16. Caramel!!!!

205 25 1
                                    

După ce mama ne-am povestit toate cele întâmplate în familia noastră, Klaus intervine, încercând să ne înveseleească.

Klaus: Ai auzit, Oskar?! Ai stricat totul!!!

Eu am început să zâmbesc după care i-am spus:

Eu: Suntem gemeni, Jumbo!

Klaus: Oh da!!!

Bibi, Bubu și Tim se jucau prin casă. Nu după mult timp s-au năpustit pe mine *ca de obicei*. Să știți că doare...doare tare...nu...nu râdeți!!!

Tim: Flățiolule!!! De ce ai față tlistă???
S-a întâmplat ceva???

Eu: Nu, Tim! Nu s-a întâmplat nimic!

Îi zâmbeam ca să nu se întristeze și el.

Eu: Acum du-te la joacă cu Bibi și Bubu! Uite...te așteaptă!!!

Fix în momentul în care a plecat Tim, a venit Ceci!

Ceci: Oskar, trebuie să îți spun ceva...

Oskar: Ce? Alte minciuni?

Ceci: Nu! Te rog! Trebuie să îți spun ceva foarte important!

...

Ceci: Uite!!! Eu nu ți-am spus de tatăl tău pentru că mi-a fost milă de tine. Știu cum te simți...Bine...adică nu știu, dar cred că știu cum te simți...da!!! Mă rog! Am aflat acum mult timp...de când eram împreună cu Damon...

Eu: Mda bine!

Ploaia se opri. M-am dus afară să mă plimb...departe de Ceci.

Cât timp mă plimbam vedeam o mulțime de perechi de pisici ce se alintau sau se jucau împreună. De ce nu am și eu asta. Fericirea nu mă dorește. Când mă plimb singur văd aproape fiecare detaliu: fiecare petală de floare din fiecare copac înflorit *că doar e primăvară*.

Deodată aud pe cineva strigându-mă. Nu după mult timp simt cum o limbă cărnoasă îmi umple fața de salivă. Era Caramel. Nu l-am mai văzut de foarte mult timp, dar pot sa spun ca a rămas la fel de agitat și de fericit...trebuie sa iau lecții de viață de la el...

Caramel: Oskar!!! Fratele meu!!! Nu ți-am mai văzut de la Crăciun! Cum mai este viața ta???

Eu: Nu prea bună. Dar vreau sa uit de tot ce e rău...vreau sa mă distrez cu tine, mai pe scurt, să mă relaxez.

Caramel: Uuu!!! Rebelule!

Eu: Ce?

Caramel: Nimic! Nu conteşte...

Eu: Nu era "Nu contează" ???

Caramel: Nu știu și nu îmi pasă... Vreau doar să ne distrăm!!!

Eu: Ok...și ce vrei să facem??

______________________________________
387 de cuvinte
Cam atât pentru azi...aș mai fi scris dacă nu îmi era somn...dar...soarta
Nu uitați să lăsați un mic vot...

Merciii!

Viata Secreta A Lui OskarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum