haline kardeşin gülüyor haberin olsun. Gel beraber bakalım aşağıya." Kucağıma alıp ikimizde yere diz çöktük. " bak kaldırıyorum." Örtüyü kaldırdım. Ikimizde aşağıya başımızı uzattık. Rahatlıkla nefesini verip boynuma sarıldı. " ama seni babama şikayet edeceğim gerçeğini değiştirmiyor." Burnunu sıkıştırdım. Çok konuşuyor. Gece gece çenesi düştü yine. Yatağa çıkıp oturdum. " hadi uyuyalım benim çok uykum geldi bebeğim." Yatağa uzandım. Darcy'yi de koluma yatırdım. Öbür meleğimi de aramıza koydum. Ama o minik kıçını Darcy'ye dönmüş hatta biraz itelemeye çalışmıştı. Minik eliyle tişörtümün yakasını tuttu başını da göğsüme yerleştirdi. " baba...."

" kızım ne yapabilirim. O daha bebek. Hadi ışığı kapat." Oflayarak kalktı. Zaten yatak küçüktü, bu yüzden yatakta yan yatıyordum. Birde bu ikisi iyice üzerime yapışınca bunalıyordum. Koşarak yanıma geldi. Bacaklarımda minik elleri hissedince başımı aşağıya çevirdim. Darcy yatacak yer bulamamış gibi bacaklarıma sarılarak yatıyordu. " baba masal okur musun?"

" getir kitabını." Kısa süre sonra kitabı bana uzattı. Elinden alıp ilk sayfasını açtım. Chris sayfaları çekiştirmesini rağmen ondan uzak tutmayı başardım. " bir varmış bir yokmuş..." Diye başladım.

***

Harry'den;

Elimi yanıma attığımda gereğinden fazla boştu. Genelde çocuklardan birisi olurdu ama yoktu. Beşikte boştu. Anlaşılan birileri erkenden kalkmış. Ayağa kalkıp terlikleri giydim. Darcy'nin odasının kapısı açıktı. Bu yüzden oraya başımı uzattım. Üçüde burada uyuyordu. Darcy garip şekilde Louis'in bacaklarına sarılıyordu. Chris'inde başı Louis'in göğsündeydi minik parmağı da ağzındaydı. Zavallı kocam hiç rahat değildi, başı aşağıya düşmüştü. Yanlarına yaklaşıp Louis'in göğsünde duran masal kitabını aldım. Yerinden sıçrayarak uyanmıştı. " sshh benim. Birşey yok." Yanağından öptüm.

Sorry, Louis... |  Larry ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin