-Girdėjai?- blondinė mėlynomis akimis ir retomis garbanomis sucypė.-Ką?- paklausiau rausdamasi spintelėje.
-Justin Bieber atsikraustė į Bocą!,- ji sušuko cypiančiu balsu.
-Na ir?,- paklausiau uždariusi spintelės duris.
-Jis atsikraustė netoli tavo namų! Mes turėtume ten apsilankyti,- jos balsas vis dar buvo cypentis ir tai mane nervino.
-Tu žinai, kad šis vaikinas man nerūpi.Ką jam pasakytai? "Labas,aš Megan. Tu manęs nepažysti, bet aš būsiu tavo žmona"?,- tariau eidama link mokyklos išėjimo.
-Būtent,- ji nusijuokė.
-Pati žinai, kad tavo idialas nesusidomės tavimi,- tariau eidama link savo automobilio.
-Na, bet turiu bandyti,- ji atsiduso, kai aš įlipau į savo mašiną.
-Bandyk toliau,- pasakiau pasidėdama savo kuprinę ant keleivio sėdynės,- tave pavešt?- paklausiau.
-Ne, grįšiu pėsčiomis,- ji šyptelėjo.
-Kaip nori,- tariau užvesdama automobilį,- iki,-aš šyptelėjau ir greitai pasišalinau iš mokyklos stovėjimo aikštelės.
Po dešimties minučių aš įsukau į namų kiemą. Pastačiusi automobilį išlipau ir nuėjau prie namų durų.Aš pradėjau kuistis kuprinėje ieškodama namų raktų, bet tuomet pamačiau,kad durys atrakintos.-Keista,- sumurmėjau sau panosėje kilstelėdama pečius.
Pravėrusi duris ir apsidairiusi pamačiau, kad tiek mano mama, tiek mano tėtis yra namuose.
Mano tėvai labai dažnai dirba ir jų labai dažnai nėra namuose beveik kiekvieną dieną.-Um, sveiki,- aš pasisveikinau eidama link savo kambario.
-Sveika, brangioji,- mano mama šyptelėjo.
-O kodėl jūs ne darbuose?- paklausiau pravėrusi kambario duris.
-Atsirado keletas svarbesnių dalykų,- tėtis tarė neužtikrintu balsu.
-Tuomet sėkmės juos tvarkant,- tariau įeidama į kambarį.
Uždariausi duris nusimečiau kuprinę kambario kampe ir atsiguliau ant lovos.
-Um, sveika brangioji,- mano kambario durys prasivėrė ir pro jas įėjo mama,o paskui ją tėtis.
-Mes sveikinomės prieš kelias akimirkas,- sumurmėjau pasiimdama telefoną.
-Mums reikia rimtai pasikalbėti,-mama tarė atsisėsdama ant mano lovos, o tėtis atsirėmė į mano lovos kojųgalį.
-Visuomet klausau,- tariau padėdama telefoną šalia savęs.
-Jei nežinai, tai Justin Bieber atsikraustė į bocą Raton ir jam reikia kai ko iš mūsų šeimos.
-Vau,- sarkastiškai tariau,- ir kas tai galėtų būti?,- taip pat sarkastiškai paklausiau.
-Tavo ranka,- mama tarė savo ranką padėdam ant manosios.-Ką turi galvoj?- paklausiau dairydamasi tai į mamą, tai į tėtį.
-Na, jam reikia didesnių reitingų, tad jam reikia nuotakos, o tu tam puikiai tinki,- mama šyptelėjo maža šypsenėle.
-Ką? Jūs turbūt juokaujat, ar ne?,- aš pradėjau panikuoti.
Pirma, man tik 18.
Antra, aš nepažystu jo.
Trečia, aš nekenčiu jo.
Ketvirta, nenoriu tekėti būdama tokia jauna ir plius už nepažystamo vaikino.