Újra itt

38 3 1
                                    


Másnap bementem a munkahelyemre. Nem azért, mert bármilyen véletlen folytán elfelejtettem volna,hogy az előző nap mit csináltam, és hogy nem ezekkel a szavakkal, de kirúgtak.
Azért mentem be, hogy megkérjem a főnököm, adja vissza a munkám. Na jó. Azért mentem be, hogy könyörögjek.

Mikor beléptem az ajtón (ezúttal kávé vagy bármilyen ital nélkül), egyenest a liftajtót vettem irányba. Helga furán nézett rám, de ez engem nem érdekelt, mert csak az járt a fejemben, mit fogok mondani a főnökömnek.

Egyenesen beléptem a liftajtón át a liftbe.Most nem vártam senkire. Nem volt kedvem társalogni. Miközben ment fel a lift, a szövegemet gyakoroltam:
Uram, tudom hogy nem szeretne visszavenni, és hogy szörnyű volt, hogy nem kopogtam és az ingét is sajnálom, ki is fizetem ha szeretné. De kérem vegyen vissza,mert a lakbért így is nehezen tudom kifizetni, és mikor felvett, azt mondta hogy van bennem tehetség.-kb. ezt szerettem volna mondani.

Mikor aztán (mostmár kopogás után) beléptem az ajtón és Mr. Benett idegesen közölte, hogy nincs sok ideje és gyorsan mondjam amit akarok, a beszédem kb.így hangzott:

Tu-tudom.... nem... visszavenni... sajnálom.... ingét... kifizetem... de.... lakbér, és mondta.... van benne... bennem....te...tehetség....
Szóval?-kérdeztem végül.

-Hát bevallom az inteviewn nagyon szimpatikusnak és tehetségesnek látszott, de ezután a beszéde után nem tudom,hogy jól tud- e fogalmazni.

-Igérem ezerszer jobban fogalmazok, mint beszélek.

-Pont egy ilyen emberre lenne szükségem.

-Akkor?

-Akkor irány a munka.

-És mi lenne az?

- Ha igazán azt akarja,hogy megtartsam,akkor készítsen egy csodálatos interviewt Miss Emily Gibbs-el, a híres színésznővel. Már évek óta könyörgök neki,de nem hajlandó nekünk interview-t adni. De ha maga rá tudja venni, akkor biztosan jó újságíró. Sok sikert!

-Köszönöööm!-rohantam ki az irodából. Bele is mentem valakibe, de nem érdekelt. Boldog voltam. Nagyon boldog.

Csak mikor hazaértem, akkor jöttem rá, milyen nehéz feladatra is válalkoztam...

Szabad egy kávéra?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora