GERÇEK SON

22 1 0
                                    

Bu parça eşliğinde okumanızı tavsiye ederim dinlendirici oluyor gerçekten. :)


10 Ekim 2016
06:00

Alarmın sesiyle uyandım dağınık olan ve gözümün önüne düşen siyah saçlarımı düzeltmeye yeltenmedim bile.
Kırmızı marlboro paketini açtığımda 3 dal sigara vardı.
Yanımdaki masanın üzerinde duran dün geceden koyduğum bir bardak suyu içtim.Bir sigara daha yaktım.

Üstüme birşeyler giyip evden ayrıldım.Evden çıkarken eve son bir kez baktım.
Birkaç bira aldım.Her zaman gittiğim yapımı yarıda bırakılmış inşaatın son katına çıktım.
Uyandığımda kolumdaki saate baktığımda 10.30'u gösteriyordu.Dışarıya baktım hava olabildiğince kararmıştı.Içtikten sonra sızmış olmalıydım.
Son iki dal sigaram kalmıştı.Birini yaktım ve hayatımı gözümün önünden geçirdim.
Aslında güzel bir hayatım vardı.Beni çok fazla seven annem ve babam vardı ablamıda unutmamalıydım.Çevremdekilerin aksine ablamla hiç kavga etmezdik hep iyi anlaşır birbirimizin sorunlarını dinlerdik,bana hep iyi bir ablalık yaptı.
Ela vardı,her insana nasip olmaz sevdiği kişi tarafından sevilmek.
Bu bana nasip olmuştu,şanslıydım bu konuda.Ama delirmiş olmalıydım ben.Az sonra ölümle yüzleşeceğimi biliyordum.Düşüncelerden sıyrılıp saatin gelmesini bekledim.

23:58

Elimdeki sigaranın içtiğim son sigara olduğunu biliyordum sadece.
Boştu zihnim birşey düşünmüyordum.Ne düşünebilirdiki insan ölümün kıyısındayken?

Sigaramdan son bir nefes alıp olduğum yerden aşağı fırlattım.

Son bir fısıltı çıktı ağzımdan ; SENI SEVIYORUM ELA.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÜNDEN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin