5 skyrius

17 0 0
                                    

-Po mėnesio-

Giliai įkvėpiau ir pasitaisiau savo suknelę, stovėdama priešais veidrodį.

Aš esu savo kambaryje ir ruošiuosi momentui, kai būsiu praminta kaip "Justin vagilė iš jo fanių". Jau įsivaizduoju antraštes kaip "Ariana Bieber - viena nekenčiamiausių moterų visoje planetoje" arba "Pone Bieber atėmė iš Belieber'ių viltis būti su Justin Bieberiu".
Kelios minutės iki mano mirties nuosprendžio.

-Ariana, nusiramink. Viskas bus gerai,- Megan bandė mane raminti.

-Aš negaliu nusiraminti! Aš nebeturėsiu galimybės pabūti laisva! O dar Bieberio fanės! Jos papjaus mane!- aš surikau tramdydama ašaras.

-Nusiramink, prašau...,- Megan sušnibždėjo mane apkabindama.

Aš giliai įkvėpiau ir nusivaliau jau spėjusias išriedėti ašaras.

-Aš neabejoju, kad Justin supras ir pasirūpins tavim,- ji šyptelėjo.

Aš taip pat nusišypsojau ir paskutinį kartą pasitaisiusi savo suknelę bandžiau įtikinti save, kad viskas bus gerai.

-Ariana, jau laikas... Vau,- Tėtis sutriko mane pamatęs,- Tu atrodai nuostabiai,- jo veide pasirodė plati šypsena.

Aš apkabinau Tėtį.

-Aš bijau...,- sušnibždėjau jam į ausį.

-Viskas bus gerai. Tikiu, kad Justin geras vaikinas.

-Aš nekenčiu jo!Jis sugriovė mano gyvenimą!

-Nusiramink,- tėtis dar stipriau apkabino mane ir pradėjo glostyti mano nugarą.

-Ariana, mums reikia eiti, visi laukia tavęs,- jis šyptelėjo.

Aš įsikibau į tėčio parankę ir kartu su juo pradėjau eiti į galinį namų kiemelį, kur visi buvo susirinkę. Visą kelią bandžiau įtikinti save, kad viskas bus gerai. Kad Justin manim pasirūpins ir nebus toks, kaip anksčiau.

Kai atsidūrėme galiniame kiemelyje, visų žvilgsniai nukrypo į mane. Mano ir Justin žvilgsniai susirakino, bet aš nuleidau akis.

Priėjus prie altoriaus tėtis padavė mano ranką Justin ir kažką tyliai pasakė, panašaus į "Saugok ją". Justin linktelėjo galva ir man atsistojus priešais jį prasidėjo kunigo kalbos.

Aš labiausiai bijojau šio momento, kai kuginas paklaus aš Justin ima mane į žmonas, o manęs, ar imsiu Justin į Vyrus.

-Taip,- Justin tarė savo žvilgsnį nuo kunigo pasukdamas ties manimi.

-Ar jūs, Ariana Grande, imate Justin Bieber į vyrus ir būsite su juo kol mirtis jus išskirs?
-T-taip,- aš linktelėjau galva ir nuleidau akis.

-Dievo suteikta valia aš skelbiu jus vyru ir žmona!Galite pabučiuoti nuotaką,- Kunigas ištarė.

Justin lėtai slinkosi prie manęs iki kol mūsų lūpos susiliejo.Atrodo tai truko visą amžinybę.
Aš vaidinau laimingiausią moterį pasaulyje, nes taip, dabar aš esu moteris.

Po keleto valandų aš ir Justin turėjome išvykti 'medaus mėnesio' į Havajus, nedidelę nuosavą Justin salelę.

Dar po gausybės valandų mes pagaliau ten atsidūrėme.
Havajuose. Tik aš ir Justin.

Ilgą laiką nekalbėjau su Justin, o kai jis norėdavo kažką pasakyti, aš užčiaupdavau jį sakydama "Jau gavai ko norėjai. Dabar leisk man pasimėgauti savo gyvenimu.

Atvykus į salelę, kurią Justin pavadino "Bieberland'u" aš nieko daugiau nenorėjau, kaip poilsio. Nuskubėjusi į savo ir Justin kambarį aš susidėjau daiktus ir kritau į lovą, ignoruodama bet kokį Justin žodį ar elgesį.

Wedding With The StarWhere stories live. Discover now