8. Furtuna de zăpadă

301 30 2
                                    

Nu știu cum am auzit, dar părea ceva îngrijorător.

Am auzit la televizor ca se anunță cod roșu de ninsori...Nu știu ce înseamnă cod roșu, dar sigur e rău pentru ca se vedea asta de pe fețele oamenilor.

Deja a început să ningă. Vântul bătea din ce în ce mai tare. Nu am simțit nimic diferit... așa că m-am culcat.

DUPĂ 2 ORE...

Zăpada era foarte mare... A nins în continuu ...M-am bucurat pentru Christian și Julie pentru ca sigur o sa se distreze afară .

Stai.......

Afară........

Ceci!!!!!!!!

Știu că Ceci nu are stăpân... sper să fie bine. M-am prefăcut că vreau afară... la pipi....așa... Mă rog .....și m-am dus să o caut pe Ceci...

Faza era ca era albă... *sigur* o voi găsi foarte ușor... * vorbește sarcasmul din mine*

Era foarte frig... Abia ca puteam vedea ce este în față în spate sau în lateral.

Deodată aud cum miaună cineva... foarte încet.

Mi-am dat seama ca e Ceci... Am fugit în acea parte... am văzut-o...Până când am ajuns la ea a leșinaț...

Era inconștiență... și semăna cu Einstein cu zăpada de pe fața ei...Mda știu... nu pot face niște momente sa pară dramatice dar ce contează....

Am dus o în scara blocului în care locuiesc...Pisy Einstein s-a trezit...

Ceci: Mulțumesc că m-ai salvat... Stai...Oskar??

Va urma...

231 de cuvinte...yay
Cam atât pentru azi
Promit că scriu în seara asta

Viata Secreta A Lui OskarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum