Bölüm 48

3.6K 200 679
                                    

Medya: Darcy

Louis'den;

Elimi yanıma attığımda boştu. Yokladıktan sonra yataktan doğrulup yanıma bakmak için gözlerimi açtım. Harry yoktu ki bu çok normal. Banyoda duş alıyor olabilir. Tanrım sonuçta gece seviştik. Etrafa baktığımda odamın ilk kez bu kadar fazla dağınık göründüğünü fark ettim. Yerden baksırımı alıp üzerime geçirdim. Daha sonra duş alırım. Komidinin üzerinde duran dijital saate baktım. Darcy okuluna geç kalmış! Tanrı aşkına bu sikik alarm neden işini yapmıyor?! Ayrıca Darcy hep bu vakitte uyanık olur kesinlikle okula gitmemek için yeni bir bahane daha buldu.

Pantolonumun düğmesini kapattıktan sonra gömleğimi aldım. Darcy'nin odasına girerken gömleğimin düğmelerini kapatmaya çalışıyordum. " Darcy uyanma va..." Yatağına baktığımda bomboştu. Ilk defa yatağını ve masasını düzeltmiş. Kenarıya baktım, sırt çantası da yoktu. Siktir. " Darcy neredeysen çık kızım!" Koşarak merdivenleri indim. Salona başımı uzattım. Uyanık olduğunda genelde televizyonun karşısındaki koltuğa oturup çizgi film izlerdi ama burada da yoktu. " Harry! Darcy! Sabah sabah kızdırıyorsunuz beni. Eğer bu bir şaka ise ben eğlenmiyorum haberiniz olsun. Darcy Tomlinson yemin ederim ki ceza almak üzeresin!"

Ben evde Darcy'ye tehdit cümlelerimi sıralarken kapı açılmıştı. Hızla o tarafa doğru ilerledim. Harry'di ve ıslık çalıyordu. Elinde ekmek vardı. Arkasına baktım ama Darcy yoktu. Şuan ki korkum ikiye çıktı. Harry burada ama Darcy hala yok. " Harry, Darcy'yi bulamıyorum." Harry gülümseyerek gözlüğünü çıkardı. Benim kızım kayıp ve Harry gülümsüyor. Yemin ederim ki akıl sağlığımı kaybedeceğim. Yüce Tanrım sen aklımı koru!

" sakin ol babacık. Darcy'yi okuluna götürdüm ve sıcak ekmekler aldım." Elindeki ekmekleri gösterdiğinde tek kaşımı kaldırdım. " kahvaltısını yapmadı ayrıca ödevlerini kontrol ettin mi? Genelde masada unutuyor oluyor. Harry sütünü içti mi? " Harry ellerime ekmeği bıraktıktan sonra yere doğru eğilip spor ayakkabısının iplerini çözmeye başladı. " sütünü içti ve benden kahvaltı için ekmeğine çikolata sürmemi söyledi. Sen sürekli böyle yapıyormuşun." Gözlerim koskocaman oldu. Benim minik kızım ne zamandan beri yalan söylüyor?! " ödevlerini kontrol ettim. Ve okuldaki yemekleri sevmediği için ona para veriyormuşun genellikle. O yüzden..."

" bana para verdiğini söyleme sakın."

" verdim Louis. Aç mı dursaydı?"

" tanrım Harry! Beni uyandırabilirdin. Ona çikolata yasak çünkü alerjisi var. Ve o okuldaki yemekleri yemek zorunda. Darcy'nin oyunlarına nasıl inanabilirsin?"

" çok masum konuşuyordu ve beni ikna etti.. Cidden alerjisi mi var?" Başımı salladım. Sağ elimle sakallarımı sıvazladım. Normal bir sabaha göre fazla hareketli. " Louis kendimi suçlu hissediyorum. Eğer bilseydim..."

" her neyse Harry. Darcy'nin suçu. Bunları biliyordu. Sana yaptırmaması gerekiyordu. Onunla eve gelince konuşacağım. Suçlu hissetmene gerek yok. Bağırdığım için üzgünüm." Rahatlamak ister gibi ona sarıldım. Sonuçta Darcy'nin nerede olduğunu biliyorum artık. Bir an kaçtığını bile düşünmüştüm.

Harry'ye, sımsıkı sarıldım. Onu da yanımda bulamayınca korkmuştum. Yeniden gittiğini dahi düşünmüştüm ama o burada, kollarımda. Ayrıca benim duş jelimi kullandığı için benim gibi kokuyordu. Yüzüme bir tebessüm yerleştirerek dudaklarımı boynuna bastırdım.

Onunla bir daha sarılamayacağım diye korkmuştum. Tanrım onun bir daha gitmemesi için herşeyi yapabilirim. Sırf ona aşık olduğum için onu ve ailesini süründürme fikrinden bile vazgeçtim. Bir zamanlar bunu düşünürken aşkım bile bu fikrimden vazgeçirmeyeceğini düşünürdüm ama öyle olmuyormuş. O üzülürken benim mutlu olmam mümkün değil. Bu bir balığın karada yaşaması gibi birşey olurdu. Yani imkansız birşey. Harry benim herşeyim. Üzülmesine tahammül edemem. Bana ne kadar kötülük yaparsa yapsın hala onun iyiliğini düşünüyorum.

Sorry, Louis... |  Larry ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin