3 skyrius

14 0 0
                                    

Nors begalo priešinausi, bet vis dėl to šią nakt miegojau kartu su Justin.

Aš prabudau nuo begalinio trankymosi kambaryje.

-Dieve, nustok!- aš pasakiau savo veidą panardindama pagalvėje.

-Mažute, turiu išvykti,- Justin tarė.

Pramerkiau akis ir išvydau Justin veidą priešais savo. Jis norė pabučiuoti mane.

-Ir vyk,- tariau užsisukdama į kitą lovos pusę.

-Grįšiu rytoj ryte, tad visas 24 valandas namai bus tik tavo,- jis tarė atsukdamas mane į savo pusę.

-Žinok, tai bus geriausios 24 valandos mano gyvenime,- pasakiau užsisukdama.

-Mano telefono numerį turi, aš tavo irgi,-jis pradėjo,- jei reikės kiek pinigų jų yra mano kabinete,- Justin pasakė,-Iki, Mažute!- Justin suriko ir pabučiavęs mano skruostą greitu žingsniu išėjo iš kambario.

Aš lengviau atsidusau.

Taigi, jei aš būsiu laisva visas 24 valandas, turiu nuveikti kažką.

Aš paėmiau savo telefoną ir surinkusi geriausios draugės numerį paspaudžiau skambinimo mygtuką.

-Aluo,- mergina atsiliepė.

-Aloha, mažute!- sušukau į ragelį.

-Greit prie reikalo,- ji paliepė.

-Žodžiu, Justin išvyko į Londoną visai parai, so kviečiu tave in savo naujus namus!- sušukau.

-OMG! Atvarau!- ji sušuko ir aš nusijuokusi nutraukiau pokalbį.
Pašokau iš lovos ir nubėgau į savo drabužinę.

Vau... O ką man apsirengti?

Vis dėl to suradau nuostabų dviejų dalių kostiumėlį, kurį sudarė balta palaidinukė (jei galima ją taip vadinti) ir aptemtą sijoną. Abi dalys buvo nėriniuotos.

Susitvarkiusi savo išvaizdą nubėgau į pirmą aukštą, nors iš ties aš ėjau, nes mano aukštakulniai bateliai neleido man bėgti.

Nekenčiu to, bet aš dievinu aukštakulnius batelius! Dėl visais būdais bandau priprasti prie jų ir išmokti su aukštakulniais bėgti ir aišku eiti nepargriuvus.

Aš pamačiau Megan automobilį savo kieme ir išėjau į lauką.

-Oh, Kenny, aš maniau, kad tavęs nėra,- tariau pamačiusi Justin apsauginį.

-Labar rytas, panele Grande,- Kenny mandagiai pasisveikino,- Ponas man liepė prižiūrėti jus.

-Pirma,- tariau,- aš ne panelė, o Ariana Grande, so gali mane vadinti Ariana arba Ari,- tariau,- o antra, man nereikia apsaugos.

-Atsiprašau panele, bet mano darbas neleidžia jus vadinti vardu.

-Tuomet bent jau vadink mane 'tu',- pasakiau ir pradėjau eiti link Megan, kuri jau buvo išlipusi iš automobilio ir grožėjosi mano naujaisiais namais.

-Aloha, princese!- sušukau ir puoliau jai į glėbį.

-Aloha, ponia Bieber,- ji tarė nusišypsodama plačia šypsena.

-Suvaidinsiu, kad to negirdėjau,- tariau,- geriau eime į vidų,- aš paskatinau merginą eiti link mano namų.

-Vau,- ji tarė vos tik įėjus į vidų.

-Geriau aprodysiu tau visus namus,- tariau ir nusijuokiau nors tai buvo tikrai nejuokinga.

Aš surengiau Megan mini ekskursiją po mano namus.

Po to Megan pakvietė mane apsipirkti ir aš žinoma sutikau.

-Palauk,- aš tariau ir nubėgau į Justin kabinetą.

Iš ten pasiėmiau truputį pinigų, nors iš ties tai buvo ne truputis, o keletas tūkstančių.

Aš susikroviau juos į savo rankinę ir nuskubėjau atgal pas Megan.

-Kenny, saugok namus!- aš sušukau bėgdama link savo automobilio, kur jau sėdėjo Megan.

-Kur buvai?- ji paklausė, kai aš įsėdau į automobilį.

-Justin kabinete pasiimti šiek tiek pinigų,-tariau ir užvedžiau automobilio variklį.

-Ir kiek pasiėmiai?- ji paklausė.

-Daug žinosi, greit pasensi,- tariau.

Mergina nutilo, tačiau po kelių minučių vėl prakalbo.

-Taigi, kada jūsų vestuvės?- ji paklausė, kai įsukome į judrią gatvę.

-Nežinau ir žinot nenoriu,- tariau atsidususi.

Taigi, aš ir Megan nusiautėme beveik visas Bocos parduotuves, o galiausiai užsukome į Starbucks.
Mes gėrėme kavą, kalbėjomės, fotografavomės ir žinoma keletą nuotraukų įdėjome į Instagram.
Staiga mano telefonas suskambo.

-Oh, tai Justin,- aš pasakiau atsidususi.

Wedding With The StarWhere stories live. Discover now